پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک

تمامی محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف کشورمان در آزمایشگاه های تخصصی تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند تا از کیفیت آنها مطمئن شوند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی در محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک بر روی هر مقطع به انجام می رسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل یو پی وی سی وین تک به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.

کارخانه وین تک

 

ادامه مطلب ...

پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست

پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست به دلیل نوع یراق آلات خاصی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد دارای باز شو تا زاویه ۴۵ درجه است بطوریکه هنگام باز و بسته شدن هیچ گونه فضایی را اشغال نمی کند. درب و پنجره دو جداره فولکس واگنی دارای سه مدل اتومات، نیمه اتومات و توماتیک می باشد.

درب فولکس واگنی

 

ادامه مطلب ...

در و پنجره دوجداره قوس دار

در و پنجره دوجداره قوس دار در انواع طرح دایره, کمانی و ... ساخته می شوند. در و پنجره دوجداره قوس دار از نوع کمانی از افق دارای قوس می باشد و برخلاف پنجره خلیجی این قوس با انهنای کامل ایجاد می شود.حتی شیشه نصب شده بر روی این پنجره، شیشه خم می باشد.


پنجره هلالی دوجداره

 

ادامه مطلب ...

پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی

یکی از معیار های مهم عدم تغییر رنگ پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی ، دانه‌های پودر پی وی سی پروفیل یا کشور سازنده پروفیل نیست، بلکه مهم این است که آیا پروفیل متناسب با شرایط آب و هوایی شهر مورد مصرف ساخته شده است یا خیر. پروفیل پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک با آنودایز به رنگ طبیعی آلومینیوم و یا توسط آنودایز سخت به رنگ قهوه ای و یا پوشش رنگ پودری الکترواستاتیک ایجاد می شوند.


پنجره آلومینیومی ترمال بریک

 

ادامه مطلب ...

انواع درب و پنجره سه جداره

انواع درب و پنجره سه جداره از لحاظ قیمت و عایق بودن نسبت به پنجره های دو جداره از سطح بالاتری برخوردار می باشند و این امر سبب شده است از محبوبیت بیشتری برخودار باشد, انواع درب و پنجره سه جداره که بصورت استاندارد تولید می شوند میزان عایق بندی به حداکثر رسیده و آرامش و آسایش بیشتری را برای خانوار به همراه دارند.


شیشه عایق

  ادامه مطلب ...