پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی

استفاده از یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی دوام و ماندگاری پنجره ها را برای مدت طولانی تضمین می کند زیرا یراق در پنجره ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از اصلی ترین اجزای تعیین کننده در کیفیت محصولات پنجره های دوجداره یو پی وی سی یراق آلات مصرفی استاندارد می باشد.


پنجره دوجداره

 

  پنجره های دوجداره upvc و آلمینیومی مزایای بسیار فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت مونتاژ شوند و متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شوند استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود. عوامل زیادی برای ماندگاری درب و پنجره یو پی وی سی و آالومینیوم وجود دارد که یکی از این موارد استفاده از یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی  می باشند که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار به عنوان بهترین با کارایی بالا شناخته می شوند، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری برای ماندگاری ایفا می کنند. البته لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکلی برای یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی ، امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست و بعد از تعمیرات و یا تعویض کارایی درب و پنجره های دوجداره باز میگردد. شرکت پنجره در راستای خدمت رسانی به مشتریان عزیز و بالا بردن سطح کیفیت محصولات خود از یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی  در درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی خود استفاده نموده که از لحاظ کیفیت و عایق بندی جزء برندترین محصولات یراق آلات در و پنجره در تمام دنیا محسوب می شوند.

یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی  روتو المان
یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی  در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد. پیشرفت تکنولوژی از قبیل قفل و یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی  درب و پنجره یو پی وی سی و آلمینیوم   آنها را از لحاظ امنیت در تراز بالایی قرار داده است. طرح های زیبا و ایمن این یراق آلات به طوری است که درب و پنجر دوجداره را از چهار جهت قفل کرده و امنیتی فوق العاده به آن می دهد و براحتی فقط با یک چرخش یک دستگیره پنجره یا درب بوسیله قفل هایی به شکل قارچی به قابهایشان محکم گردندکه سبب ایمنی بالای درب و پنجره های دو جداره upvc می گردد.
نگهداری و فروش یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی  روتو
پنجره ای که شما تولید کرده اید کیفیت بالای یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی  Roto را دارد. این یعنی سهولت استفاده، کارایی عالی و دوام طولانی. کارایی و وضعیت یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی  باید مطابق ضوابط زیر بررسی گردد:
عملکرد روان یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی 
ثابت و محکم بودن یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی
فرسایش و خوردگی یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی
آسیب دیدگی یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی
عملکرد روان یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی 
عملکرد روان یراق آلات را میتوان به وسیله حرکت دستگیره ارزیابی کرد. گشتاور قفل شدن و باز شدن دستگیره پنجره براساس استاندارد نرمال صنعتی آلمان با مقدار حداکثر ۱۰ نیوتن بر متر تعیین شده است. بازرسی را میتوان با یک آچار انجام داد. عملکرد روان را با گیریس کاری و روغنکاری و یا با رگلاژ یراق آلات میتوان بهبود بخشید. یراق آلات دو حالت بازشوی Roto برای امکان رگلاژ دوبعدی و سه بعدی طراحی شد ه اند. رگلاژ نادرست یا نامناسب یراق آلات میتواند باعث شود پنجره دیگر عملکرد مطلوب نداشته باشد .
ثابت و محکم بودن در فروش یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی
عملکرد پنجره و کارائی امنیتی آن به محکم بودن یراق آلات بستگی دارد. پایداری و محل جایگذاری هر کدام از پیچ ها باید امتحان شود. برای مثال پیچ هائی که شل شده یا شکسته شده اند به سرعت باید سفت شوند یا تعویض گردند.
فرسایش و خوردگی یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی
تمام اجزای مرتبط با عملکرد یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی  باید برای اجتناب از فرسایش و خوردگی براساس اطلاعات ما روانکاری یا روغ نکاری شوند.
آسیب دیدگی یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی
اجزای آسیب دیده یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی  باید جایگزین شوند به ویژه اگر در ارتباط با اجزای تکیه گاه باشند.
نگهداری یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی
با روغ نکاری و گریس کاری مداوم کلیه اجزای مرتبط با یراق آلات در چهارچوب و لنگه (حداقل یکبار در سال) عملکرد روان یراق آلات را حفظ کنید و در مقابل فرسایش و خوردگی زودرس از آنها محافظت کنید. زبانه های مخفی از جنس فولاد برای جلوگیری از سایش غیرضروری نیاز به گیریس کاری مداوم دارند . به علاوه مکان پیچها باید بررسی گردند. پیچهای شل شده باید توسط یک شرکت متخصص جایگزین شوند.



یراق الات روتو المان

قطعات تشکیل دهنده یراق آلات استاندارد پنجره دوجداره یو پی وی سی:

۱: اسپانیولیت
۲: دستگیره ها
۳-لولا
۴-جلو قفلی
۱:اسپانیولیت: اگر در ساخت این قطعه از یراق الات درب و پنجره دوجداره اگر از الیاژ مرغوب و مواد با کیفیت استفاده نشود موجب خرابی زود راس چرخ دهنده و افزایش فشار مستقیم بر روی دستگیره ها و همچنین درامدن فنر اسپانیولت یراق میشود که درب دوجداره را به کلی از کار میندازد. جای پیچ ها در روی اسپانیولیت بسیار مهم است و بهتر است هر ۳۰ سانت یک پیج قرار گیرد. در سمت چرخ دنده بهتر است که پیچ ها به هم نزدیکتر بوده تا در اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود و سرجای خود باقی بماند.
۲-دستگیره ها: دستگیره پنجره های دوجداره ‎ یو پی وی سی معمولا از جنس آلومینیوم یا پلاستیک موجود است. بهتر است هنگام تهیه دستگیره پنجره مناسب به بلند بودن اهرم دستگیره توجه بیشتری کنیم تا هنگام باز و بسته شدن درب دوجداره فشاری به ان وارد نشود.در دستگیره های ارزان قیمت چون تولید کنندگان از وزن و ارتفاع آن کم میکنند این دستگیره ها شکننده بوده و زود میشکنند. باید در تولید پیچ دستگیره ازآلیاژ بسیار مرغوب استفاده نمود تا در هنگام استفاده و نصب روی درب و پنجره upvc شکسته نشود. دستگیره پنجره های دوجداره دارای استحکام قابل قبولی می باشند و دستگیره ها در انواع مختلف در پنجره های upvc به کار گرفته میشوند از جمله معمولی و یخچالی که هر کدام دارای عملکرد خاصی هستند.
۳-لولا: باز شوی درب و پنجره های دوجداره تک حالته دارای لولای ۷۵ میلیمتری هستند و دارای وزنی استاندارد در حدود ۸۰ گرم بوده که کاهش وزن آن، باعث شکستن لولا و در نهایت باعث صدمه به پنجره دوجداره میشود.
۴-جلو قفلی: این قطعه اگر چه ساده به نظر می آید ولی نقش مهمی در کارکرد درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی ایفا میکند . وزن استاندارد آن در حدود ۱۳ گرم است که البته ۷ گرمی آن نیز موجود است که به دلیل وزن کمتر زود میشکند..

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.