پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره ارسی لاهیجان پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنجره ارسی لاهیجان  پنجره دوجداره یو پی وی سی: پنجره های دوجداره یو پی وی سی اکنون با تنوع رنگی و طرح های بسیار زیادی به فروش میرسند.اما زمانی که قرار است بهترین رنگ را برای پنجره خریداری شده انتخاب کنیم توجه به چند فاکتور بسیار راه گشا می باشد.اول از همه نگاه کنید دیوار اطراف پنجره شما چه از داخل و چه از خارج به چه رنگی است.همانقدر که طراحی داخلی منزل اهمیت دارد طراحی خارجی و نمای ساختمان هم مهم است. پس اولین نکته توجه به محیط اطراف پنجره است. می‌توانید با ایجاد تضاد رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. ممکن است این کار را با ست کردن پنجره ای و سایر وسایل اتاق انجام دهید. یا شاید از رنگی کاملاً متفاوت استفاده کنید تا پنجره بسیار به چشم بیاید..

 

پنجره ارسی لاهیجان پنجره دوجداره یو پی وی سی

پنجره ارسی یکی از انواع پنجره های سنتی و مشبک می باشد که به عنوان یک مدل از پنجره یو پی وی سی (upvc) مورد استفاده قرار میگیرد پنجره ارسی دارای تاریخچه کهنی در لاهیجان می باشد اما با گذشت زمان پنجره دوجداره یو پی وی سی سرکار آماده و جایگزین این نوع از پنجره های شده است البته در برخیص از مکان ها میتوان از این گونه از پنجره های را مشاهده کرد مثلا ساختمان های قدیمی .

پنجره ارسی به جای اینکه روی یک پاشنه بچرخد مانند کرکره به بالا و پایین منتقل می شود و زمانی که جمع می شود در یم محفظه که برای نگهدارای آن قرار داده شده است قرار میگیرد ایم محفظه دو خاصیت را دارد اول اینکه باعث می شود پنجره در زمان جمع در داخل آن قرار گرفته و ضربه نخورد دوم اینکه در هنگام جمع پنجره ارسی حداقل فضا را اشغال میکند.

 

پنجره ارسی دوجداره

پنجره ارسی دوجداره به صورت یک پنجره بزرگ ساخته می شود دلیل این هم این بوده است که به جای اینکه چندین پنجره را در داخل یک اتاق جای گذاری کنند از یک پنجره برای جایگزین این ها استفاده میکرددند پنجره ارسی معمولا از شیشه های رنگی اتفاده می کرد و به همین دلیل دارای زیبایی خاصی بود در کنار شیشه های رنگی یک سری دیگر از فاکتورهای مانند انتخاب چوب نیز نمای این نوع از پنجره ها را به شدت زیبا میکرد . 

در برخی از مواقع از این پنجره های به عنوان یک اسپلت جداکننده استفاده می شد هدف از این کار این بود در موارد مورد نیاز این پنجره باز می شود و فضا را دوچندان مکرد چرا که این فضا فضای به دست آمده از دو اتاق می باشد و از پنجره ارسی به عنوان یک جسم تقسیم کننده اتاق ها استفاده می شد.


پنجره ارسی لاهیجان پنجره دوجداره

به طور کلی می توان گفت مزیت های پنجره ارسی یو پی وی سی به شرح زیر می باشد :

انتقال نور مناسب : این پنجره های از لحاظ عبور و ارائه نور خورشید یا نور بیرونی به داخل ساختمان بسیار مناسب بوده اند در کنارانتقال نور مناسب مانع ورود گرمای آفتاب میشود.

دارای زیبایی بسیار بالایی می باشند : چه از لحاظ ساختار ،چه از لحاظ رنگ شیشه و همچنین نوع رنگ چوب بسیار زیبا می باشند.

دارای عمر بسیار بالایی بودند : البته نمیتوان آنها را با پنجره یو پی وی سی مقایسه کرد اما این پنجره های نیز از لحاظ عمر بسیار مناسب بودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.