پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

نکات مهم دردرب و پنجره دوجداره upvc

حدود زیادی انرژی از طریق پنجره ها از بین می رود در نتیجه پنجره ها نقش موثری در صرفه جویی انرژی دارند . نکات مهم دردرب و پنجره دوجداره  upvc که در هنگام انتخاب و سفارش پنجره ها حائز اهمیت می باشند و باید به آن دقت داشته باشیم شامل,مقاومت در برابر نفوذ رطوبت, مقاوم بودن بسیار بالای پنجره دو جداره در برابر زنگ زدگی، پوسیدگی و سایر مواد شیمیایی, داشتن فرمولاسیون مناسب و دافع حشرات موریانه و سایر حشرات مضر می باشد. https://upvc.pro/



 

 در ساخت و سازهای ساختمان، نکات مهم دردرب و پنجره دوجداره  upvc و آلمینیوم خوب این است که باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره upvcقرار گرفته اند. استفاده از شیشه دو و سه جداره بهمراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. https://upvc.pro/ مزایای متعدد استفاده از درب و پنجره های پی وی سی در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است.

با توجه به توسعه استفاده از پنجره های یو پی وی سی در کشور و همچنین کثرت تولیدکنندگان و بروز سوالات و ابهامات در این زمینه و همچنین وجود همکارانی در بخش تولید پروفیل، پنجره، نصب پنجره و همچنین تکنسین ها و کارگرانی در بخش های تولید و نصب که فقط به فکر بهبود کیفیت حاصله از دسترنج خود و ارتقا آن و همچنین رضایت مردم و پروردگار میباشند، گروه پنجره اعلام آمادگی مینماید که آنچه را که خود تجربه نموده و جهت کسب آن زیان ها دیده را در طبق اخلاص نهاده و به دیگران ارائه نماید. تا بلکه بهبود کیفیت پنجره در ساخت و نصب باعث رفاه هموطنان و رضایت پروردگار منان گردد.
نکات مهم دردرب و پنجره دوجداره  upvc جهت جلوگیری از مواردی که باعث انتقال اشتباه اندازه گیری به تولید میشود موارد ذیل را به عرض کلیه تکنسین های کل کشور میرسانیم:
الف) نکات مهم دردرب و پنجره دوجداره  upvc دقت در اندازه گیری:
اندازه گیر باید برای اندازه گیری عرض و ارتفاع به این دستورالعمل ها توجه کند. که همیشه هنگام اندازه گیری از محل قرار گیری درب و پنجره ها، ابتدا عرض و سپس ارتفاع را اندازه بگیرد. ثانیا باید هم عرض و هم ارتفاع را از سه نقطه مانند شکل زیر اندازه بگیرد.
ب) نکات مهم دردرب و پنجره دوجداره  upvc دقت اندازه گیر در طرح درب و پنجره ها:
اندازه گیر در هنگام طرح درب و پنجره دوجداره upvcباید به نکات زیر توجه کند. چون در معماری های جدید از سقف کاذب در آشپزخانه ها و اطاق های خواب یا پذیرایی ها در بالای پنجره به صورت های مختلفی گچبری انجام میدهند، مثل جاپرده ای در بالای پنجره های اطاق خوابها و پذیرایی برای این که میل پرده ها را مخفی کنند و همچنین در آشپزخانه ها جهت شکست در طراحی سقف و نورپردازی سقف ها که کلیه این عوامل ممکن است بعد از اندازه گیری ها صورت بگیرد.برای محاسبه قیمت هر متر مربع پنجره upvc عوامل مختلفی دخیل می باشند که از مهمترین آن ها میتوان نوع پروفیل مصرفی پنجره دوجداره, طول و عرض پنجره دوجداره, تعداد بازشوها و جنس یراق آلات کاربردی را نام برد. مهم ترین عامل در قیمت هر متر مربع پنجره upvc جنس پروفیل مصرفی در درب و پنجره دوجداره upvcاست چرا که بیشترین قسمت از یک پنجره دوجداره را فرا می گیرد https://upvc.pro/. شرکت های متعددی در زمینه تولید پروفیل فعالیت دارند که بعضی از شرکت ها دارای استاندارد های لازم و برخی دیگر از پروفیل ها فاقد مجوز استفاده می کنند. قیمت هر متر مربع پنجره upvc با پروفیل مناسب و استاندارد با نوع بی کیفیت و غیر استاندارد آن متفاوت می باشد و هر ارزانی بدون دلیل نیست….
هزینه های جانبی که در قیمت نهایی درب و پنجره دوجداره  upvc تاثیر گذار می باشد:
هزینه جوش کاری
هزینه فرض کاری
هزینه بازسازی
در صورتی که نیاز به محاسبه قیمت درب و پنجره دوجداره upvcیو پی وی سی برای منزل و یا محل کارخود دارید میتوانید با شماره های مندرج در سایت با ما در تماس باشید تا کارشناسان اطلاعات مورد نیاز برای محاسبه قیمت پنجره دوجداره upvc را برای شما ارائه دهند . لازم به ذکر است که شرکت پنجره علاوه بر خدمات درب وپنجره دوجداره یو پی وی سی خدمات دیگری از قبیل انواع توری و شیشه دو جداره را نیز با مناسب ترین قیمت ارائه می دهد.
 اندازه گیر توجه داشته باشد در هنگام برداشت اندازه از پروژه به شکل کلی طراحی قبلی ساختمان توجه کند مخصوصا در مواردی که از یک واحد آپارتمان اندازه گیری میکند.


پنجره دوجداره کشویی


مزایا و نکات مهم دردرب و پنجره دوجداره  upvc

۱- دوام و استحکام بالا
۲- ثبات رنگ و عدم نیاز به رنگ کاری
درب و پنجره دوجداره upvcبه گونه ای طراحی شده اند که جلوی ورود صدا به داخل را میگیرند و بزرگترین علت این خاصیت وجود شیشه هایی است که با استفاده از مواد مخصوص و لایه بندی ساخته شده اند و علاوه بر زیبایی،عایق صوتی را ممکن میکنند.امروزه در درب و پنجره دوجداره upvcو الومینیوم در تمامی ساختمان ها استفاده میشوند، اما به کارگیری پنجره با شیشه دوجداره و سه جداره بستگی به منطقه و محل قرارگیری ساختمان دارد برای مثال برای ساختمان های مجاور اتوبان و خیایان های شلوغ از شیشه های سه جداره استفاده میکنند تا عایق صوتی پنجره ها بیشتر صورت پذیرد.
هر شرکت  روند کاری مخصوص به خود را دارد. در شرکت پنجره روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره ها از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. https://upvc.pro/ سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان شرکت جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.