پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد

در ساخت و تولید انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد الزاماتی وجود دارد که در هنگام تولید باید رعایت شود تا مصرف کننده بتواند از مزایای این درب و پنجره دو جداره و شیشه دو جداره به نحو احسن استفاده نماید. این موارد شامل, پروفیل, یراق آلات پنجره دو جداره, شیشه دو جداره, کیفیت ساخت, نصب یا تعویض پنجره دو جداره می باشد. https://upvc.pro/


 تعویض پنجره ویستابست

  یکی از زیبا ترین و جالب ترین  انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد در جهان پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی یا Tilt & Slide می باشد. که با توسعه صنعت ساخت و ساز و معماری های نوین طرفداران بیشتری جهت اجرا در ساختمان پیدا کرده است.کاربری آسان ، آب بندی و هوا بندی قوی ، اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی از جمله   انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد فولکس واگنی یا Tilt & Slide است.در کشور ما به علت وجود پنجره های آلومنیومی از معماری قدیم تا کنون هنوز بحث کاربری آسان در پنجره ها به صورت سنتی موجود است. https://upvc.pro/یعنی این که پنجره های کشویی بدون اشغال هیچگونه فضایی باز و بسته می شوند. اما مشکل بزرگ کلیه پنجره های کشویی موجود در بازار از انواع و نوع های مختلف، بحث آب بند و هوابند نبودن آنها است یعنی امکان ورود گرد و غبار، سرما و گرما و صدا به داخل واحد مسکونی به طور شدید وجود دارد.

 انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد فولکس واگنی به علت داشتن مکانیزم ریل بر روی ارتفاع دیواره داخلی فریم مشکل باز و بسته شدن را به طور کامل بر طرف نموده است.
برای بهتر متوجه شدن می توان نحوه باز و بسته شدن  انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد با یراق فولکس واگنی را همچون درب اتوموبیل های ون دانست یعنی لنگه بازشوی پنجره ابتدا از درگاه خود بیرون آمده سپس بر روی ریلی جدا که بر روی دیواره ارتفاع لنگه ثابت کناری نصب شده است به حرکت در می آید و به سمت دلخواه که از قبل طراحی شده است حرکت می کند.
مزیت های سیستم یراق آلات درانواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد فولکس واگنی:
– عایق ۱۰۰% نسبت به پنجره های کشویی
– باز شدن بازشو (لنگه) تا زاویه ۴۵ درجه به صورت دوحالته Tilt
–  تمامی قطعات یراق‌ آلات مصرفی بر روی این سیستم ساخت شرکت ROTO آلمان می‌باشد.
– ایمنی بسیار بالا مطابق با آخرین دستاوردهای روز دنیا
– باز و بسته شدن بازشو (لنگه) بر روی ریل ست همانند درب خودروهای فولکس واگنی
یکی از مدل های بسیار محبوب که خصوصا برای نصب در اتاق خواب ها و درب های ورودی کاربرد فراوانی دارد  انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد مدل کشویی است. https://upvc.pro/ پنجره های یو پی وی سی کشویی در دو نوع ساخته می شود. یک لنگه بازشو که تنها یکی از لنگه ها بصورت کشویی باز می شوند و دو لنگه بازشو که هر دو لنگه پنجره قابلیت باز شدن دارند. پنجره کشویی دو لنگه بازشو خصوصا برای فضاهایی که نیازمند گردش بیشتر هوا هستند ، مثل اتاق هایی که تنها همین پنجره را دارند ، بسیار مفید است.


یراق پنجره


مزایای  انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد کشویی عبارت اند از:

الف)هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
ب)دارای سه نوع مختلف تک ریل، جفت ریل و فولکس واگنی می باشد
–نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در  انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم  انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد کشویی به علت نوع پروفیل و هندسه کشویی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد. در هنگام خرید  انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد کشویی مطمئن باشید که از نوارهای فرچه مانند استاندارد که از بهترین مواد تهیه شده اند و نسبت به گرد و خاک و رطوبت مقاوم هستند و عمر مفید بالایی دارند استفاده شده است. واقعیت این است  انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد کشویی با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc  دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. https://upvc.pro/( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد لولایی قویتر و بهتر از  انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد کشویی صورت می گیرد.
 انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد فولکس واگنی با یراق فول اتومات
این نوع یراق در اجرای پنجره های فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید.در  انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد فولکس واگنی فول اتومات شما با کمترین فشار فیزکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیت و یا خطری.
شیشه  انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد
تولید پنجره استاندارد دغدغه اصلی تمامی دلسوزان صنعت پنجره سازی است. روشن است که شیشه بیشترین بخش یک پنجره را تشکیل می دهد. در سال های گذشته شیشه جزئی ساده از مصالح ساختمانی به شمار می آمد، اما امروزه با تحولات پیش آمده شیشه به یکی از پیچیده ترین امکانات یک ساختمان تبدیل و انواع و کاربری های متنوعی یافته است. با در نظر گرفتن این موارد، صنعت شیشه ساختمانی امروزه یکی از صنایع استراتژیک و مهم محسوب شده که مهم ترین نقش را نیز در تولید یک پنجره دوجداره یو پی وی سی استاندارد ایفا می کند. با توجه به نقش قابل توجه شیشه در ساخت پنجره ها، کیفیت آن نیز بیش از سایر اجزا پنجره اهمیت می یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.