پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

خرید قفل پنجره دوجداره upvc همراه دستگیره

خرید قفل پنجره دوجداره  upvc همراه دستگیره: یکی از مهترین بخش های پنجره دوجداره upvc ، قفل و دستگیره پنجره یو پی وی سی می باشد. قفل و دستگیره در پنجره یو پی وی سی نقش مهمی را ایفا می کند، در واقع بعد از پروفیل یو پی وی سی در پنجره دوجداره، قفل و دستگیره مهمترین وظیفه را ایفا می کند. یک تولیدکننده خوب باید بداند که براساس عرض و ارتفاع بازشوها و وزن لنگه های بازشو پنجره یو پی وی سی و نوع کاربری بازشو، چه نوع قفل و دستگیرهی را انتخاب نماید تا پنجره یو پی وی سی در طی زمان استفاده هیچگونه افتی در عملکرد بازشوهایش پیدا نکند.

فروش یراق آلات پنجره دوجداره

خرید قفل پنجره دوجداره upvc همراه دستگیره

رعایت نکردن معیارهای مؤثر بر کیفیت و استاندارد خرید قفل و دستگیره‌ می‌تواند بر کیفیت پنجره تأثیرات منفی بگذارد. قفل و دستگیره‌ مرغوب و بی‌کیفیت را می‌توان از هم تشخیص داد. ازجمله مشکلاتی که خریداران پنجره بعد از خرید با آن مواجه می‌شوند این است که بعد از مدتی پنجره کیفیت روز اول را نداشته و دچار مشکل می‌شود؛ بنابراین در هنگام خرید انواع قفل و دستگیره‌ دقت شود تا بهترین قفل و دستگیره خریداری شود.

چند نکته در خرید قفل و دستگیره پنجره دوجداره:

تحمل وزن اولین نکته مهم و قابل‌توجه در خرید قفل و دستگیره‌ محسوب می‌شود. حداقل وزنی که سیستم قفل و دستگیره در اندازه‌‌های مختلف بازشو باید تحمل کند، صد کیلوگرم است. برای رسیدن به این هدف، مقاومت، اندازه و وزن لولاها باید دقت شود.

خرید قفل پنجره دوجداره  upvc

یکی از نکات مهم جهت خرید بهترین پنجره upvc این است که پروفیل‌های غیراستاندارد که در آن درصد افزودنی‌های لازم تبدیل PVC به یو پی وی سی رعایت نشده، خریداری نشود، زیرا این پروفیل‌ها دارای ثبات کیفیت نیستند و در درازمدت تغییر رنگ و شکل می‌دهند.توصیه می‌شود قفل و دستگیره‌آلات از نمایندگی‌های معتبر خریداری شود، به دلیل اینکه در نحوه کارکرد پنجره یو پی وی سی تأثیرات مستقیم دارد   .


قیمت یراق آلات پنجره دوجداره upvc


خرید قفل و دستگیره پنجره دوجداره

قفل و دستگیره‌آلات با اهمیت ویژه و فوق‌العاده‌ خود در دوام و عملکرد پنجره‌ها، در هنگام خرید باید به‌دقت انتخاب شوند. انتخاب قفل و دستگیره مناسب برای پنجره‌های دوجداره یو پی وی سی در کارکرد آن‌ها بیشترین تأثیر را دارد. بی‌توجهی سازندگان این نوع ابزار سبب عدم کارایی لازم و عمر کوتاه پنجره‌ها شده و به دنبال آن مشتریان ناراضی را پدید می‌آورد

اگر قفل و دستگیره مناسب و با کیفیت جهت پنجره یو پی وی سی انتخاب گردد در زمان های بارندگی و یا رطوبت زیاد و یا در مناطق سردسیری، گرمسیری و مرطوب، هیچگونه تأثیری در نوع آلیاژ قفل و دستگیره نخواهد داشت شرایط آب و هوایی منطقه، در نتیجه در عملکرد لولاها و قفل و دستگیره ها و دستگیره، در اینگونه مناطق هیچگونه اثر منفی نخواهیم دید. پس خیلی مهم است که جنس لولا ها و قفل و دستگیره و دستگیره با توجه به شرایط استفاده پنجره یو پی وی سی انتخاب گردد.

وظیفه باز و بسته کردن پنجره یو پی وی سی:

ست کامل یراق الات پنجره دوجداره شامل لولاها، دستگیره و اسپانیولت می باشد، مجموعه این ست وظیفه باز و بسته کردن لنگه بازشو پنجره یو پی وی سی را برعهده دارند، این مجموعه باید از برند مناسب و کیفیت خوب برخوردار باشند و متناسب با عرض و ارتفاع و وزن بازشو پنجره یو پی وی سی انتخاب شده باشد در غیر اینصورت باز و بسته شدن پنجره یو پی وی سی به سختی انجام خواهد شد. .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.