پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره یو پی وی سی ویستابست

پنجره یو پی وی سی ویستابست در طرح ها و در انواع بازشو در رنگ های متنوع ساخته می شوند. پنجره یو پی وی سی ویستابست باعث کاهش آلودگی صوتی تا ۴۰ دسی بل می شود.این پنجره ها همچنین در برابر اشعه ماورای بنفش بسیار مقاوم هستند. https://upvc.pro/

  شرکت پنجره نماینده رسمی پروفیل ویستابست برترین برند پروفیل ساخت ایران براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور آمادگی خود را برای فروش و نصب انواع درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره اعلام می کند.شرکت تولیدی  پنجره یو پی وی سی ویستابست با همت گروهی از متخصصان در زمینه صنعت پلیمر و با هدف تولید مصالح ساختمانی جدید با بهره مندی از فناوری های به روز، سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی  سی در ایران است که در سراسر کشور نمایندگان فعال و کار آزموده دارد. ویستابست پس از دو سال تحقیق و مطالعه و آماده سازی های سخت افزاری در اوایل سال ۱۳۸۵، فعالیت خود را در زمینه خرید و استقرار تجهیزات برای تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز کرد. https://upvc.pro/پنجره یو پی وی سی ویستابست با توجه به نیاز روز افزون بازار ساختمان، قالب های متنوع دیگری به مجموعه خود اضافه نمود و در نهایت تا کنون تنوع محصولات تولیدی خود را به ۳۵ قالب در انواع ۳ محفظه ای، ۵ محفظه ای و کشویی در ۴ رنگ لمینت و سفید، ارتقاء داده و در حال حاضر با ۱۰ خط تولیدی و ظرفیت ۱۶۰۰۰ تن، محصولات خود را عرضه می نماید. شرکت پنجره هم اکنون همگام با توسعه کمی و کیفی پروفیل های تولیدی خود و همراه با تقاضای روز افزون صنعت ساختمان و توجه ویژه به کاهش مصرف انرژی در ساختمان ها، پروژه طرح توسعه خود را به منظور افزایش ظرفیت تولید و پاسخ گویی هر چه تمام تر به نیاز روز افزون مشتریان در دست اقدام دارد که طی آن سالانه ظرفیت تولید ۴ برابر خواهد شد.
از مهمترین عوامل محبوبیت در  پنجره یو پی وی سی ویستابست می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش ( uv ) و حذف اثرات مخرب
• غیر قابل اشتعال و سازگار با محیط زیست بدلیل ساختار خاص شیمیایی
• تنوع در طرح و نوع بازشوی درب و پنجره و رنگ با بکارگیری روکش های مختلف رنگی
• قابلیت نصب انواع شیشه تک جداره، شیشه دوجداره و شیشه سه جداره
• عدم نیاز به سرویس های مکرر نگهداری از قبیل تعویض و رنگ آمیزی و ..
 پنجره یو پی وی سی ویستابست به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و نیاز هم به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید می شود.  پنجره یو پی وی سی ویستابست شرکت پنجره به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد . https://upvc.pro/ سبکی ، تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، این درب پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند. قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی بوسیله چرخش دستگیره ، امکان استفاده راحت و متناسب با هر فضا را در این پنجره ها فراهم می سازد .


پنجره ویستابست


پروفیل های  پنجره یو پی وی سی ویستابست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد که بهترین متریال برای ساخت درب و پنجره دوجداره میباشد.در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست از شیشه هایی با ضخامت ۲۲ میلیمتر و ۲۴ میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت ۱۸ و۲۰ میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر میگردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پروفیلی به نام ویستابست با وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی ای پی دی ام باعث با کیفیت بودن پنجره میگردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد.
خصوصیات پنجره یو پی وی سی ویستابست ( vistabest ):
•  پنجره یو پی وی سی ویستابست ظریف ، شکیل و زیبا
•  پنجره یو پی وی سی ویستابست استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و بکارگیری پروفیلهای گالوانیزه درون فضاهای خالی
•  پنجره یو پی وی سی ویستابست دوام و طول عمر زیاد و مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور ، اشعه ماوراء بنفش(U.V) ، گرمای مستقیم و شدید خورشید https://upvc.pro/
•  پنجره یو پی وی سی ویستابست غیر قابل پوسیدگی و زنگ زدگی
•  پنجره یو پی وی سی ویستابست مقاوم در برابر عوامل خورندگی (اسیدها و بازها) و مواد شیمیایی
لازم به ذکر است که استاندارد RAL آلمان سختگیرانه ترین و کاملترین استاندارد مربوط به این صنعت در دنیا می باشدو تمامی شرکت های دریافت کننده این گواهی نامه ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی موسسه RAL می باشند. گواهی نامه کیفیت RAL برای اولین بار توسط شرکت ویستا بست به ایران آمد و نام و نشان تجاری شرکت ویستا بست (تولید کننده پروفیل یو پی وی سی) به عنوان دارنده رسمی گواهی نامه فوق در سایت شرکت GKFP (یکی از شرکت های زیر مجموعه موسسه RAL آلمان) به آدرس www.gkfp.de موجود و تایید گواهی نامه آن قابل استعلام می باشد.
روش محاسبه قیمت پنجره یو پی وی سی ویستابست ( vistabest ) بر حسب متر طول (محیط پنجره)
پنجره ای با یک متر ارتفاع و یک متر عرض دو لت و یک بازشو دارای چهار متر پروفیل قاب سه متر پروفیل بازشو و یک متر پروفیل میانی جمعا ۸ متر در متراژ طول پروفبل های مصرفی این پنجره میباشند که به آن یک دست یراق آلات ، ۰/۸ متر مربع شیشه دوجداره و معادل ۲۰ درصد هزینه های نصب ، مواد مصرفی نصب ، و حمل و نقل نیز در نظر گرفته میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.