پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

انواع پروفیل پنجره دوجداره وین تک

وین تک از برندهای مشهور در صنعت درب و پنجره دوجداره می باشد که دارای انواع مختلفی می باشد. انواع پروفیل پنجره دوجداره وین تک دارای 4 سری W700, W640, W260 و PP624 می باشد که هریک کاربرد مخصوصی دارند. نمایندگی های مختلف پنجره دوجداره وین تک در کشور آماده ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی می باشند.      


پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک

  

شرکت وین تک WINTECH جزوء تولید کنندگان مطرح پروفیل های یو پی وی سی برای ساخت درب و پنجره دوجداره در سطح کشور می باشد. انواع پروفیل پنجره دوجداره وین تک به وسیله آخرین تکنولوژی روز دنیا و مواد اولیه باکیفیت ساخته و به بازار فروش درب و پنجره دوجداره عرضه می گردد. این شرکت برای ساخت انواع پروفیل پنجره دوجداره وین تک از پلیمرها و مواد اولیه استاندارد استفاده می نماید,  درب و پنجره دوجداره وین تک از پروفیل های متفاوتی ساخته شده اند بعنوان مثال برای پنجره دوجداره کشویی از پروفیل سری W260 استفاده می شود. پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات درب و پنجره دو جداره وین تک WINTECH  شامل پروفیلهای یو پی وی سی تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور می باشند و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد و جهت کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشورها نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.

باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل یو پی وی سی وین تک در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی https://upvc.pro/  بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است. گروه صنعتی https://upvc.pro/ آمادگی خود را جهت انواع پروفیل پنجره دوجداره وین تک اعلام می نماید.


کارخانه وین تک

مشخصات فنی انواع پروفیل پنجره دوجداره وین تک

– عرض ۷۰ میلیمتر و ۵ اتاقک جهت عایق بندی مناسب در سری W700
– عرض ۶۰ میلیمتر و ۴ اتاقک جهت عایق بندی بهینه و مناسب در سری W640
– عرض ۱۰۷ میلیمتر برای سری W260 تک ریل و اتاقک های تقویت کننده پروفیل
امروزه بحث جلوگیری از هدر رفتن انرژی، یکی از مواردی است که در تولید محصولات جدید در نظر گرفته می شود. در این راستا هدر رفتن انرژی در ساختمانها نیز عامل مهمی به شمار می رود که در کشور ما نیز در چند سال اخیر مورد توجه بوده است و در نتیجه آن صنایع محصولاتی با قابلیت حفظ انرژی رو به گسترش می باشند. تولید پروفیل های  یو پی وی سی یکی از طرح های ملی تلقی می گردد. بحث استفاده از این صنعت در ایران قبل از انقلاب نیز مطرح بوده است و گام های کوچکی نیز در این زمینه برداشته شده بود. از دلایل کم توجهی به این محصول می توان به عدم شناخت مصرف کننده و عرضه محصولات غیر استاندارد و با کیفیت پائین (یو پی وی سی) نام برد که بدین دلیل متاسفانه این صنعت در کشور ما نتوانسته جایگاهی برای ورود پیدا کند. یکی از مشکلات بزرگ کشور ما در حال حاضر هدر رفتن مقدار زیادی انرژی در تمامی فعالیتها و بخصوص در بخش ساختمانها می باشد.
مقایسه قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره وین تک در حالت های مختلف
 قیمت انواع پروفیل پنجره دوجداره وین تک : پروفیل W640 < پروفیل W700 < پروفیل کشویی W260
تفاوت در قیمت درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی وین تک https://upvc.pro/ بدلیل افزایش وزن پروفیل می باشد بدین منظور که هر چه پروفیل سنگین تر باشد قیمت به نسبت آن افزایش پیدا می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.