پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

نمایندگی پنجره دو جداره سیندژ در قم

نمایندگی پنجره دو جداره سیندژ در قم: تا سال ها پیش پنجره در ساختمان های قم تنها از جنس چوب یا فلز و به همراه شیشه های معمولی ساخته می شدند. البته علاوه بر تمام نقاط ضعف موجود ، استفاده از پنجره غیر دوجداره هنوز هم در بسیاری از پروژه های ساختمان سازیانجام میشود. پنجره دوجداره سیندژ که با فریم و در ابعاد استاندارد ساخته شده باشند دارای مقاومت قابل توجهی نسبت به هدر رفت انرژی بوده و همین امر آن را متمایز می نماید. پنجره UPVC ضریب انتقال حرارتی کمی داشته و نوارهای پلاستیکی عایق بندی به همراه پنجره های دوجداره می تواند به عملکرد  بیشتر آن ها کمک نماید. در ساخت پنجره UPVC از یراق آلاتی استفاده می شود که رعایت استانداردها در انتخاب آن ها نیز می تواند بر روی عملکرد پنجره دوجداره اثرگذار باشد.

قیمت درب پنجره یو پی وی سی بازشو ویستابست

نمایندگی پنجره دو جداره سیندژ در قم

نوع بازشو برای پنجره های دوجداره سیندژ نیز در نحوه عملکرد و حتی هزینه های اولیه نیز اثر گذار است. البته باید این نکته را در نظر داشت که جنبه زیبایی شناختی در انتخاب پنجره upvc بی تاثیر نیست. انواع باز شوهای موجود شامل بازشو های یک طرفه، دو طرفه، چرخشی، ریلی، ثابت و سایبانی هستند.نوع طراحی از لحاظ ابعاد و شکل نیز از دیگر مواردی است که در زمان انتخاب پنجره آلومینیومی باید مورد توجه قرار گیرد. 

حال اگر تصمیم شما بر پایه استفاده از پنجره های دوجداره از نوع UPVC باشد باید موارد ذیل را در زمان خرید مورد توجه قرار دهید. انتخاب پنجره UPVC با توجه به ابعاد و اندازه مورد نیاز و طراحی های مربوطه انجام می شود. این موضوع علاوه بر میزان پروفیل مورد استفاده بر روی میزان یراق آلات و غیره نیز اثر گذار است.

تعویض پنجره هتل

نمایندگی پنجره دو جداره سیندژ

نوع پنجره های دوجداره UPVC بر اساس مواردی مثل نوع پروفیل، ضخامت پروفیل یو پی وی سی، رنگ مورد نظر و نوع رنگ آمیزی، نوع شیشه انتخاب شده و در نهایت یراق آلات تعیین می شود.

همانطور که اشاره شد یکی از آیتم ها در زمان انتخاب و همچنین تعیین قیمت پنجره دوجداره نوع طراحی آن است. نوع قاب ها و بازشو از دیگر مواردی هستند که در طراحی اثرگذار هستند. علت توجه به نوع طراحی ، رفع نیاز هایی است که مشتریان دارند. اگر به این موارد توجه کافی نشود می تواند منجر به افزایش هزینه ها و طراحی مجدد در برخی از موارد گردد.

انتخاب نوع یراق آلات مورد استفاده پنجره دوجداره سیندژ نیز دارای اهمیت بالایی است. برخی اوقات تفاوت قیمت میان انواع پنجره های دوجداره UPVC ناشی از انتخاب نوع براق آلات است. انتخاب یراق آلات متفرقه و ضعیف می تواند از لحاظ کیفیت اثرات نا مطلوبی بر روی محصول نهایی داشته باشد.

مورد بعدی که بر روی کیفیت، ظاهر و قیمت پنجره های دوجداره UPVC اثر گذار است شیشه های دوجداره مورد استفاده است. استفاده از شیشه های دو جداره استاندارد اگرچه بر روی قیمت نهایی محصول تاثیر زیادی ندارند اما مرغوبیت آن ها می تواند کیفیت پنجره های دو جداره را بهبود ببخشد. استفاده از شیشه های دوجداره غیر استاندارد مشکلاتی از قبیل موج دار بودن سطح و خم شدگی های جانبی را به همراه دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.