پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره upvc با یراق ترک

شرکت VHS ترکیه  کار خود را از سال ۱۹۹۷ با تولید انواع پنجره دوجداره upvc با یراق ترک آغاز نمود. این شرکت یکی ازبهترین شرکت های تولیدکننده یراق آلات درب و پنجره UPVC می باشد که تمام نیازهای یک تولید کننده را در زمینه یراق آلات برطرف می کند. محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. https://upvc.pro/


  

  دلایل مختلفی در ماندگاری درب و پنجره های دو سه جداره یو پی وی سی وجود دارد که یکی از این موارد مهم جنس یراق آلات مورد استفاده می باشد. قاعدتاً یراق پنجره دو جداره باید به گونه ای عمل کند که باز و بسته شدن پنجره به نرمی و آسانی با کمترین فشار فیزیکی ممکن به دستگیره صورت پذیرد تا انسان بتواند به راحتی از نوع باشوهای پنجره یو پی وی سی استفاده نماید. در حال حاضر از برندهای معتبر با کارایی بالا در بازار می توان  پنجره دوجداره upvc با یراق ترک را نام برد.

یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، با افزایش استقبال از  پنجره دوجداره upvc با یراق ترک راه خود را به ایران باز کرده و دارای نمایندگی های متعددی در سطح کشور می باشد. لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکل برای یراق آلات، امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست چرا که بعد از تعمیرات کارایی در و  پنجره دوجداره upvc با یراق ترک باز میگردد.  پنجره دوجداره upvc با یراق ترک نیز دارای طول عمر زیادی هستند و اگر از جنس مرغوب برای تولید استفاده شده باشند برای سالیان متوالی به درستی کار خواهند کرد، زمانی که یراق الات درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی دچار ایراد می شوند https://upvc.pro/تمام کارایی در و پنجره دو جداره دچار مشکل می شود و امکان باز و بسته کردن دستگیره وجود ندارد و اسپانیولت نیز برای قفل کردن لنگه در پروفیل قاب ناتوان می شود، نکته قابل توجه این است که در صورت بروز هر گونه مشکل و خرابی می توان  پنجره دوجداره upvc با یراق ترک را تعویض کرد و جای هیچ گونه نگرانی نیست. قاعدتاً می بایست  پنجره دوجداره upvc با یراق ترک به گونه ای عمل کند که باز و بسته شدن پنجره به نرمی و آسانی با کمترین فشار فیزیکی ممکن به دستگیره صورت پذیرد تا انسان بتواند به راحتی از نوع باشوهای پنجره upvc استفاده نماید.
تاثیر یراق بر قیمت  پنجره دوجداره upvc با یراق ترک
بعد از پروفیل دومین عامل تاثیر گزار بر قیمت فروش پنجره دوجداره با یراق ترک، یراق پنجره upvc می باشد. یراق دارای اجزای متعددی شامل لولاها، اسپانیولت و دستگیره می باشد. هنگام خرید پنجره دوجداره دقت فرمایید که لولاها، دستگیره و اسپانیولت، همگی از یک برند باشند و علامت تجاری آن برند بر روی آن حک شده باشد.
قیمت یراق براساس کشور تولیدکننده آن متفاوت است، بیشترین قیمت یراق آلات درب و پنجره دوجداره upvc مربوط به یراق آلات  شرکت Roto آلمان می باشد که برحسب دوحالته، تک حالته، اورهانگ، فولکس واگنی و یا کشویی متفاوت است.  پنجره دوجداره upvc با یراق ترک موجود در بازار از کیفیت متوسط برخوردار هستند مثل یراق Vorne و یا Vhs که ساخت کشور ترکیه می باشند و از یراق آلات گرید A ترکیه می باشند.
ویژگیهای  پنجره دوجداره upvc با یراق ترک
۱- استحکام ۲- زیبایی فوق‌العاده ۳- صرفه جوئی در مصرف انرژی تا ۴۰% ۴- کاهش آلودگی صوتی تا میزان ۵- پائین بودن ضریب انتقال حرارتی ۶- حفظ محیط زیست از طریق بازیافت ۷- مانع ورود گردو غبار و دود و گازهای موجود از محیط بیرون به داخل ۸- مقاوم در برابر شرایط مختلف آب و هوایی ۹- مقاوم در مقابل نفوذ اشعه ماوراء بنفش خورشید ۱۰- عدم اشتعال در هنگام آتش سوزی و حریق ۱۱- مقاوم در برابر زنگ زدگی ،خوردگی و رطوبت هوا ۱۲- ایمن در برابر سرقت
مقاومت  پنجره دوجداره upvc با یراق ترک در برابر هرگونه آب و هوا و خوردگی:
با توجه به متنوع بودن آب و هوای منطقه کشور ما و همچنین وجود سرما و گرما، رطوبت و بارندگی می بایست یراق انتخابی در برابر مسائل یاد شده مقاوم باشد تا باعث خوردگی یراق و یا درگیری بین قطعات یراق در پنجره  دوجداره یو پی وی سی در مدت زمان نگردد.
زمینه های فعالیت ما با  پنجره دوجداره upvc با یراق ترک
نمایندگی رسمی پخش و فروش پروفیل های درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی ترکیه فروش انواع پروفیل های رنگی و سفید ۴ کاناله گسکت دار درجه یک ترکیه (با قیمت مناسب) طراحی و آنالیز درب و پنجره های دوجداره با نرم افزار مخصوص یو پی وی سی تولید انواع درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی تولید شیشه های دوجداره مشاوره و راه اندازی کارگاه درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی فروش درب و پنجره های دوجداره ترکیه ای با قیمت مناسب. https://upvc.pro/ شرکت پنجره سعی کرده برای تکمیل سبد کالایی خود و حضور در پروژه های مختلف شهری و ارضای نیاز سلایق مختلف  پنجره دوجداره upvc با یراق ترک از پروفیل هایی ترکیه ایی نیز استفاده نماید اما در این میان استانداردهایی برای استفاده از این پروفیل ها تعریف نموده که علاوه بر قیمت مناسب به استاندارد نیز نزدیک باشد تا خریدار در مدت کوتاهی مجبور به تعویض این پنجره ها نباشد. شرکت پنجره با هدف و رسالت ایجاد مجتمع صنعتی انبوه سازی ساختمان های پیش ساخته با استفاده از دانش روز و فن آوری مدرن روز آمد پایه گذاری گردید. صنایع انبوه سازی ساختمان های پیش ساخته با تکیه بر دانش روز و استانداردهای جدید بین المللی با استفاده از فن آوری روز آمد کشورهای صنعتی اروپا تعریف و تدوین گردید .


پنجره ترکیه ای تاروس

انواع پروفیل پنجره دوجداره upvc با یراق ترک

در بازار ۵ مدل پروفیل از لحاظ اعتبار و کیفیت موجود می باشد:
۱- پروفیل های آلمانی وارداتی از قبیل: VISTABEST– VEKA – SALAMANDR- BROGMAN و …
۲- پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی آلمان یا اتریش با وزن استاندارد مانند: -بوتیا – سیندژ – همارشتن
۳- پروفیل های ترک درجه یک با رعایت وزن استاندارد مانند: TEKNO PLAST- SHEFFER- FISHER – WINHOUSE- WINTECH
۴- پروفیل های ایرانی با مواد افزدونی ترکیه یا چین با وزن پائین تر مانند: ABI – HOFMAN- LG – C-one – AVERTA- ARIA IDEAL- MAJOL و …
 پنجره دوجداره upvc با یراق ترک دربسیاری از کارگاه های ساخت درب و پنجره یو پی وی سی نیز در سر تا سر کشور مشغول به فعالیت هستند. اما اکثر این کارگاه ها از دستگاه های بسیار ارزان و غیر استاندارد برای ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی خود استفاده می نمایند. از این رو بهتر است که برای سفارش و خرید درب ها و پنجره های یو پی وی سی به شرکت های معتبر ساخت این گونه درب ها و پنجره ها مراجعه نماییم. هر کدام از شرکت های  پنجره دوجداره upvc با یراق ترک برند هایی خاص از پروفیل یو پی وی سی را استفاده می نمایند. با توجه به نوع پروفیل مصرفی، قیمت درب ها و پنجره های عایق یو پی وی سی با هم متفاوت خواهد شد.
این شرکت پنجره از جمله تولید کنندگان درب و پنجره یو پی وی سی می باشد که سال های زیادی است که در این عرصه فعالیت دارد. این شرکت که شعار جذب رضایت مشتری را سر لوحه فعالیت های گسترده خود قرار داده است با استفاده از پروفیل های مرغوب و برند های معتبر به ساخت درب ها و پنجره های یو پی وی سی با کیفیت مشغول است و این محصولات را به تمام استان های کشور عرضه می نماید. https://upvc.pro/در آغاز کار، مانند هر فعالیت بزرگ دیگری یک دور اندیشی نسبت به آینده وجود داشته است اما به لطف پروردگار و با تجربه کافی و مناسبی که از گذشته به همراه داشته ایم، کمتر دچار نشیب و فراز در شروع و ادامه کار تا کنون شده ایم. این شرکت یکی از بزرگ ترین کارخانه های ساخت درب و پنجره یو پی وی سی در کشور را دارا می باشد که در عین گستردگی و وسعت کار، حتی در شرایط بحرانی اقتصاد کشور هرگز دچار افت کیفیت نشده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.