پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی فول اتوماتیک

در پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی فول اتوماتیک می توان از قفل ها و یراق آلات الکترونیکی و کنترل از راه دور استفاده کرد وامکان استفاده در پنجره دوجداره یو پی وی سی قدیمی آهنی یا آلومینیومی غیر ممکن بود. در پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی فول اتوماتیک به علت وجود یراق آلات و چفت های جدید و امکان طراحی پروفیل های امنیتی، ایمنی پنجره دوجداره فولکس واگنی چند برابر شده است.


 

 پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی فول اتوماتیک دارای سه نوع مکانیکی ، نیمه اتوماتیک و پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک می باشد. یراق فول اتوماتیک در اجرای پنجره های فولکس واگنی با ارتفاع و عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را دارا می باشد. پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک مزایای بسیار فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت مونتاژ شوند و متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شوند استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود. یکی از مهمترین مسائل در ساخت یک پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است. که اولا در پنجره لولایی و کشویی عمدتا یراق آلات تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارند و ثانیا جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بسیار زیاد، کاربری آسان آن را از بین می برد. در پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی فول اتوماتیک مکانیزم و نوع یراق آلات با سیستم کشویی و لولایی کاملا متفاوت است و به طور بهتر می توان گفت پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک یا Tilt & Slide عمدتا جهت ساخت پنجره های خاص با ارتفاع و عرضهای بزرگ با وزنهای زیاد طراحی شده است. قابل به ذکر است در اجرای  پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی فول اتوماتیک می بایست کارشناسی کامل توسط شرکت تولید کننده صورت پذیرد تا بهترین نوع کاربری و اجرا طراحی شده و همچنین مشخص گردد در اجرا می بایست از کدام نوع یراق پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک استفاده گردد تا بهترین کاربری حاصل گردد. یکی از مزیت های بازشوی فولکس واگنی این است که پنجره نسبت به مدل کشویی دارای فیتینگ بیشتری است و این قابلیت به این دلیل است که پنجره از چهارچوب خود کاملا جدا شده و بعد در ریل جانبی بروی لت ثابت قرار میگیرد.

از مزایای پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی فول اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱) استحکام و الماسی: در پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی فول اتوماتیک بسیار محکم هستند و از این لحاظ با همتای فلزی خود در یک مرتبه قرار دارند.
۲) عدم نیاز به رنگ آمیزی و ثبات رنگ: پروفیل های upvc سفید هستند و در صورت بالا بودن کیفیت مواد اولیه از ثبات رنگی بالایی برخوردار هستند، زنگ نمی زنند و جلای آن ها تغییر نمی کند.
۳)تنوع رنگی بالا: پروفیل upvc به دو صورت رنگی می شود:
الف) استفاده از پوشش های لمینت بر روی upvc: در این روش پوشش لمینت با الماسی بالا روی پروفیل چسبانده
می شود و معمولاً طرح دار است، مانند طرح چوب و….
ب) رنگ آمیزی ماده upvc: در این روش از رنگ مخصوصی برای رنگ آمیزی ماده upvc استفاده می شود.
۴) عایق بندی صدایی و گرمایی: یکی از دلایل رشد پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی فول اتوماتیک عایق کاری ساختمان است. میزان عایق بندی پنجره دوجداره یو پی وی سی به شیشه، نوع پروفیل، یراق آلات، نصب، فرایند تولید و مونتاژ، ماشین آلات مورد استفاده در خط تولید و نوع پروفیل گالوانیزه درون پنجره دوجداره یو پی وی سی و … بستگی دارد که در پروفیل های با کیفیت بالا و عالی و استفاده از شیشه های چند جداره این عایق کاری به بهترین حال انجام می پذیرد.

پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی فول اتوماتیک

یراق آلات پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد. تعمیرات پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک با تعمیرات پنجره آلمینیومی کاملا متفاوت است و تعداد اندکی از تعمیرکاران با سازوکار هر دو آشنا هستند، دلیل این تفاوت در پارامترهای ساخت و مواد اولیه و یراق الاتی است که به کار رفته است. زمانی که افراد خود اقدام به تعمیر و رگلاژ پنجره دوجداره می کنند شروع به دستکاری تمامی قسمت های پنجره می کنند تا شاید ایراد را بر طرف کنند اما این کار فقط وضعیت را بدتر می کند زیرا اگه در یراق الات پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک تغییراتی دهند به طور کاملا دستگیره و قفل از کار می افتد و اگر زهوار را خارج کرده و شیشه دوجداره را جابه جا کنند و یا جای زیر شیشه ها را تغییر دهند دیگر لنگه در قاب محکم نمی شود و از رگلاژ خارج می شود و امکان شکستن شیشه تا حدود زیادی بالا می رود.
عوامل زیادی برای ماندگاری در پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی فول اتوماتیک وجود دارد که یکی از این موارد یراق آلات می باشند که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار به عنوان بهترین با کارایی بالا شناخته می شوند، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری برای ماندگاری ایفا می کنند. البته لازم به ذکر است که در صورت بروز هر مشکلی برای یراق آلات پنجره دوجداره فولکس واگنی فول اتوماتیک، امکان تعمیر و تعویض آن وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست و بعد از تعمیرات و یا تعویض کارایی درب و پنجره های دوجداره باز میگردد.


یراق فولکس واگنی

آب بندی و هوابندی کامل و قوی پنجره دوجداره upvc فولکس واگنی فول اتوماتیک:

در ساخت پنجره های دوجداره یو پی وی سی با یراق فولکس واگنی فول اتوماتیک از همان نوع پروفیل لولایی یو پی وی سی استفاده می شود که البته می تواند پروفیل سری ۶۰ یا ۷۰ و یا از پروفیل درب استفاده شود که قاعدتا این قضیه نیاز به کارشناسی و بررسی محل و اندازه و ابعاد قبل از ساخت را دارد.
در نتیجه به علت وجود لاستیکهای آب بندی میان دو پروفیل یو پی وی سی و مکانیزمهایی که اتصال و فشار آنها را بر یکدیگر بیشتر می کنند به صورت کامل آبند و هوابند می شود و بحث ورود گرد و غبار،سرما گرما و وجود صدا ناشی از از باد (که در پنجره های کشویی بسیار دیده می شود) به طور کامل در این نوع پنجره از بین خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.