پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره یو پی وی سی تک و دوحالته

یراق الات پنجره دوجداره یو پی وی سی تک و دوحالته متفاوت می باشند در پنجره دوجداره دو حالته  استفاده از یراق آلات خاص و دستگیره گردان دو حالته امکان بازشو ساده و بازشو از بالا را در زاویه ای محدود ممکن می سازد.


پنجره دوجداره کشویی

  پنجره دوجداره یو پی وی سی تک و دوحالته بازده انرژی منازل را به طور محسوسی بهبود می بخشند و در افزایش امنیت منازل نقش به سزایی ایفا می کنند. علاوه بر این، به دلیل استفاده از گالوانیزه در ساختار پروفیل های UPVC، از استحکام بالایی برخوردار هستند و به علت به کار گیری نوارهای آب بندی لاستیکی، از ورود هرگونه آلودگی محیطی به داخل ساختمان جلوگیری به عمل می آورند. امروزه امنیت منازل و حفاظت در مقابل ورود عوامل مزاحم از اهمیت ویژه ای برخوردار است پنجره دوجداره یو پی وی سی تک و دوحالته با داشتن قفل هایی که در چندین نقطـه تعبیه شده اند، بسیار ایمـن تر از پنجـره های قدیمی می باشند. با نصب درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی تک و دوحالته با شیشه دو و چند جداره اتلاف گرمایی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت که در کاستن دی اکسید کربن و گازهای گلخانه ای جهت حفظ زمین برای نسل های آینده بسیار مؤثر خواهد بود. پنجره دوجداره یو پی وی سی تک و دوحالته از نظر مکانیزم بازشو باهم متفاوت هستند. در پنجره دوجداره یو پی وی سی تک و دوحالته که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار میگیرد مکانیزم سیستم بازشو به صورت Tilt & Turn دو جهت بازشو و یا دوحالته حول هر دو محور کناری و زیرین ( عمودی و افقی) می‌باشد.


یو پی وی سی

تنوع محصولات شرکت پنجره همگام با گسترش صنعت  upvc ، کیفیت بسیار بالای محصولات این شرکت در مقایسه با همتای خود از کشور های دارنده صنعت یو پی وی سی، ضمانت محصولات و بسیاری دیگر از ویژگی های منحصر به فرد شرکت VHS و ROTO باعث شده تا این شرکت به یکی از شرکت های مورد اطمینان در زمینه یراق آلات درب و پنجره های دوجداره و پنجره دوجداره یو پی وی سی تک و دوحالته محسوب گردد.

–نوارهای آبندی و هوابندی فرچه مانند یا Brush در پنجره دوجداره یو پی وی سی لولایی بعد از چرخاندن دستگیره قفلها و پلیتهای لنگه بازشو و فریم در یکدیگر درگیر شده و به علت وجود لاستیکها در میان آنها عملیات آبندی و هوابندی یا فیتینگ صورت می گیرد اما در سیستم پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی به علت نوع پروفیل و هندسه کشویی آن سیستم آبندی با لاستیک وجود نداشته و حدفاصل بین پروفیل لنگه بازشو و لنگه فیکس نوارهای فرچه مانند یا Brush قرار دارد. در هنگام خرید پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی خود مطمئن باشید که از نوارهای فرچه مانند استاندارد که از بهترین مواد تهیه شده اند و نسبت به گرد و خاک و رطوبت مقاوم هستند و عمر مفید بالایی دارند استفاده شده است.
ویستا بست همچنین چهار پروفیل ویژه برای درب و پنجره کشویی یو پی وی سی با بهترین کیفیت را تولید می نماید. معمولا درب و پنجره های کشویی در معماری های خاص و یا کمبود جا و فضا برای انواع بازشو کاربرد بیشتری دارند. بازشو از نوع کشویی در مصارف خاص بیشترین کارایی را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.