پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق

پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق به گونه ای طراحی شده است که مانع ورود صدا به داخل ساختمان میگردند که مهم ترین مزیت آن ها محسوب می شود و دلیل آن وجود شیشه هایی دو و سه جداره ای است که با استفاده از مواد مخصوص و لایه بندی ساخته شده اند و علاوه بر زیبایی،عایق صوتی را ممکن می کنند.


پنجره دوجداره

  

امروزه الودگی صوتی از سوی محافل دست اندرکار مانند سایر آلودگی‌ها نظیر الودگی هوا مورد توجه قرار گرفته و استفاده از شیشه‌های چند جداره از مهمترین روش‌های کاهش این آلودگی به ویژه در شهرهای بزرگ به شمار می‌رود. افزایش چشمگیر قیمت انرژی در سالهای اخیر موجب گردیده است دست اندرکاران صنعت ساختمان به روش‌های کاهش اتلاف انرژی از سطوح خارجی ساختمان رو آورند. پنجره و شیشه‌های ساختمان مهمترین بخش هدردهنده انرژی به شمار می‌روند و استفاده از شیشه‌های دو و چند جداره به میزان قابل توجهی در کاهش اتلاف انرژی موثر است و در حد محسوسی هزینه‌های حرارتی و برودتی راکاهش می‌دهد. پنجره‌های عایق استاندارد، ضمن کاهش ۶۵ تا ۷۵ درصدی مصرف انرژی، آسایش حرارتی ساکنین ساختمان را فراهم می‌سازد. یکی از مزایای اصلی و مهم فروش پنجره پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق و آلمینیوم عایق بودن آنها در برابر نم , رطوبت, آب باران, گردو غبار, سرما, گرما و از همه مهمتر عایق بودن در برابر صوت است.در گذشته از تکنولوژی بسیار ضعیفی برای ساخت پنجره های پنجره دو سه جداره  استفاده میشد. ولی امروز با پیشرفت بشر و صنعتی شدن زندگی نسل جدید پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق بوجود آمده است. امروزه صنعت تولید درب و پنجره یو پی وی سی جایگاه مناسب خود را در بین صنایع مرتبط همچون ساختمان سازی و معماری به خوبی یافته است. شیشه هایی که بر روی درب ها و پنجره های یو پی وی سی نصب می شوند می توانند به صورت دوجداره، سه جداره و حتی چهار جداره استفاده شوند. نوع چهار جداره آن بیشتر در آزمایشگاه ها، استدیو های ضبط صدا و محیط هایی که نیاز به عایق بندی بالایی دارند استفاده می گردد.


عایق صوتی گرما سرما


با افزایش شهرنشینی و قرار گرفتن ساختمان ها در محل عبور مرور ماشین ها در کلان شهرها ، باعث شده است تا صداهای زیادی در طول روز وارد منزل یا محل کار شود، اما نگران نباشید زیرا این مشکل یک راه حل قطعی دارد و ان هم استفاده پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق با شیشه های پنجره دو سه است. یک پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق https://upvc.pro/ و استاندارد علاوه بر داشتن فاکتور های ذکر شده از لحاظ مواد اولیه و متریال باید در ساخت آن هم تمام نکات ریز و مهم رعایت شود. مجموعه ای اگر یک پروفیل یو پی وی سی فوق العاده با کیفیت و خوب به اضافه بهترین یراق آلات و شیشه هم استفاده کند اما نتواند مونتاژ و تولید با کیفیت داشته باشد نمیتواند یک پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق تحویل مصرف کننده دهد.
یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل های پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق https://upvc.pro/ نقش اساسی دارد. پروفیل پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیری، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد، پلیمرهای مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیره فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.