پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

فروش پنجره اختصاصی کمال وین جدید رنگی

فروش پنجره اختصاصی کمال وین جدید رنگی: در راستای ارج نهادن به همه نوع سلاق درب و پنجره یو پی وی سی رنگی ، این محصول کمال وین در رنگ های متنوعی تولید می شود. با اینکه رنگ اصلی و پایه پروفیل های درب و پنجره دوجداره کمال وین ، سفید رنگ می باشد اما رنگ های دیگر این محصول برای پیمانکاران، معماران و مشتریانی که قصد تعویض پنجره های قدیمی با پنجره دوجداره را دارند بسیار قابل توجه می باشد.


 

 فروش پنجره اختصاصی کمال وین جدید رنگی

پروفیل لمینت درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، با استفاده از روکش های لمینت طرح چوب برجسته کاور می شوند. این روکش ها بصورت دکوراتیو بوده و در کنار زیبایی، مزایایی همچون ضد خش بودن، مطابق با شرایط مختلف آب و هوایی، دوام بالا و مناسب با طراحی نمای ساختمان را دارا می باشند که نحوه تولید، جنس روکش و جنس پروفیل در کیفیت درب و پنجره دوجداره لمینت اهمیت ویژه ای دارد. پروفیل های لمینت به دو دسته تک رو لیمنت و دورو لمینت تفکیک می شود.


پروفیل پنجره دوجداره رنگی کمال وین به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می گردند ، که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و مواد خام مورد استفاده شده در هر شرکت متغییر بوده به طوریکه در مقایسه تولیدات شرکتهای مختلف تفاوت رنگ و شفافیت قابل رویت می باشد.



فروش پنجره اختصاصی کمال وین

شرکتهای تولید کننده پروفیل پنجره یو پی وی سی علاوه بر تولید پروفیل های upvc سفید جهت افزایش تنوع محصولات خود و پاسخ گویی به سلایق مشتریان و بر طرف نمودن نیازهای معماران در طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان اقدام به تولید پروفیل با رنگ بندی متنوع نموده اند.

 

انواع رنگ و لمینیت پنجره دوجداره upvc

پروفیل پنجره دوجداره سفید با پوشش رنگ اکریلیک

پروفیل پنجره upvc سفید با پوشش یک طرف لمینیت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان

پروفیل لمینیت پنجره دوجدارهطرح چوب قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینیت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.