پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

فروش پنجره دوجداره upvc فرانسوی وین تک

یکی دیگر از انواع پنجره های دو جداره پنجره دو جداره فرانسوی می باشد و به دلیل اینکه هر دو لنگه آن باز می شود، به آن دو لنگه نیز می گویند.شرکت ما در تمام سالهای خدمتش توانسته است با ارائه پنجره های با کیفیت و همچنین با قیمت مناسب نظر مثبت طیف وسیعی از مصرف کنندگان را به خود جلب کند.

 

 

پنجره دوجداره فرانسوی وین تک به گونه ای طراحی شده است که هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارد و می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده کرد. مناسب بودن پنجره دوجداره فرانسوی وین تک و قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی پنجره دوجداره فرانسوی وین تک باعث شده است مورد توجه برج سازان قرار گیرد.

پنجره دوجداره فرانسوی وین تک یا دو لنگه بازشو همانطور که از نامش مشخص است دارای دو لنگه بازشو است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار کارایی دارد. یکی از ویژگی های فروش پنجره دوجداره upvc فرانسوی وین تک این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت ما https://upvc.pro/  با استفاده از بهترین پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است.

فروش پنجره دوجداره upvc فرانسوی وین تک دوستدار محیط زیست

مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. درهمین راستا تمامی کارخانجات پنجره دوجداره فرانسوی وین تک مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.

پروفیلهای تولید شده در کارخانه وین تک WINTECH شامل پروفیلهای درب و پنجره دوجداره سری W700, W640, W260 و PP624 می باشند. برخی بر این باورند که پروفیل یو پی وی سی وین تک سری ۷۰ از ۶۰ استحکام بیشتری دارد که این کاملا اشتباه می باشد. در پنجره دوجداره وین تک همه چیز به پروفیل گالوانیزه ارتباط پیدا می کند. بنابراین اگر در دو نوع پنجره ای که با پروفیل upvc وین تک با سطح مقاطع متفاوتی ساخته شده اند، سایز گالوانیزه ها نیز یکسان باشد، این دو نوع پنجره توان و استحکام یکسانی خواهند داشت. درسیستم پنجره دوجداره وین تک، گالوانیزه تقویت شده شکل پروفیل یو پی وی سی را در مدت زمان طولانی حفظ کرده و این اطمینان را به شما می دهد که در دراز مدت دچار هیچ گونه افتادگی و یا تغییر شکلی نمی شود. استفاده از پروفیل گالوانیزه تقویتی در داخل پروفیل اصلی پنجره دوجداره وین تک و پیچ شدن یراق آلات یو پی وی سی مصرفی روی قطعات، ضمن کاهش خطر افتادگی بازشوهای پنجره، مقاومت پروفیل upvc وین تک را افزایش می دهد. پروفیل یو پی وی سی به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتاً بر پایه رنگ سفید تولید می شوند. پروفیل upvc وین تک به دلیل استفاده از بهترین فرمولاسیون و مواد خام دارای شفافیت بی نظیری است. https://upvc.pro/

ویژگی های پروفیل و فروش پنجره دوجداره upvc فرانسوی وین تک

۱– پروفیل پنجره دوجداره فرانسوی وین تک سفید با پوشش رنگ اکریلیک

۲– پروفیل پنجره دوجداره فرانسوی وین تک سفید با پوشش یک طرف لمینت جهت استفاده در نمای داخل و یا خارج ساختمان

۳– پروفیل های قهوه ای روشن و یا تیره با پوشش دو طرف لمینت

پنجره دوجداره فرانسوی وین تک نسبت به انواع چوبی، آلومینیومی و آهنی عایق های به مراتب بهتری هستند. در ساخت این نوع پنجره ها، به طور معمول از شیشه دوجداره استفاده می شود که امکان رد و بدل شدن گرما یا سرما از محیط داخلی خانه به خارج و یا بالعکس را تقریباً غیر ممکن می سازد. این خاصیت عایق بودن برای به وجود آوردن محیطی لذت بخش و همچنین پایین آوردن مصرف انرژی بسیار مناسب است.

در واقع یو پی وی سی به دلیل اینکه هادی حرارت نیست ماده ای مناسب برای کاهش مصرف انرژی به شمار می رود. در برابر آلودگی صوتی نیز محصولات تولید شده از یو پی وی سی عایق های بسیار مناسبی هستند. همچنین این محصولات از ایمنی بالایی برخوردارند. زیرا مکانیزم قفل و یراق آنها بسیار کارآمد است؛ تخریب قفل و شکستن قاب یو پی وی سی برای ورود به ساختمان کار چندان آسانی نیست.

تمامی محصولات تولیدی در این شرکت https://upvc.pro/ با تکنولوژی و ترکیبات مواد اولیه یکسان تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد. جهت کنترل و حفظ کیفیت برند فروش پنجره دوجداره upvc فرانسوی وین تک در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشور نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد. https://upvc.pro/   پروفیلهای تولید شده در کارخانه upvc  وین تک با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی و جغرافیایی کشور و هم چنین کشورهای همجوار طراحی شده است تا دارای کیفیت و مقاومت بالایی باشند.

پنجره دوجداره

مزایای فروش پنجره دوجداره upvc فرانسوی وین تک 

۱– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد.

۲– مناسب بودن پنجره دوجداره فرانسوی وین تک در ایران

۳– با نصب پنجره دوجداره فرانسوی وین تک شما دید بیشتری نسبت به فضای بیرون خود خواهید داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.