پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

تعویض درب و پنجره های قدیمی با پنجره مدرن

تعویض درب و پنجره های قدیمی با پنجره مدرن: یکی از ویژگی های بسیار مهم درب و پنجره های دوجداره upvc مدرن، امکان نصب آن روی ساختمان هایی با پنجره فرسوده و قدیمی می باشد. یعنی برای نصب این نوع پنجره ها الزاما نباید ساختمان مورد نظر نوساز باشد،بلکه میتوان با تعویض پنجره های قدیمی به درب و پنجره های دوجداره upvc مدرن بخش مهمی از اتلاف انرژی که درساختمان های قدیمی به وجود می آید را جبران کرد. پنجره های دوجداره upvc با لاستیک های epdm درزبندی می شود که این امر به هیچ عنوان اجازه تبادل سرما،گرما،صدا و خاک را به داخل منزل نمیدهد. از نظر انتخاب نوع رنگ پروفیل، شیشه های دوجداره و یراق و دیگر متریال،این نوع درب و پنجره دوجداره هیچ محدودیتی از نظر ساختمان نوساز و قدیمی نداشته و شما می توانید هر نوع درب و پنجره ای که می خواهید با توجه به نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

شرکت تعویض درب و پنجره بدون تخریب

 

تعویض درب و پنجره های قدیمی با پنجره مدرن

قبل از تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره مدرن، نیاز به اقداماتی است که توسط کارفرما یا مشتریان باید صورت پذیرد. یکی از این اقدامات جدا کردن پرده های پنجره ی  مورد تعویض است که باید صورت پذیرد. همچنین در فاصله یک متری پنجره ها، فرش، موکت، مبلمان و سایر وسایلی که امکان آسیب دیدن آن وجود دارد باید جمع شود و در فاصله ی 2 متری نیز وسایل با کاور یا پارچه پوشانده شود تا گرد و غبار و براده آهن برروی آنها قرار نگیرد. در آخر مسیر رفت و آمد و حمل و نقل پنجره ها باید باز باشد تا احتمال برخورد ابزار با اشیا منزل در هنگام تعویض پنجره به حداقل برسد.

بعد از انجام این اقدامات، پروسه تعویض درب و پنجره قدیمی با پنجره)یو پی وی سی  ویستابست، وین تک و ...) توسط تیم حرفه ای نصب آغاز می گردد. برای شروع کار ابتدا لنگه ها و بازشو پنجره ها از لولا جدا شده و در کناری قرارداده می شود. سپس تمامی ستونهای افقی یا عمودی داخل قاب پنجره قدیمی (ستونهایی که در وسط پنجره قرار می گیرد) برش داده شده و نتیجه نهایی این کار، باقی ماندن کلاف یا فریم آهنی دور تا دور پنجره قدیمی است که چارچوب را در اختیار ما قرار می دهد.

تعویض پنجره دو جداره

تعویض درب و پنجره های قدیمی

در این مرحله پنجره  مدرنUPVC دوجداره لبه دار(پنجره بازسازی) ساخته شده در کارخانه را داخل چارچوب قرار داده و آنرا به فریم پنجره قدیمی پیچ می کنیم. در این حالت فریم پنجره قدیمی در زیر پنجره دوجداره پنهان می شود و غیر قابل مشاهده است. 

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

در مرحله بعدی تعویض پنجره قدیمی با استفاده از فوم و چسب مخصوص دور تا دور پنجره، کاملا آب بندی و عایق بندی و تمامی درزها پوشانده می شود. سپس شیشه دوجداره با گاز آرگون را جایگذاری کرده و زوار پنجره را قرار می دهیم. در انتها پرسنل نصب، رگلاژ پنجره ها را انجام داده تا پروژه تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجدارهتکمیل شود
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.