پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید

کارایی پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید حفظ انرژی و جلوگیری از ورود آلودگی های صوتی به داخل ساختمان می باشد.همچنین مکانیزم یراق آلات این پنجره به گونه ای طراحی و ساخته شده است که حداکثر عایق بندی را دارا می باشد. https://upvc.pro/

پنجره های فرانسوی

 پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید یا همان دو لنگه بازشو که در برخی مواقع آن را T هم می نامند از زیبا ترین و پر کاربرد ترین پنجره های upvc می باشد.  پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید دارای دو لنگه پنجره بازشو می باشد که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار در اتاق های نشیمن و همچنین ویلا ها کارایی دارد.یکی از ویژگی های  پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت پنجره با استفاده از پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است. شرکت  پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید از لحاظ کیفیت و عایق بندی جزء برندترین محصولات یراق آلات درب و  پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید در تمام دنیا محسوب می شوند.یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در  پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد.  https://upvc.pro/پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید باید استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود.عوامل زیادی برای ماندگاری  پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید و آالومینیوم وجود دارد که یکی از این موارد یراق آلات می باشند که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار به عنوان بهترین با کارایی بالا شناخته می شوند، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری برای ماندگاری ایفا می کنند.
 پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید مدل دوحالته
بازشو  پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید باز شدن روی دو محور افقی و عمودی با یک دستگیره است.  پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید با توجه به اینکه در درون ساختمان قرار دارد اغلب در جایی نصب می شود که نیاز به جابجایی هوا است مانند آشپزخانه. یراق آلات آلمانی (روتو-شورینگ) برای این نوع از پنجره یو پی وی سی بهتر است. با توجه به مکان قرار گیری این پنجره و بازشوی آن در هنگام باز و بسته شدن به فضای کمتری نیاز است و دارای مزایای زیر می باشد.
الف)دارای امنیت بالا با توجه به یراق آلات به کار رفته
ب)مخفی و پنهان بودن یراق آلات زیر محور سش یا بازشو
ج)قابلیت رگلاژ راحت پنجره دوجداره فرانسوی جدید https://upvc.pro/
تفاوت  پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید با پنجره های سه جداره upvc
با پیشرفت تکنولوژی و پیدایش درب پنجره دوجداره فرانسوی جدید، پنجره های سه جداره نیز پس از مدت کوتاهی طراحی شدند که انتخاب نوع پنجره اعم از دو جداره و یا سه جداره یو پی وی سی یک بخش مهم از کار می‌باشد. ماهیت اصلی و مهم این نوع از درب پنجره‌ها همانطور که از نامشان مشخص است عایق بودن و درصد صداگیری بیشتر می‌باشد.درب پنجره سه جداره upvc دارای پروفیل ضخیم‌تر و با تعداد کانال‌های داخلی بیشتری بوده (بهتر است برای بکارگیری پنجره‌های سه جداره در ساختمان ها از پروفیل‌هایی با کانالهای ۵ یا بیشتر استفاده گردد ) و این امر به ما این امکان را می‌دهد که از شیشه سه جداره و یا دو جداره با ضخامت بالاتری استفاده کنیم . پنجره های سه جداره بیشتر مصرف صنعتی داشته و در مواردی استفاده می‌گردند که محیط دارای آلایندگی صوتی بسیار بالایی ‌باشد.


درب دوجداره فرانسوی


ویژگی‌ها و مزایای پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید:

۱– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد
۲– می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود
۳– قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی  پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید
 پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید دارای عایق بندی مناسب تری می باشند هم چنین در برابر پوسیدگی, تغییر رنگ, زنگ زدگی و ضربه های شدید بسیار ایمن تر و مقاوم ترشده اند و سرعت نصب و راه اندازی درب  پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید در مقایسه با مدل های معمولی و قدیمی بسیار بالاتر است.
مقاومت پروفیل های درب و  پنجره دوجداره upvc فرانسوی جدید به اندازه ای بالا می باشند که اگر به درستی تولید , مونتاژ و نصب  شوند به هیچ عنوان به کوچکترین مشکلی بر نخواهند خورد. https://upvc.pro/ اما دستگیره ها و یراق الات مصرفی ممکن است در گذر زمان و در اثر استفادم نا صحیح دچار مشکلات کوچکی شوند که هر کدام قابل تعمیر و تعویض و رگلاژ می باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.