پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست

پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست  از دیگر محصولات قدیمی این شرکت است که خریداران مخصوص به خود را دارا می باشد. مدل باز شدن پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست  به صورتی است که پس از باز شدن دولنگه نمای کاملی به بیرون ایجاد می شود. پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست به پنجره هایی گفته میشود که دارای بازشو دوحالته در یک سمت هستند و لنگه دیگر آنها به صورت چفتی باز میشود.

  
پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست ارتباطی کلاسیک و مناسب بین خانه شما و حیاط یا باغچه محل زندگی تان پدید می آورد. نگهداری آسان، کارایی انرژی و فریم های خوش تراش پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست جزئیات سنتی درب های چوبی را تداعی می کند. پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست طراحی سنتی را با سیستم قفل چند مرحله ای و تقویت پروفیل، جهت رسیدن به بالاترین استاندارد در بحث امنیت درب ها، ترکیب می نمایند. انتخاب هایی که در رنگ و طرح و مدل این درب ها وجود دارد، جذابیت های کلاسیک این درب های یو پی وی سی را تکمیل می نماید. در پنجره های upvc به علت وجود یراق آلات و چفت های جدید و امکان طراحی پروفیل های امنیتی، ایمنی پنجره چندین برابر شده است. پروفیل های پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست بعنوان یکی از بهترین برند های تولید پروفیل یو پی وی سی در ایران مطرح می باشد. در پروفیل های یو پی وی سی ویستابست از شیشه هایی با ضخامت ۲۲ میلیمتر و ۲۴ میلیمتر استفاده می گردد در صورتیکه در بیشتر پروفیل ها از شیشه هایی با ضخامت ۱۸ و۲۰ میلیمتر استفاده شده و این ضخامت شیشه ها و فضای داخلی آن که با گاز آرگون پر میگردد باعث عدم نفوذ سرما و گرما و سروصدا به داخل ساختمان می گردد که موارد ذکر شده تماما به مواد اولیه باز می گردد که وجود پروفیلی به نام ویستابست با وزن بالا ،گالوانیزه ضخیم و استاندارد و شیشه های با فضای بیشتر و لاستیک درزبندی ای پی دی ام باعث با کیفیت بودن پنجره میگردد ولی موردی که نباید از آن به این راحتی عبور کرد ساخت و مونتاژ خوب و نصب عالی این پنجره ها می باشد.


پنجره دوجداره ویستابست

مزایای درب و پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست https://upvc.pro
۱– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد
۲– می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود
۳– قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست https://upvc.pro وجود دارد.


پنجره upvc

پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست https://upvc.pro
 یکی از ویژگی های پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست این است که بر خلاف دیگر پنجره های دو لنگه هر کدام از لنگه های آن می تواند به تنهایی و به صورت مستقل باز شود ، ویژگی دیگر آن این است که زمانی که دو لنگه آن باز شود هیچ گونه مانعی برای دید شما وجود ندارد و بیشترین زاویه دید را به شما می دهد. بسیاری از مردم به دلیل قابلیت باز شدن هر دو لنگه این پنجره ها نگران عایق بودن آنها هستند ولی شرکت ما با استفاده از پروفیل ها و عایق بند های پیشرفته این مشکل را کاملا حل کرده است. سیستم بازشوی پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست که در ایران به عنوان پنجره یو پی وی سی فرانسوی ویستابست رواج پیدا کرده است طوری طراحی گردیده است که هر دو لنگه پنجره قابلیت باز شدن را دارا می‌باشند و در مواقع غیر ضروری میتوان یک لنگه را ثابت و از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.