پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

قیمت انواع مدل جدید پنجره دوجداره upvc کشویی

  یکی از انواع مدل های بسیار محبوب و پر طرفدار درب و پنجره که خصوصا برای نصب در اتاق خواب ها و درب های ورودی کاربرد فراوانی دارد و مورد استقبال قرار گرفته، مدل کشویی است. انواع مدل جدید پنجره دوجداره upvc کشویی در دو نوع ساخته می شود. یک لنگه بازشو که تنها یکی از لنگه ها بصورت کشویی باز می شوند و دو لنگه بازشو که هر دو لنگه پنجره دوجداره upvc کشویی قابلیت باز شدن دارند.

انواع مدل جدید پنجره دوجداره upvc کشویی دو لنگه بازشو خصوصا برای فضاهایی که نیازمند گردش بیشتر هوا هستند ، مثل اتاق هایی که تنها همین پنجره را دارند ، بسیار مفید است.

قیمت انواع مدل جدید پنجره دوجداره upvc کشویی

 انواع مدل جدید پنجره دوجداره upvc کشویی جفت ریل:

سیستم کشویی جفت ریل دارای یک قاب دو ریل و حداقل دو یا چند لنگه می باشد،که با ثابت کردن لنگه در جای خود فنت فیکس مدل جدید پنجره دوجداره upvc کشویی را تشکیل داده و در قسمت های متحرک لنگه به صورت متحرک مونتاژ می گردد. این نوع از مدل جدید پنجره دوجداره upvc کشویی از ضخامت و سطح گسترده تری از پروفیل تشکیل می شود و نه تنها ظرافت بازشوهای معمولی را ندارد بلکه در کلیه مدل های جدید پنجره دوجداره upvc کشویی تولید شده از عایق بندی و کوپلینگ ضعیف تری به نسبت سیستم های باز شو برخوردار می باشد.

قیمت انواع مدل جدید پنجره دوجداره upvc کشویی

مزیّت این نوع از مدل های جدید پنجره دوجداره upvc کشویی عدم اشغال فضای خارج از پنجره می باشد و هیچ گونه تماسی با پرده و یا فضای خارجی ندارد.

انواع مدل های جدید پنجره دوجداره upvc کشویی گزینه ای ایده آل برای نصب در آشپزخانه است وقتی محل قرار گرفتن پنجره دوجداره بالای ظرف شویی یا کابینت هاست. راحتی در باز و بسته کردن ، این مدل پنجره های دوجداره upvc را به مدلی ایده آل برای بسیاری تبدیل کرده است. چون هنگام باز شدن این مدل از پنجره دوجداره هیچ فضای داخلی و خارجی اشغال نمی شود ، جهت نصب در فضاهای کوچک و بالکن ها توصیه می شود. در این مدل از پنجره های دوجداره upvc کشویی سیستم بازشو به صورت ریلی می باشد

مزایای انواع مدل جدید پنجره دوجداره upvc عبارت اند از:

هنگام باز و بسته شدن هیچ فضایی اشغال نمی شود
دارای سه نوع مختلف تک ریل، جفت ریل و فولکس واگن می باشد

زیبائی
عایق صوتی
وجود تیتان در انواع مدل جدید پنجره دوجداره upvc کشویی
عایق حرارتی و برودتی
عدم اشتعال بدلیل وجود مواد غیر قابل اشتعال در این ماده
عدم تغییر رنگ در برابر نور خورشید
مقاوم در برابر نفوذ آب وگردوغبار
مقاوم در برابرخوردگی و پوسیدگی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.