پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

درب پنجره قزوین دوجداره یو پی وی سی

 درب پنجره قزوین دوجداره یو پی وی سی : شرکت پنجره دوجداره upvc پنجره ماندگار تولید کننده درب و پنجره دوجداره ، شیشه دوجداره و سه جداره می باشد. هدف شرکت پنجره ماندگار تولید و نصب پنجره دوجداره با کیفیت استاندارد ، تحویل به موقع در قزوین، قیمت مناسب و شرایط پرداخت آسان با ضمانت های واقعی است. کوشش شرکت بر این است محصول درب و پنجره یو پی وی سی ، در عین حفظ کیفیتو اطمینان از مرغوبیت و ضمانت کالا قیمت پنجره یو پی وی سی برای اقشار مختلف جامعه مناسب باشد. 


 درب پنجره قزوین دوجداره یو پی وی سی

اولین گام در تولید پنجره یو پی وی سی تهیه نقشه های مربوطه توسط کارشناسان است. پس از این مرحله نوبت به برش پروفیل های UPVCمی رسد که بر اساس ابعاد از پیش تعیین شده برش های مورد نیاز داده می شود. مرحله بعدی تعبیه سوراخ های مربوط به دستگیره و شیار های مورد نیاز بر روی پروفیل می باشد. پس از این مرحله نوبت به قرار دادن گالوانیزه تقویت شده در داخل قطعات پروفیل UPVC می رسد. برای محکم نمودن گالوانیزه تقویت شده از پیچ استفاده می شود. پس از آماده شدن پروفیل ها نوبت به جوش آن ها می رسد. این قسمت را می توان به عنوان یکی از مهم ترین بخش ها در دوره ساخت پنجره یو پی وی سی دانست زیرا عملکرد مناسب در این مرحله منجر به تولید محصول نهایی با کیفیت تری می شود. پس از انجام عملیات جوش پروفیل ها نوبت به پولیش پروفیل می رسد. این کار برای از بین بردن ضایعات حاصل از جوش انجام می شود اما باید در نظر داشت که پولیش پروفیل UPVC نباید به نقاط جوش آسیبی برساند.



درب پنجره قزوین دوجداره 

در و پنجره دوجداره یو پی وی سی  با توجه به مزیت های فراوانی که به برخی از آن ها اشاره گردید در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند. مزیت های این نوع در و پنجره را می توان به شرح ذیل خلاصه نمود:

  1. زیبایی و جذابیت ظاهری و تاثیر آن بر نمای ساختمان
  2. کیفیت و دوام آن ها در مقایسه با نمونه های موجود در بازار
  3. عایق بودن نسبت به صدا که می تواند از ورود آلودگی های صوتی به داخل ساختمان جلوگیری نماید.
  4. عایق بودن نسبت به ورود گرد و خاک و همچنین قطرات آب به ویژه در زمان بارش باران های شدید
  5. عایق حرارتی که علاوه بر حفظ انرژی و اثرات مثبت زیست محیطی از لحاظ هزینه های مورد نیاز برای تامین انرژی نیز می تواند صرفه جویی مناسبی برای استفاده کنندگان به همراه داشته باشد. عاملی که باعث حفظ حرارت در پنجره UPVC می شود نارسانا بودن آن ها می باشد.
  6. هزینه های نگهداری اندک و عدم نیاز به رنگ آمیزی مجدد با توجه به کیفیت و دوام مناسب
  7. امکان تمیز کردن آسان این در و پنجره ها با استفاده از مواد شوینده معمولی و پارچه های مرطوب
  8. در مقایسه با UPVC، در و پنجره های از جنس آلومینیوم به سرعت اکسید شده و علاوه بر ظاهر نامناسب به سرعت پوسیده می شوند و هزینه های گزافی را به مصرف کنندگان تحمیل می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.