پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

فروش ویژه پنجره دوجداره مرغوب

فروش ویژه پنجره دوجداره

یکی از مقدمات استقبال از بهار و سال نو خانه ‌تکانی است که گاهی هم بسیار سخت و مشکل به نظر می‌رسد حتی ممکن است مقدار زیادی از وقت‌تان را بگیرد و نتوانید از آخرین روزهای فصل زمستان لذت ببرید و با آرامش خاطر، خود را برای فصل زیبای بهار آماده کنید. هنگامی که سخن از حفظ و نگهداری خانه به میان می آید، نکات و جزئیات بسیاری وجود دارند که در برخی موارد غفلت از آنها اشکالی ایجاد نمی کند؛ اما نباید پنجره ها را جزء این موارد به حساب آورد.پنجره ها چشمان خانه محسوب می شوند و به کمک آنها می توان ارتباط بین فضای داخل و خارج خانه را حفظ کرد. بنابراین باید در حفظ و نگهداری چشمان خانه خود خیلی دقیق باشید.

البته چند نکته درباره پنجره های دوجداره وجود دارد که ممکن است حین بازسازی و نوسازی، دردسرساز شوند؛ پس حتما قبل از فرآیند جابه جایی و جایگزین کردن پنجره ها، آنها را به طور کامل بررسی کنید. در اینجا به نشانه هایی اشاره شده است که در صورت مشاهده آنها باید به فکر جایگزینی پنجره جدید باشید.

۱-شیشه های شکسته، ترک خورده، خمیده و تاب دار در پنجره نو

۲-عایق بندی کم یا نبود عایق بندی پنجره دوجداره

۳-بخار زیاد روی پنجره دوجداره

۴-درست باز یا بسته نشدن

۵-نبود آب بندی مناسب بین دوجداره پنجره نو

۶-حفاظت از محیط زیست

درصورتی که پنجره دوجداره یو پی وی سی خانه شما به هر نحو به محیط زیست صدمه می زند باید برای سلامت خود و اطرافیان تان هم که شده به فکر پنجره ای نو باشید.

در سال های اخیر، تولیدکنندگان پنجره در طراحی پنجره های دوجداره از لحاظ زیست هوشیارتر شده اند. پنجره های دوست دار محیط زیست (Low energy) یا (low-e) اکنون در اغلب فروشگاه های طراحی خانه و تولید کنندگان پنجره دوجداره موجود است.

این پنجره های دوجداره از میزان پولی که صرف هزینه های سرمایشی و گرمایشی خانه تان می کنید، می کاهند. میان پنجره های low-e و عادی، از لحاظ شیشه، درز و چهارچوب تفاوت وجود دارد. پنجره های دوجداره low-e درواقع با نام دوجداره شناخته می شوند. گازی که برای آب بندی میان جداره ها استفاده می شود، گازی مانند کرایپتون یا آرگون است که در انرژی صرفه جویی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.