پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

قیمت رگلاژ پنجره دوجداره کمانی هافمن آپارتمان

قیمت رگلاژ  پنجره دوجداره  کمانی هافمن  آپارتمان:

مھمترین نقش درب و پنجره UPVC کمانی هافمن در ساختمان عایق بندی در برابر سرما و گرما و ھمچنین آلودگی ھای صوتی می باشد. با این حال در برخی از موارد به علت نصب نادرست پنجره   UPVCدوجداره و یا سھل انگاری پرسنل نصب در ھنگام رگلاژ پنجره دوجداره مشکلاتی بوجود می آید که این مشکلات عملکرد مناسب درب و پنجره دوجداره کمانی را مورد ایراد قرار می دھد. رگلاژ لولا از جمله این مشکلات می توان به ورود سرما از اطراف لنگه ھای بازشو پنجره دوجداره، مشکلاتی در عمل باز و بست درب و پنجره ،UPVC کمانی باز نشدن دستگیره ، عدم عملکرد صحیح یراق آلات و مشکلاتی در تغییر حالتھای بازشو به یکدیگر)تغییر حالته تک حالته به دو حالته اشاره کرد. با استفاده از رگلاژ مناسب درب و پنجره دوجداره ، UPVCمی توان تا 90درصد این مشکلات را حل کرد.


قیمت رگلاژ  پنجره دوجداره کمانی هافمن آپارتمان

رگلاژ پنجره دو جداره به چه معناست

قسمت محرکه و عمل گرا در پنجره دو جداره کمانی یراق پنجره میباشد. یراق شامل اسپانیولت، لولا و دستگیره است که با توجه به انواع آن متشکل از تک حالته، دو حالته، سوئیچی، کشویی، کلنگی یا فولکس واگنی، وظیفه باز و بست شدن بازشوی پنجره دوجداره  یا درب را بر عهده دارد. پس از درزبندی فریم اصلی پنجره ها، مهمترین قسمت در عایق بندی پنجره دو جداره در قسمت بازشوها صورت میپذیرد. به فرایندی که باعث میشود بازشوی پنجره دو جداره بصورت صحیح و متوازن در قاب خود قرار گرفته و حرکت کند، رگلاژ پنجره دو جداره میگویند.


قیمت رگلاژ  پنجره دوجداره کمانی هافمن

نحوه رگلاژ پنجره دو جداره

نحوه رگلاژ پنجره دو جداره کمانی هافمن  بدین صورت است که لنگه بازشو با قطعات آهنی که بر روی پروفیل میانی (که بازشو بر روی آن بسته میشود.)

قرار گرفته و اصطلاحا زاماک نام دارد، بصورت صحیح و متوازن قرار میگیرد تا ضمن درگیر شدن کامل هنگام بسته بودن، لاستیک های درزبندی که دور قسمت بازشو قرار دارد کاملا محکم شوند تا آلودگی های صوتی و زیست محیطی وارد محیط نشود.

پس از آن شیشه دو جداره بوسیله قطعات پلاستیکی مخصوص که اصطلاحا تاکوز نام دارد، بصورت صحیح و با توازن در میان بازشو قرار میگیرد.

در آخر نیز لولاهای بازشو و اسپانیولت (که در ارتفاع داخلی لنگه بازشو قرار دارد.) با آلن های مخصوص تنظیم شده، تا عمل عایق بندی بصورت صحیح لحاظ شود.

چه زمانی نیاز به رگلاژ پنجره دو جداره داریم ؟

در مواردی همچون استفاده ناصحیح در هنگام باز و بسته کردن پنجره دو جداره، مرور زمان که باعث باز و بسته کردن زیاد پنجره میشود و همچنین ضربه ای که به قسمت بازشوی پنجره وارد شده باشد امکان دارد که بازشو در قاب مخصوص به خود از توازن و تقارن استاندارد که باعث عایق بندی میشود خارج گردد.



در توضیح نحوه رگلاژ پنجره دو جداره کمانی به دو قسمت اشاره کردیم که عبارت بود از درگیر شدن کامل بازشوی پنجره با زاماک های آهن و همچنین تنظیم لولاها و اسپانیولت.

بر اساس مواردی که باعث برهم خوردن تقارن و توازن بازشو شده باشد(در بالا برشمردیم)، یکی از این دو عامل یا هر دوی آنها دچار مشکل شده,
که اصطلاحا میگویند پنجره از رگلاژ خارج شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.