پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست

پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست از برند های معروف و با کیفیت در ایران می باشند.این پنجره ها نسبت به انواع چوبی، آلومینیومی و آهنی ازعایقبندی بسیار بالایی برخوردارهستند. قیمت پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست بدلیل رعایت شدن استانداردهای لازم در آن بالا می باشد. https://upvc.pro/

ویستابست

  پروفیل های یو پی وی سی موجود در بازار ایران را می توان به پروفیل های تولید داخل و پروفیل های وارداتی از خارج دسته بندی کرد. از جمله بهترین پروفیل های درب و پنجره دوجداره تولید داخل می توان  پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست را نام برد که از نظر کیفیت, استاندارد و رضایت مشتریان دارای رتبه بالایی می باشند.برخی مشتریان هنگام خرید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با این سوال مواجه می شوند که  پنجره دوجداره upvc وین تک بهتر است یا ویستا بست؟ در این مطلب به ویژگی های هر یک بصورت جداگانه پرداخته ایم.
ویژگی های مهم پروفیل  پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست
قیمت مناسب  پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست
 پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست مطابق با آب و هوای کشور
 پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست دارای مدل های مختلف از لحاظ سایز بندی
امکان تهیه  پنجره دوجداره upvc وین تک در رنگ های مختلف بصورت پوشش لمینت
ساخته شده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه اروپایی  پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست
 پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست نسبت به انواع چوبی، آلومینیومی و آهنی عایق های به مراتب بهتری هستند. در ساخت این نوع پنجره ها، به طور معمول از شیشه دوجداره استفاده می شود که امکان رد و بدل شدن گرما یا سرما از محیط داخلی خانه به خارج و یا بالعکس را تقریباً غیر ممکن می سازد. https://upvc.pro/این خاصیت عایق بودن برای به وجود آوردن محیطی لذت بخش و همچنین پایین آوردن مصرف انرژی بسیار مناسب است.
در واقع یو پی وی سی به دلیل اینکه هادی حرارت نیست ماده ای مناسب برای کاهش مصرف انرژی به شمار می رود. در برابر آلودگی صوتی نیز محصولات تولید شده از یو پی وی سی عایق های بسیار مناسبی هستند. همچنین این محصولات از ایمنی بالایی برخوردارند. زیرا مکانیزم قفل و یراق آنها بسیار کارآمد است؛ تخریب قفل و شکستن قاب یو پی وی سی برای ورود به ساختمان کار چندان آسانی نیست.
برخی استانداردهای مهم تایید شده ویستا بست برای ساخت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی با کیفیت :
۱) استفاده از گالوانیزهء با ضخامت و ابعاد استاندارد مورد تایید شرکت ویستا بست
۲) عدم استفاده از گالوانیزهء ۲ تکه و جوش خورده
۳) فاصلهء پیچ های گالوانیزه از ابتدای پروفیل ها حداکثر ۱۵ سانتی متر و فاصلهء پیچ ها با یکدیگر حداکثر ۴۰ سانتی متر در پروفیل های سفید و ۳۰سانتی متر در پروفیل های قهوه ای
۴) راه آب برای فریم و سش پنجره دوجداره یو پی وی سی
۵) نوار های آب بندی و درزبندی از جنس EPDM
قیمت  پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست
اگر شما هم قسط خرید  پنجره دوجداره upvc وین تک WINTECH را دارید توصیه می کنیم این مطلب را با دقت مطالعه نمایید. متاسفانه در میان برخی از نمایندگی های پنجره دوجداره upvc وین تک تفاوت قیمت فاحشی مشاهده می شود که این مسئله با کیفیت رابطه مستقیم دارد زیرا برخی از آن ها با پایین آوردن کیفیت پنجره دوجداره وین تک, قیمت را نیز کاهش می دهند.
از پارامترهای مهم در تعیین قیمت  پنجره دوجداره upvc وین تک WINTECH می توان به پروفیل گالوانیزه مورد استفاده, لاستیک درزبندی, نوع و جنس شیشه, نحوه تولید و نصب  پنجره دوجداره upvc وین تک اشاره کرد که سازنده می تواند بدون اینکه خریدار متوجه شود کیفیت آنها را پایین بیاورد. https://upvc.pro/در کارخانه جات صنعتی وین تک در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتنر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.
ویژگی های مهم پروفیل  پنجره دوجداره upvc  ویستابست VISTABEST
پروفیل درب و  پنجره دوجداره upvc  ویستابست قیمت بالاتری نسبت به مابقی پروفیل ها دارد اما در مقابل از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار می باشد.
اخذ گواهینامه کیفیت از رال RAL آلمان و دریافت تاییدیه کیفیت از SKZ بعنوان ممیز کیفیت پروفیل  پنجره دوجداره upvc  و ویستابست می باشد. لازم بذکر است این گواهینامه یکی از استانداردهای مطرح جهانی در زمینه کنترل کیفی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد.
کیفیت، خدمات و برند موفق سه راز پیشرفت و نقاط قوت پنجره دوجداره upvc  ویستابست است، چه این که کیفیت برتر محصولات ویستابست دست کم در سه عامل انتخاب مواد اولیه با کیفیت، برخورداری از پیشرفته ترین ماشین آلات و تکنولوژی روز دنیا و البته بهره مندی از نیروی انسانی متخصص و با سابقه به همراه جمعی از نخبه ترین تحصیل کرده های رشته های مرتبط با صنعت پروفیل یو پی وی سی نهفته است. مواد اولیه مصرفی در تولید پروفیل های ویستابست، از بالاترین استاندارد جهانی است که فرمولاسیون این مواد با شرایط آب و هوایی و اقلیمی شهر های مختلف ایران سازگار است و میزان دی اکسید تیتانیوم به کار رفته در پروفیل های upvc ویستابست، باعث مقاومت تایید شده و تحسین شده پروفیل ویستابست در برابر تابش مستقیم نور خورشید شده و دیگر خبری از تغییر رنگ در پنجره upvc ویستابست نخواهد بود.
مزایای  پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست
کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید
غیر قابل اشتعال در آتش سوزی https://upvc.pro/
قابلیت نصب انواع یراق آلات یو پی وی سی
تنوع در مدل و حالت های بازشوی پنجره دوجداره upvc  ویستا بست:
هر شرکت  روند کاری مخصوص به خود را دارد. در شرکت پنجره روند کاری بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل  پنجره دوجداره upvc وین تک و ویستابست از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان شرکت جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.