پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

مدل جدید پنجره دوجداره کشویی قیمت نرخ 98

مدل جدید پنجره دوجداره کشویی قیمت نرخ 98:با توجه به درخواست روز افزون و فراگیر استفاده از درب و پنجره های دوجداره و سه جداره شرکت پنجره ماندگار اقدام به ساخت و تولید طرح و مدل های مختلف پنجره دوجداره نموده است. امروزه پنجره های دوجداره یو پی وی سی در مدل های متفاوتی طراحی می شوند که هریک دارای مزیت های متفاوتی  از قبیل عایق صوتی، عایق حرارتی ، استحکام، چگالی مواد اولیه عالی و … می باشد که با توجه به نوع کاربری سفارش داده می شوند مانند : پنجره دوجداره کشویی یا پنجره دوجداره لولایی تولید شده توسط ما . در حال حاضر پنجره های کشویی جزء پرطرفدارترین مدل های درب و پنجره یو پی وی سی و بهترین مدل پنجره دوجداره می باشند.


 مدل جدید پنجره دوجداره کشویی قیمت نرخ 98

از پنجره upvc مدل جدید کشویی میتوان برای هر قسمت از خانه یا محل کار بکار برد . این نوع پنجره هنگاه باز و بسته کردن دربها هیچگونه فضایی را اشغال نمی کند .پنجره های کشویی در حالت بازشو بر روی ریل افقی در کف و سقف حرکت کرده و به میزان دلخواه می توان پنجره را بصورت افقی باز کرد.

پنجره دوجداره کشویی در مدل های جدید و متفاوتی ساخته و طراحی می شود که از جمله آن ها می توان به مدل پنجره دوجداره کشویی تک ریل و پنجره کشویی جفت ریل اشاره کرد. البته شایان ذکر است پنجره های کشویی یو پی وی سی با عنوان پنجره های ریلی نیز شناخته میشوند و هر دوی این مدل ها یه یک مورد اشاره دارد. اگر شما نیز دغدغه فضا جهت باز نمودن لنگه های بازشو پنجره خود را دارید ما به شما خرید پنجره کشویی دوجداره را پیشنهاد می کنیم.


مدل جدید پنجره دوجداره کشویی

مزایای استفاده از پنجره کشویی

  • دارای قابلیت باز و بسته شدن آسان
  • مناسب برای فضاهای کوچک
  • عایق بندی مناسب
  • جلوگیری از ورود گرد و غبار و آلودگی
  • امکان نصب انواع پرده و کرکره بر روی آن

انواع پنجره کشویی

یک لنگه بازشو : این مدل از یک لنگه ثابت و یک لنگه دیگر که بر روی یک ریل در جهت چپ و راست می تواند حرکت کند ساخته  می شود.

دو لنگه بازشو : در این مدل هر دو لنگه می تواند در راستای افقی حرکت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.