پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پروفیل پنجره یو پی وی سی وین تک

پروفیل پنجره یو پی وی سی وین تک قبل از عرضه به بازار فروش در آزمایشگاه های پیشرفته و استاندارد مورد تستهای مختلف کنترل کیفی از جمله تست مقاومت حرارتی تا ۴۰- و ۱۵۰ درجه سانتی گراد, کنترل شفافیت رنگ سطح پروفیل و کنترل مقاومت در برابر ضربه در دمای زیر صفر قرار میگیرند تا بدین شکل بتوانند از کیفیت و استاندارد های لازم برخوردار شوند. https://upvc.pro/

پروفیل پنجره

 

  تمامی محصولات تولیدی در شرکت  پنجره یو پی وی سی وین تک با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند درب و  پنجره یو پی وی سی وین تک در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.  پروفیل  پنجره یو پی وی سی وین تک با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند. https://upvc.pro/ پروفیل  پنجره یو پی وی سی وین تک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از ۱۳ استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM، RAL و گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ اشاره کرد. درب و پنجره یو پی وی سی وین تک ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید.

 پروفیل پنجره یو پی وی سی وین تک دوستدار محیط زیست
مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. درهمین راستا تمامی کارخانجات درب و  پنجره یو پی وی سی وین تک مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.
 پروفیل پنجره یو پی وی سی وین تک در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. مصرف پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد .ما در تولید پروفیل  پنجره یو پی وی سی وین تک از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره یو پی وی سی وین تک از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا براین افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره تاثیری بگذارد. https://upvc.pro/ در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.
ویژگی های مهم فروش پروفیل پنجره یو پی وی سی وین تک WINTECH
پروفیل پنجره یو پی وی سی وین تک
دارای مدل های مختلف از لحاظ سایز بندی
امکان تهیه پروفیل  پنجره یو پی وی سی وین تک در رنگ های مختلف بصورت پوشش لمینت
ساخته شده از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه اروپایی
دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.

پروفیل یو پی وی سی


 رنگ بندی در  پروفیل پنجره یو پی وی سی وین تک درشرکت :

پروفیل  پنجره یو پی وی سی وین تک به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. در کارخانه جات صنعتی وینتک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و  پنجره یو پی وی سی وین تک عرضه گردد.در کارخانه جات صنعتی وین تک در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتنر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.
کنترل کیفی در  پروفیل پنجره یو پی وی سی وین تک
تمامی محصولات تولیدی در شرکت  پنجره یو پی وی سی وین تک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و  پنجره یو پی وی سی وین تک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. https://upvc.pro/از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.
*تست مقاومت حرارتی تا ۱۵۰ درجه سانتی کراد
*کنترل شفافیت رنگ سطوح پروفیل  پنجره یو پی وی سی وین تک
مشخصات پروفیل پنجره یو پی وی سی وین تک سری W700
• عرض سطحی ۷۰ میلیمتر با ۵ محفظه در عرض پروفیل برای عایق بندی بهتر نسبت به آلودگی های صوتی
• پنجره یو پی وی سی وین تک با شیشه های تک جداره (۶ میلیمتر)، شیشه دوجداره (۲۰ میلیمتر) و شیشه سه جداره (۳۲ میلیمتر)
• تنوع در طرح های پوشش لمینت و طرح چوب در سری بازسازی بصورت یک رو و دورو لمینت با توجه به سلایق مشتریان گرامی
• استانداردهای (ISIRI: 12291/A ,EN 12608,DIN EN 12608,BS EN 12608, RAL GZ 716/1) برای مواد اولیه، کیفیت محصول و ضخامت دیواره های پروفیل پنجره یو پی وی سی وین تک
• امکان نصب یراق آلات فولکس واگنی، آکاردئونی و دیگر یراق آلات بر روی پنجره یو پی وی سی وین تک
• طراحی ویژه، درزبندی عالی و کامل با استفاده از لاستیک های TPV و EPDM
• دارای ۲۷ قالب مختلف در سری W700 وین تک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.