پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید

در گذشته پنجره های خود را با مواد مختلفی مانند چوب, آهن و آلومینیوم می ساختند که با گذشت زمان معایب مختلف آنها آشکار می شد. اما امروزه با تولید انواع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید خریداران می توانند با خیالی آسوده از مزایای متعدد آنها که از مهم ترینشان عایق بودن است بهره مند شوند https://upvc.pro/ .

پنجره دوجداره upvc

 

  درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید فولکس واگنی :پروفیل upvc مورد استفاده درپنجره فولکس واگنی مانند سایر پنجره ها بوده اما یراق آلات آن نسبت به نمونه های دیگر گرانتر میباشد. حالت بازشوی این نوع همانند دربهای ون میباشد. درب و پنجره دوجداره جدید فلوکس واگنی یا Tilt Sliding یکی از جدیدترین مدل‌های پیشرفته پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی می‌باشد که در دو جهت حول محور زیرین و ریلی به تولید می‌رسد. یراق آلات آن نسبت به نمونه‌های دیگر گران‌تر است. پروفیل upvc مورد استفاده در درب و پنجره دو جداره فولکس واگنی مانند سایر پنجره ها بوده اما یراق آلات آن نسبت به نمونه های دیگر گرانتر می باشد. حالت بازشوی درب و پنجره دو جداره جدید فولکس واگنی مانند درب‌های خودروی ون و بر روی ریل ست بوده و تا زاویه ۴۵ درجه باز خواهد شد و هیچ‌گونه فضایی را در هنگام باز شدن اشغال نخواهد کرد.

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید فولکس واگنی با یراق فول اتومات

این نوع یراق در اجرای درب و پنجره دوجداره جدید فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این پنجره مشاهده کنید. در درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید فولکس واگنی فول اتومات شما با کمترین فشار فیزکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیت و یا خطری.قابل به ذکر است در اجرای درب و پنجره دوجداره جدید فولکس واگنی می بایست کارشناسی کامل توسط شرکت تولید کننده صورت پذیرد تا بهترین نوع کاربری و اجرا طراحی شده و همچنین مشخص گردد در اجرا می بایست از کدام نوع یراق فولکس واگنی استفاده گردد تا بهترین کاربری حاصل گردد.

پنجره وین تک

درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید کشویی 

سیستم بازشوی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید کشویی به صورت ریلی و مانند پنجره های آلومینیومی در هر دو جهت چپ و راست می‌باشد. درب و پنجره دو جداره جدید یو پی وی سی کشویی خود به دو نوع، پنجره دو جداره کشویی تک ریل و جفت ریل تقسیم بندی می شود.یکی از درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید https://upvc.pro/ ، پنجره دوجداره کشویی است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد. شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره کشویی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند.واقعیت این است که و درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید کشویی با اینکه نسبت به دیگر و پنجره دو جداره جدید کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید لولایی قویتر و بهتر و درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید کشویی صورت می گیرد.

مزایای درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید https://upvc.pro/ کشویی :

۱- عدم مزاحمت برای پرده های نصب شده

۲- عدم اشغال فضای خانه هنگام باز وبسته شدن اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید کشویی این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد.در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید و درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید کشویی بتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد.

پنجره چندجداره

آب بندی و هوابندی کامل و قوی درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی جدید فولکس واگنی:

در ساخت درب و پنجره دو جداره جدید با یراق فولکس واگنی از همان نوع پروفیل لولایی یو پی وی سی استفاده می شود که البته می تواند پروفیل سری ۶۰ یا ۷۰ و یا از پروفیل درب استفاده شود که قاعدتا این قضیه نیاز به کارشناسی و بررسی محل و اندازه و ابعاد قبل از ساخت را دارد. این شرکت ارائه کننده درب و پنجره دو جداره جدید مطابق آخرین استانداردهای بین المللی در طرح ها و مدل های متنوع می باشد, بخش فروش درب و  پنجره دو جداره جدید UPVC  این شرکت https://upvc.pro/ آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.