پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

بهترین پنجره سرتاسری زیبا دوجداره در مناطق سردسیر

بهترین پنجره سرتاسری زیبا دوجداره درکرج:پنجره ها یکی از عناصر ارتباطی میان فضای بیرونی و داخلی هستند ، و نور طبیعی را به داخل خانه هدایت می کنند. پنجره ها با اتصال فضای داخلی به فضای بیرونی ، یک ارتباط ملایم میان این دو فضا ایجاد می کنند.به همین علت وجود پنجره های بزرگ در هر خانه ایی موجب ایجاد فضایی دلباز تر ، طبیعی تر خواهد شد که با محیط بیرونی در ارتباط می باشد.

  بهترین پنجره سرتاسری زیبا دوجداره در مناطق سردسیر

استفاده از پنجره های سرتاسری و دیوار های شیشه ایی در یکی از جهات خانه ، علاوه بر افزایش کیفیت زندگی ، موجب می شوند ارزش خانه نیز ارتقا یابد.

1- مزایای پنجره های بزرگ :
ظاهری مدرن و لوکس
فضایی دلباز و بی نظیر
اتاق نشیمنی با هوای سالم
ارتباط حداکثری با محیط بیرون
استفاده به بهترین شکل از نور خورشید

 معایب پنجره های بزرگ :

به یاد داشته باشید که هر چیز خوبی ، دارای جنبه های منفی نیز می باشد. به بیان دیگر هیچ گلی بی خار نیست!
تعبیه پنجره های بزرگ هزینه های گزافی را شامل می شود و بایستی بودجه اضافی را به آن اختصاص داد. هم چنین استفاده از پنجره های بزرگ در مناطق گرمسیری موجب می شود به همان اندازه که نور خورشید به داخل فضا هدایت می شود ، گرما نیز وارد خانه شود. و به علت تابستان گرم و سخت این مناطق فضای داخلی تبدیل به یک جهنم گرم خواهد شد. و همین امر باعث افزایش استفاده از سیستم خنک کننده خواهد شد.
در مناطق سردسیری نیز برعکس این موضوع صدق می کند. و وجود پنجره های بزرگ باعث سرد تر شدن فضای داخلی و افزایش مصرف انرژی گرمایشی خواهد شد. این افزایش مصرف انرژی ، نه تنها هزینه های گزافی را شامل می شود ، بلکه برای محیط زیست نیز مناسب نخواهد بود. به همین علت اگر قصد دارید از پنجره های بزرگ استفاده کنید ، حتما از پنجره های چند جداره استفاده کرده و عایق بندی مناسب را فراموش نکنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.