پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره خانه دوجداره یو پی وی سی عایق

پنجره خانه دوجداره یو پی وی سی عایق:پنجره دوجداره یو پی وی سی  عایق از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه‌های سنتی (پنجره‌های فلزی) عایق‌تر هستند. پنجره‌های دوجداره عایق دو یا سه قاب شیشه‌ای هستند که به وسیلهٔ هوا یا دیگر گازها برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند.واحدهای شیشه‌ای عایق با ضخامت شیشه ۳ میلی‌متر تا ۱۰ میلی‌متر (۱/۸" تا ۳/۸") یا بیشتر در کاربردهای خاص ساخته می‌شوند. شیشه لمینت یا سخت شده ممکن است به عنوان بخشی از ساخت مورد استفاده قرار بگیرد. 

پنجره دوجداره عایق

  پنجره خانه دوجداره یو پی وی سی عایق:

اجزای اصلی پنجره‌های عایق:

  قاب و بازشو پنجره

 شیشه سه جداره Low-e

 لاستیک درزگیر EPDM

 پروفیل گالوانیزه به عنوان استراکچر پنجره

مزایای پنجره‌های سه جداره:

عایق مناسب در برابر گرما و سرما

مانع نفوذ گرد و غبار، دود و آلودگی‌های محیطی

عایق صوت تا ۵۵ دسیبل

تنوع اشکال بازشو و شکل‌پذیری متناسب با معماری و فضای ساختمان

مقاوم در برابر نور خورشید

مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی

قابلیت نصب یراق آلات استاندارد

ویژگی‌های عایق گرمایی:

اثربخشی شیشه عایق را می‌توان به عنوان «ارزش R» بیان کرد. هرچه ارزش R بیشتر باشد مقاومت آن برای انتقال گرما بیشتر می‌باشد. یک پنجره عایق استاندارد که شامل قاب‌های بدون پوشش شفاف با حفره پر شده از هوا بین قاب‌های شیشه‌ای می‌باشد معمولاً ارزش R 35/0 Km2/w دارد.

با استفاده از واحدهای عادی آمریکایی روش کاربردی در ساخت پنجره عایق استاندارد این است که هر تغییر در مؤلفهٔ واحد پنجره عایق به افزایش ارزش R 1 در کارایی واحد منجر می‌شود. اضافه کردن گاز آرگون این بهره‌وری را حدود R-3 افزایش می‌دهد. با استفاده از شیشه با قابلیت کم انتشار در سطح ۲ ارزش R دیگری را اضافه می‌کند. پنجره‌های عایق دو جداره  یو پی وی سی به خوبی طراحی شده با پوشش‌هایی با انتشار کم در سطوح ۲ و ۴ که با گاز آرگون در حفرها پر شده‌است به پنجره‌های عایق با ارزش R 5 منجر می‌شود. شیشه‌های عایق خلاء مشخص (VIG) یا واحدهای چنه خوابه با پنجره‌های عایق که از ورقه‌های پوششی پلاستیکی استفاده می‌کنند به ارزش R 5/12 منجر می‌شوند.

طول عمر پنجره‌های  دوجداره یو پی وی سی عایق بسته به کیفیت مواد استفاده شده اندازهٔ شکاف بین قاب درونی و بیرونی، تفاوت‌های دما، طرز ساخت و مکان نصب هم بر حسب نما و موقعیت جغرافیایی و همچنین کاربری واحد متفاوت می‌باشد. پنجره‌های دو جداره یو پی وی سی عایق معمولاً ۱۰ تا ۲۵ سال دوام دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.