پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

شرکت تولید و فروش درب پنجره دوجداره

پنجره های دوجداره یا چند جداره از اتصال دو یا چند شیشه موازی در مقابل یکدیگر بر روی یک چارچوب پروفیل آلومینیومی تشکیل می شود. فریم هایی که بین دو جدار قرار می گیرند، به وسیله مواد رطوبت گیر پر می شوند و سپس دو لبه فریم چسب زده می شود که این کار برای درزگیری و قرار گرفتن اسپیسر بین دو شیشه و چسبیدن آنها به یکدیگر است. پس از چسب زدن، به روی شیشه ها انتقال می یابند و با دستگاه پرس نصب می شوند و همزمان گاز آرگون به صورت اتوماتیک داخل شیشه دوجداره تزریق  می شود و بعد محیط شیشه با چسب پلی سولفید برای درزبندی بیشتر پر می شود  .

شرکت های تولیدی درب و پنجره یو پی وی سی هر کدام از برند خاصی برای تولید درب و پنجره یو پی وی سی خود استفاده میکنند. بهترین برن ویستابست است و برند بعدی که بعد از ویستابست توصیه می شود وین تک است. ما در شرکت پنجره ماندگار از این دو برند جهانی استفاده می نماییم.

در فصل زمستان همه ما روش های متفاوتی برای گرم کردن منازل خود انتخاب می کنیم، ولی در کنار این روش گرمایشی، باید بدانیم که روشی را هم برای جلوگیری از هدر رفتن انرژی گرمایشی ساختمان و بهینه سازی مصرف انرژی انتخاب کنیم، بعضی ها ممکن است سراغ عایق ها بروند که این روش هم مزایا و معایب خود را دارد اما یکی دیگر از روش های موثر نصب و کاربرد پنجره دو جداره است

.

اولین بار در سال ۱۹۴۰ میلادی در نیویورک یک شیشه فروش شیشه دوجداره را تولید و عرضه کرد و آن را در ایالات متحده به نام خود ثبت کرد. مهم ترین عامل ایجاد چنین شیشه ای برای اولین بار هم درواقع حفظ هوای مطلوب داخل ساختمان و جلوگیری از خروج گرما و سرمای داخل ساختمان بوده است.

پس از اینکه مراحل ساخت شیشه دوجداره تکمیل می شود، آزمایش های مختلفی روی آن انجام می گیرد؛ از جمله آزمایش پایداری در برابر محیط هایی با رطوبت بالا، آزمون مه گرفتگی، آزمون تعیین ضخامت محفظه هوا و….

نصب این شیشه ها بر روی پنجره بسیار آسان است و از طریق پیچ و مهره کردن آنها به قاب فلزی اولیه یا سازه های سیمانی، آجری و… صورت می گیرد. پنجره های دوجداره را می توان طوری نصب کرد که امکان چرخش آنها در دو محور افقی و عمودی وجود دارد و در حالت مورب هم پنجره یک قاب با زاویه ۳۵ درجه برایتان ایجاد می کند. این پنجره ها حتی قابلیت نصب در اشکال قوس دار و منحنی را هم دارند و علاوه بر این به گونه ای طراحی می شوند که شما بتوانید توری یا پرده های کرکره ای هم برای پنجره نصب کنید. در ضمن پروفیل ها و یراق آلات مورد استفاده در نصب پنجره های دو جداره به دلیل گالوانیزه شدن در برابر زنگ زدگی و خوردگی و همچنین مواد شیمیایی موجود در هوا، بسیار مقاوم هستند و در نتیجه طول عمر بالایی  دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.