پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

خرید پنجره گیشا کشویی وین تک

خرید پنجره گیشا کشویی وین تک : معمولا در هر اجزای از ساختمان هزینه میتوان بسیار مهم باشد در این پست آموزشی قصد داریم در مورد قیمت پنجره دوجداره  کشویی وین تک صحبت کنیم . قیمت هر قطعه از ساختمان به خیلی از موارد بستگی دارد به عبارت دیگر خیلی از موارد میتواند  در قیمت پنجره upvc  تاثیر گذار باشد

قیمت پنجره ریلی کشویی دوجداره وین تک شامل قیمت پروفیل کشویی  ، قیمت یراق کشویی و شیشه دو یا چند جداره می باشد. پروفیل کشویی نسبت به دیگر پروفیل سری 60 و 70 ابعاد بزرگ تری دارد، به همین دلیل قیمت پروفیل ریلی کشویی نسبت به دیگر پنجره های Upvc از قیمت بالاتری برخوردار است. قیمت پنجره ریلی دوجداره: قیمت پروفیل کشویی + قیمت شیشه دوجداره+ قیمت یراق کشویی+قیمت پروفیل کشویی +قیمت پروفیل معمولی. قیمت یراق دوحالته +قیمت یراق کشویی+قیمت یراق تک حالته

 برای محاسبه قیمت پنجره upvc نیز شما باید مشخص کنید چه مواردی را میخواهید از مهمترین مواردی که در تعرفه قیمت پنجره دوجداره تاثیر گذار می باشد میتوان به موارد زیر اشاره کرد :
پروفیل پنجره دوجداره(پروفیل وین تک ، پروفیل ویستا بست ،پروفیل سیندژ و...)
نوع یراق آلات پنجره دوجداره مانند دستگیره ،درزگیر ،توری پلیسه
نوع شیشه (معمولی ، رفلکس و......)
تعداد بازشو ها
خم های پنجره دوجداره و....
.

پنجره دوجداره کشویی وین تک :

پنجره دوجداره یو پی وی سی کشویی وین تک در مدل های متفاوتی ساخته و طراحی می شود که از جمله آن ها می توان به مدل پنجره دوجداره کشویی تک ریل و پنجره کشویی جفت ریل اشاره کرد. البته شایان ذکر است پنجره های کشویی یو پی وی سی با عنوان پنجره های ریلی نیز شناخته میشوند و هر دوی این مدل ها یه یک مورد اشاره دارد.

با توجه به گستردگی روزافزون استفاده از درب و پنجره های دوجداره و سه جداره شرکت درب و پنجره دوجداره ، وین تک  اقدام به ساخت و تولید طرح و مدل های مختلف پنجره دوجداره نموده است. امروزه پنجره های upvc در مدل های متفاوتی طراحی می شوند که هریک دارای مزیت های متفاوتی  از قبیل عایق صوتی، عایق حرارتی ، استحکام، چگالی مواد اولیه عالی و … می باشد که با توجه به نوع کاربری سفارش داده می شوند مانند : پنجره دوجداره کشویی یا پنجره دوجداره لولایی تولید شده توسط ما . در حال حاضر پنجره های کشویی جزء پرطرفدارترین مدل های درب و پنجره یو پی وی سی و بهترین مدل پنجره دوجداره می باشند.

از پنجره دوجداره کشویی میتوان برای هر قسمت از خانه یا محل کار بکار برد . این نوع پنجره هنگاه باز و بسته کردن دربها هیچگونه فضایی را اشغال نمی کند .
پنجره های کشویی وین تک در حالت بازشو بر روی ریل افقی در کف و سقف حرکت کرده و به میزان دلخواه می توان پنجره را بصورت افقی باز کرد.

اگر شما نیز دغدغه فضا جهت باز نمودن لنگه های بازشو پنجره خود را دارید ما به شما خرید پنجره کشویی دوجداره را پیشنهاد می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.