پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

نمایندگی پنجره یو پی وی سی وین تک

درب ها و پنجره های تولید شده توسط نمایندگی  پنجره یو پی وی سی وین تک، در محیط هایی با شرایط آب و هوایی نامناسب مورد آزمایش قرار می گیرند . به عنوان مثال در محیط هایی با رطوبت بسیار بالا، مناطق شرجی، مناطق بسیار سردسیر کوهستانی در هرکدام از آزمایشات انجام شده دراین مناطق , بهترین نتیجه را داده است. https://upvc.pro/

پنجره دوجداره طرح چوب

 

 نمایندگی  پنجره یو پی وی سی وین تک Wintech از اواخر سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های یو پی وی سی مورد نیاز صنعت ساختمان (پنجره یو پی وی سی وین تک) در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت،پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود. با توجه به عرضه بسیار پروفیل درب و پنجره وین تک در ایران طی چندین سال گذشته شرکت وینتک تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وین تک در ابتدای آبان ماه سال ۹۰ در زمینی به وسعت ۳۶۰۰ متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت ۱۶۰۰۰ متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای یو پی وی سی استاندارد مورد نیاز این صنعت نمود
نمایندگی  پنجره یو پی وی سی وین تک با بهره گیری از بهترین مواد اولیه که قبل از ارائه به خطوط تولید در آزمایشگاه مورد تست های کیفی قرار می گیرد و با تلفیق مدیریت هدفمند و تکنولوژی برتر در تولید، مفتخر به دریافت بیش از ۱۳ استاندارد و و گواهینامه فنی معتبر شده است که از جمله آنها می توان به استانداردهای ift ROSENHEIM، RAL و گواهینامه های ایزو ۹۰۰۱ و ایزو ۱۴۰۰۱ اشاره کرد. https://upvc.pro/درب و پنجره های دوجداره UPVC ، عایق حرارتی هستند. متریال استفاده شده از آنها می تواند در شرایط سخت جوی مانند رطوبت بالا، آب و هوای خشک و گرم، دمای زیر صفر و یا حرارت بسیار بالا ظاهر خود را حفظ نماید. این شرایط تأثیری بر محصولات ساخته شده از یو پی وی سی ندارد و این محصولات می توانند سالیان متوالی بدون تغییر شکل یا هر گونه ایرادی بدون نیاز به نگهداری خاصی به کار خود ادامه دهند. همچنین این درب و پنجره ها در برابر آتش مقاوم هستند. آزمایش های بسیاری در این زمینه بر روی آنها انجام شده است که نشان می دهد درب و پنجره یو پی وی سی در آتش سوزی، دافع آتش خواهد بود.
طراحی ، تولید و نصب پنجره های دو جداره یو پی یو سی  در نمایندگی  پنجره یو پی وی سی وین تک با نهایت دقت و ظرافت انجام می گیرد تا طول عمر درب و  پنجره یو پی وی سی وین تک و کارایی آنها در بالاترین حد ممکن باشد. درب و پنجره های سه جداره و دوجداره یو پی وی سی وین تک دارای ساختاری خاص هستند که نیاز به رعایت مواردی دارند تا کارایی لازم را داشته باشند و تا مدت طولانی حالت ایده ال و استاندارد خود را حفظ کنند. https://upvc.pro/درب و پنجره های دوجداره  یو پی وی سی از بخش های مختلفی مانند: پروفیل و گالوانیزه، یراق آلات و اسپانیولت ، لولا ها و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام دارای ویژگی خاصی می باشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی می باشد که در صورت خرابی کار درب و پنجره ها را مختل خواهد کرد.
کنترل کیفی پروفیل در نمایندگی  پنجره یو پی وی سی وین تک
تمامی محصولات تولیدی در نمایندگی  پنجره یو پی وی سی وین تک طی فرایند تولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف در آزمایشگاه درب و  پنجره یو پی وی سی وین تک تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی به شرح ذیل بر روی هر مقطع به انجام میرسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.
*تست مقاومت حرارتی تا ۱۵۰ درجه سانتی کراد
*تست مقاومت حرارتی تا ۴۰- درجه سانتی گراد
*تست مقاومت زمانی و تغییر رنگ در برابر تابش ماورا بنفش
*کنترل شفافیت رنگ سطوح پروفیل
*کنترل مقاومت نقطه جوش پروفیل


وین تک


پروفیلهای تولید شده درنمایندگی  پنجره یو پی وی سی وین تک  با در نظر گرفتن نیازها و شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور ایران وکشورهای همجوار طراحی گردیده و در ترکیب فرمولاسیون این پروفیلها شرایط جوی حاکم بر این کشورها از نظر حفظ کیفیت و مقاومت این محصولات لحاظ گردیده است. https://upvc.pro/مصرف پروفیلهای UPVC تولید شده در کارخانه ایران جهت پروژه های ساختمانی موجود در این کشور بهینه تر بوده و طول عمر و دوام کیفیت بیشتری خواهد .

پنجره یو پی وی سی وین تک  قابلیت بازیافت و سازگاری با محیط زیست:
بله ما در مورد وینیل صحبت می کنیم. وینیل(vinyl)  یا اتنیل (ethenyl ) گروه عاملی در شیمی آلی است که به صورت یک مولکول اتیلن که یک اتم هیدروژن از آن جدا شده باشد، تعریف می‌شود. ترکیبات شامل گروه وینیل به ترکیبات وینیلی معروف هستند. نمونه معروف و پر کاربرد این ترکیبات پلی وینیل کلرید است که ما آن را به نام پی وی سی می شناسیم.
از ابتدا  بحث های زیادی حول محور ساخت، استفاده، بازیافت و قابلیت سازگاری پی وی سی وجود داشته است.
پنجره یو پی وی سی وین تک  ایده آل برای بازیافت:
پی وی سی یک ماده ایده آل برای بازیافت کردن است. در طول پروسه ساخت محصول، پی وی سی به راحتی به مواد بی مصرف تبدیل شده و سپس به محصولات جدیدی تبدیل می شود. ۹۹% از ضایعات ساخت وینیل، طی پروسه ای دوباره قابل استفاده خواهد بود. به علاوه، میلیون ها تن وینیل بعد از مصرف دوباره بازیافت میشوند.
تمامی محصولات در نمایندگی  پنجره یو پی وی سی وین تک با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند  پنجره یو پی وی سی وین تک در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد. پروفیلهای تولید شده درنمایندگی  پنجره یو پی وی سی وین تک  با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.