پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

فروش پنجره دوجداره ترمال بریک

در صورت عدم انتخاب صحیح جنس و نوع ، پنجره می تواند از عوامل مهم اتلاف انرژی در ساختمان ها باشد ، اتلاف انرژی در پنجره ترمال بریک آلومینیومی بسیار کمتر از پنجره های آلومینیومی نرمال است. فروش پنجره دوجداره ترمال بریک به دلیل برخورداری از تنوع زیاد در طراحی سیستم های مختلف بازشو، رنگ و گستردگی استفاده از یراق آلات ROTO آلمان و لاستیک EPDM توانسته است جایگاه مناسبی را در صنعت ساختمان ایران کسب نماید.

پنجره آلمینیومی ترمال بریک

  
همچنین در سیستم درب و پنجره های دو جداره ترمال بریک (Thermal Breakk) ارتباط سطح بیرونی با سطح داخل پنجره توسط یک  لایه پلی آمید بعنوان عایق حرارتی از یکدیگر جدا گردیده است. فروش پنجره دوجداره ترمال بریک: پنجرههای آلومینیومی معمولی در مقابل عناصر جوی مقاوم هستند ولی از آنجایی که آلومینیوم هادی خوبی میباشد، باعث تلف شدن انرژی میشوند. برای حل این مسئله محصول جدیدی به نام پنجره آلومینیومی ترمال بریک به دنیا عرضه شده است که در این پنجرهها وجود لایه پلاستیکی بین دو فریم داخلی و خارجی در مقابل انتقال حرارت شکست بوجود می آورد – کلمه Thermal Break یعنی شکست حرارتی از همان جا ریشه میگیرد. فروش پنجره دوجداره ترمال بریک در سطح کشور صورت میگیرد که این پنجره ها عایق حرارتی دارند یعنی از دو فریم داخلی و خارجی تشکیل شده اند که توسط یک عایق پلاستیکی از هم جدا می شوند. در گذشته پنجرههای آلومینیومی حرارت را بین داخل و خارج خانه منتقل میکردند، ولی در پنجره های ترمال بریک به واسطه ترکیب پلی آمید و آلومینیوم در تولید آنها این مشکل رفع شده است .
ترمال بریک دوجداره

فروش پنجره دوجداره ترمال بریک مزایای استفاده از آن :
۱-عایق حرارتی
۲-عایق رطوبتی
۳-عایق صوتی
۴-غیر قابل اشتغال
۵-سازگار با محیط زیست و قابل بازیافت
۶-مقاوم در برابر آلودگی هوا و گرد و غبار
۷-مقاوم در برابر فشار باد در عین سبکی
۸-زیبایی فوق العاده، تنوع رنگ زیاد و دلخواه
۹- سبکی فوق العاده
۱۰-ایمن در مقابل سرقت و زلزله
۱۱-مقاوم در برابر تغییر رنگ و شکل به دلیل عوامل محیطی مانند تابش آفتاب، باران، زمان
بررسی های بسیار زیادی در بازار خرید و فروش پنجره دوجداره ترمال بریک و عرضه بهترین نمونه های پروفیل انجام شده و بازدهی بسیار زیادی را می توان در بخش قیمت گذاری خرید و فروش پنجره دوجداره ترمال بریک این محصولات مشاهده کرد. از این رو شرکت به عنوان بزرگترین شرکت عرضه کننده انواع پروفیل ترمال بریک دربهترین نمونه های موجود از این محصولات را برای مصرف کنندگان ارائه کرده و بازدهی بسیار مناسبی را برای آن ها به همراه داشته است. با ما قیمت های مناسب از آن شما است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.