پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره های دوجداره upvc وین تک

شرکت ما با بهره گیری از کارشناسان متخصص و خبره در امر مشاوره، طراحی ،اندازه گیری ، تولید و نصب استاندارد و اصولی پنجره های دوجداره upvc وین تک ،آماده خدمات رسانی به شما مشتریان عزیز, در راستای کاهش هزینه های مربوط به انرژی می باشد. https://upvc.pro/

شرکت درب پنجره دوجداره
  تمامی محصولات تولیدی در شرکت  پنجره های دوجداره upvc وین تک با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند پنجره های دوجداره upvc وین تک در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.  پروفیلهای تولید شده در کارخانه پنجره های دوجداره upvc وین تک با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند.مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. https://upvc.pro/درهمین راستا تمامی کارخانجات پنجره های دوجداره upvc وین تک مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.
مزایای پنجره های دوجداره upvc وین تک
کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید
غیر قابل اشتعال در آتش سوزی
پروفیل و پنجره های دوجداره upvc وین تک
پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات WINTECH شامل پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور ایران می باشد و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد و جهت کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشورها نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.
پروفیلهای تولید شده در کارخانه ایران با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است https://upvc.pro/. مصرف پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد .
رنگ بندی پروفیل و پنجره های دوجداره upvc وین تک :
پروفیل های upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. در کارخانه جات صنعتی وینتک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد.در کارخانه جات صنعتی وین تک در ایران جهت افزایش تنوع محصولات و پاسخ گویی به سلیقه مختلف مشتریان و برطرف کردن نیازهای معماران در طراحی نماهای ساختمانها، اقدام به تولید پروفیل با پوشش رنگی لمینت نموده است که از شرکت های معتنر اروپایی از قبیل RENOLIT تهیه میگردد.

پنجره دوجداره باکیفیت
پروفیل تقویتی گالوانیزه و پنجره های دوجداره upvc وین تک
پروفیل گالوانیزه مورد استفاده در پنجره های دوجداره upvc وین تک WINTECH تعیین ‌کننده کیفیت و استحکام می باشد. ازمعیار‌های سنجش گالوانیزه در هنگام خرید پنجره های دوجداره upvc وین تک مواردی چون ضخامت، وزن و شکل گالوانیزه است. باید توجه داشته باشید ضخامت گالوانیزه داخل پروفیل یو پی‌ وی‌ سی بر اساس نوع فشاری که بر روی آن وارد می‌شود تغییر می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت که استفاده از پروفیل تقویتی گالوانیزه در پنجره های دوجداره upvc وین تک به دلایل زیر است:
– مقاومت در برابر بادهای شدید
– کمک به عدم تغییر شکل پروفیل UPVC  در اثر گرما
– نصب و کارکرد صحیح یراق‌آلات مورد استفاده پنجره های دوجداره upvc وین تک
خاصیت این نوع محصولات مقاومت بالای آنها در برابر آب و رطوبت است. نوع ساخت آنها به نحوی است که فاصله یا ترک برای نفوذ آب در آنها وجود نخواهد داشت. همچنین این محصولات خصلت ضدآب بودن را نیز دارا هستند که در شرایط آب و هوایی خاص بهترین انتخاب محسوب می شوند.
پنجره های دوجداره upvc وین تک  نسبت به انواع چوبی، آلومینیومی و آهنی عایق های به مراتب بهتری هستند. در ساخت این نوع پنجره ها، به طور معمول از شیشه دوجداره استفاده می شود که امکان رد و بدل شدن گرما یا سرما از محیط داخلی خانه به خارج و یا بالعکس را تقریباً غیر ممکن می سازد. این خاصیت عایق بودن برای به وجود آوردن محیطی لذت بخش و همچنین پایین آوردن مصرف انرژی بسیار مناسب است.در واقع یو پی وی سی به دلیل اینکه هادی حرارت نیست ماده ای مناسب برای کاهش مصرف انرژی به شمار می رود. در برابر آلودگی صوتی نیز محصولات تولید شده از یو پی وی سی عایق های بسیار مناسبی هستند. همچنین این محصولات از ایمنی بالایی برخوردارند. https://upvc.pro/ زیرا مکانیزم قفل و یراق آنها بسیار کارآمد است؛ تخریب قفل و شکستن قاب یو پی وی سی برای ورود به ساختمان کار چندان آسانی نیست.
اگر شما هم قصد سفارش پنجره های دوجداره upvc وین تک  را دارید توصیه می کنیم قبل از اینکه اقدام به خرید پنجره های دوجداره وین تک برای ساختمان نوساز یا تعویض پنجره ساختمان خود کنید مطالب این صفحه را به دقت بخوانید تا یک بار برای همیشه برای خرید پنجره های دوجداره وین تک اقدام کنید و هزینه و وقت شما به درستی استفاده شود.
شرکت  پنجره های دوجداره upvc وین تک از نمایندگان برتر پنجره های دوجداره وین تک، آلو پلاس ، و وین تک میباشد. گروه پنجره های دوجداره با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت  پنجره های دوجداره upvc وین تک تولید کننده مواد اولیه پنجره های دوجداره وین تک کیفیتی در خور توجه را در اختیار خریداران قرار میدهد. خط تولید شرکت   پنجره های دوجداره upvc وین تک به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده است و بدین ترتیب اتصال قطعات به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد.
پنجره های دوجداره upvc وین تک قابلیت بازیافت و سازگاری با محیط زیست:
بله ما در مورد وینیل صحبت می کنیم. وینیل(vinyl)  یا اتنیل (ethenyl ) گروه عاملی در شیمی آلی است که به صورت یک مولکول اتیلن که یک اتم هیدروژن از آن جدا شده باشد، تعریف می‌شود. ترکیبات شامل گروه وینیل به ترکیبات وینیلی معروف هستند. نمونه معروف و پر کاربرد این ترکیبات پلی وینیل کلرید است که ما آن را به نام پی وی سی می شناسیم.
از ابتدا  بحث های زیادی حول محور ساخت، استفاده، بازیافت و قابلیت سازگاری پی وی سی وجود داشته است.
پنجره های دوجداره upvc وین تک ایده آل برای بازیافت:
پی وی سی یک ماده ایده آل برای بازیافت کردن است. در طول پروسه ساخت محصول، پی وی سی به راحتی به مواد بی مصرف تبدیل شده و سپس به محصولات جدیدی تبدیل می شود. ۹۹% از ضایعات ساخت وینیل، طی پروسه ای دوباره قابل استفاده خواهد بود. به علاوه، میلیون ها تن وینیل بعد از مصرف دوباره بازیافت میشوند.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.