پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

تعویض پنجره طرح ارسی دوجداره عایق صدا

 تعویض پنجره طرح ارسی دو جداره عایق صدا دغدغه اصلی تمامی پنجره سازان است. بدیهی است که پنجره طرح ارسی با زیبایی خود بیشترین بخش یک ساختمان را تشکیل می دهد. در سال های گذشته پنجره جزئی ساده از مصالح ساختمانی به شمار می آمد، اما امروزه با تحولات و پیشرفت های پیش آمده پنجره به یکی از پیچیده ترین امکانات یک ساختمان تبدیل شده است. با در نظر گرفتن این موارد، صنعت پنجره عایق صدا ساختمانی امروزه یکی از صنایع استراتژیک و مهم محسوب شده که مهم ترین نقش را نیز در تولید یک پنجره طرح ارسی دوجداره می کند.

سال ها پیش زمانی که از پنجره و شیشه صحبت می شد،از شیشه در ذهن افراد یک لایه بسیار ضعیف و شکننده تداعی می شد که هدفی جز تامین نور کافی در ساختمان ندارد.اما امروزه میبینیم در تمام دنیا تامین نور داخل ساختمان توسط پنجره های طرح ارسی دوجداره عایق صدا تنها یکی از کاربردهای لازم و مهم در یک پروژه ساختمانی است.

تعویض پنجره طرح ارسی دو جداره عایق صدا

امروزه به پنجره های طرح ارسی دوجداره عایق به چشم یک فاکتور بسیار اساسی در زیبایی خارجی نما و زیبایی داخلی ساختمان نگاه می شود و به عنوان عاملی تعیین کننده در میزان مصرف انرژی جهت گرم نگاه داشتن یا سرد نگاه داشتن فضای داخلی ساختمان در فصول مختلف سال مطرح می باشد.این نوع پنجره های طرح ارسی دوجداره عایق صدا به گونه ای طراحی شده است که جلوی ورود صدا به داخل را میگیرند و بزرگترین علت این خاصیت وجود شیشه هایی دوجداره است که با استفاده از مواد مخصوص و لایه بندی ساخته شده اند و علاوه بر زیبایی،عایق صوتی نیز هستند.

به کارگیری پنجره طرح ارسی دوجداره با شیشه دوجداره و عایق صدا  بستگی به منطقه و محل قرارگیری ساختمان دارد برای مثال برای ساختمان های مجاور اتوبان و خیایان های شلوغ از شیشه های سه جداره استفاده میکنند تا عایق صوتی پنجره های طرح ارسی بیشتر صورت پذیرد.

تعویض پنجره طرح ارسی دو جداره عایق صدا

در تعریف ساده و غیر فنی، پنجره طرح ارسی دوجداره از دید یک مصرف کننده امروزی پنجره ای است که علاوه بر تامین نیازهایی همچون نور کافی و ایجاد پل ارتباطی با محیط بیرون، در جلوگیری از هدر رفتن گرما و سرما که متاسفانه امروزه هزینه های آن روز به روز افزایش یافته است، تاثیر بسزایی داشته باشد. پر واضح است که بیشترین قسمت یک ساختمان را پنجره دوجداره طرح ارسی عایق صدا آن تشکیل می دهد و قطعا مهمترین سد در مقابل هدر رفت انرژی محسوب می شود.
اگر پنجره طرح ارسی دوجداره به خوبی تزریق گاز نشده باشد، به خوبی تزریق چسب نشده باشد یا اسپیسر آن از مواد رطوبت گیر مرغوب پر نشده باشد و چندین پارامتر دیگر در فرایند ساخت پنجره طرح ارسی دوجداره عایق صدا رعایت نشده باشد، قطعا کاربرد آن پنجره به سطح دوران گذشته و بسیار قدیم تنزل می یابد و دیگر هیچ انتظاری جز انتقال نور خورشید از آن نمی توان داشت و از آنجایی که یک پنجره از عناصر دیگری همچون پروفیل های نگه دارنده شیشه تشکیل می شود، عدم وجود پروفیل مناسب در ساختار پنجره مزید بر علت می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.