پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل فرانسوی

پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل فرانسوی نیاز به رنگ آمیزی ندارد و در نتیجه منجر به حذف کامل هزینه رنگ امیزی برای شما مشتریان محترم می گردد و همچنین این پنجره دوجداره یو پی وی سی در مقابل خوردگی و پوسیدگی  مقاوم است.


شیشه سانرژی


 سیستم بازشوی پنجره دوجداره مدل فرانسوی به نحوی طراحی گردیده که هر دو لنگه پنجره قابلیت باز شدن را دارا می‌باشند و در مواقع غیر ضروری می‌توان یک لنگه را ثابت و از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود. لازم به ذکر است که در وسط این دو لنگه از هیچ نوع ستون و یا مولیونی استفاده نمی‌شود. از جمله ویژگی‌های این مدل می‌توان به قابلیت باز شدن هر دو لنگه، قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی پنجره دوجداره مدل فرانسوی، کاربری ویژه برای نمای خارجی ساختمان‌های مسکونی، اداری و تجاری و همچنین زیبایی منحصر به فرد گسترش فضای دید نسبت به فضای خارجی اشاره داشت. پنجره دوجداره مدل فرانسوی دارای جذابیت های بی انتها و کلاسیکی می باشند. بازه گسترده ای که در انتخاب طرح و رنگ های پنجره دوجداره مدل فرانسوی وجود دارد به شما این امکان را می دهد که یک طرح و مدل نهایی را جهت تکمیل کردن طراحی خانه خود انتخاب نمایید. درب ها و پنجره های یو پی وی سی در رنج بسیار متنوعی از رنگ ها از طرح چوب تا رنگ های ساده در دسترس می باشند. تنوع درب ها و پنجره های لولایی, فرانسوی و دوحالته ما می توانند به بازسازی فضای خانه شما کمک بسیار بزرگی بنمایند و آن را برای شما مطبوع و دلنشین کنند.

پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل فرانسوی یا همان دو لنگه بازشو که در برخی مواقع آن را T هم می نامند از زیبا ترین و پر کاربرد ترین پنجره های دو جداره  می باشد.  پنجره دوجداره مدل فرانسوی دارای دو لنگه پنجره بازشو می باشد که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار در اتاق های نشیمن و همچنین ویلا ها کارایی دارد. درب و پنجره دوجداره مدل فرانسوی ارتباطی کلاسیک و مناسب بین خانه شما و حیاط یا باغچه محل زندگی تان پدید می آورد. نگهداری آسان، کارایی انرژی و فریم های خوش تراش درب و پنجره دوجداره مدل فرانسوی یو پی وی سی جزئیات سنتی درب های چوبی در را تداعی می کند. درب و پنجره دوجداره مدل فرانسوی یو پی وی سی طراحی سنتی را با سیستم قفل چند مرحله ای و تقویت پروفیل، جهت رسیدن به بالاترین استاندارد در بحث امنیت درب ها، ترکیب می نمایند. انتخاب هایی که در رنگ و طرح و مدل این درب ها وجود دارد، جذابیت های کلاسیک این درب های یو پی وی سی را تکمیل می نماید.
خصوصیات پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل فرانسوی :
سیستم پنج چنبر این درب های یو پی وی سی که به خوبی تراش خورده اند، باعث می شود که در رتبه بندی انرژی به A++ برسیم
امکان انتخاب شیشه های دوجداره و یا سه جداره بنا به درخواست مشتری و جود دارد.
برای انتخاب رنگ های ساده دست مشتریان باز است، حتی می توانند طرح های چوب رنگی و یا طرح های چوبی سنتی را انتخاب نمایند.


پنجره یو پی وی سی

ویژگی‌ها و مزایای پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل فرانسوی :

۱– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد
۲– می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود
۳– قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی این نوع پنجره وجود دارد
۴– این نوع از پنجره را می‌توان بیشتر در نماهای بیرونی آپارتمان‌ها، ویلاها و ساختمان‌های اداری و…(برای استفاده بیشتر از فضاها، دسترسی راحتتر به فضاهای دیگر، جابجایی راحت تر وسایل و اثاثیه داخل ساختمان) به کار برد.
از جمله خصوصیات پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل فرانسوی آن است که دمای شروع به احتراق آن (C°۳۸۵) در مقایسه با چوب (C°۲۶۰) است و چنانچه بعد از شروع احتراق، منبع آتش‌زا از محصول PVC دور شود، شعله به خودی خود خاموش شده و از توسعه و انتقال حریق، جلوگیری به عمل می‌آید. در عین حال، شدت تولید بخارات سمی در هنگام احتراق پروفیل‌های PVC بسیار کند است.
PVC بنا بر خصوصیات ذاتی خود، در مقابل بسیاری از عوامل فرساینده شیمیایی، مقاومت بسیار خوبی از خود بروز می دهد و این خصوصیات، استفاده از پنجره دوجداره یو پی وی سی مدل فرانسوی را در محیط‌های شیمیایی و صنعتی، حایز اهمیت می‌سازد. پنجره‌های UPVC از زنگ ‌زدگی، خوردگی و تاثیرات مخرب حشرات موذی از قبیل موریانه، سوسک و… نیز مصون هستند.
دیگر خصوصیات PVC آن است که در محیط‌های میکروبی، رشد باکتری‌ها بسیار محدود است و این ویژگی، استفاده از آن را در محیط‌های بیمارستانی، صنایع غذایی و آزمایشگاهی برجسته ساخته است.
استفاده از پروفیل‌های فلزی در ساختار چند حفره‌ای پروفیل‌های UPVC، موجب شده این محصولات در عین وزن نا چیز، از استحکام و مقاومت مکانیکی کافی برخوردار باشند. در عین حال، مقاومت کافی در برابر باد و طوفان و نیز عدم لرزش و ایجاد اصوات مزاحم هنگام وزش باد از خصوصیات این نوع پنجره‌هاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.