پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

بهترین پنجره دوجداره upvc تک حالته

بهترین پنجره دوجداره upvc تک حالته پنجره ای است که در برابر شرایط جوی گوناگون مقاوم بوده و تغییر رنگ, شکل ندهد و دارای عایق بندی 100درصدی در برابر سرما, گرما, گردو غبار و رطوبت باشد. هنگام خرید بهترین پنجره دوجداره upvc تک حالته باید به نوع پروفیل یو پی وی سی, یراق آلات, شیشه دو سه جداره و نحوه نصب توجه نمایید.


قیمت پنجره ضد سرقت

 

 

بهترین پنجره دوجداره upvc تک حالته از ماده سخت و محکم یو پی وی سی ساخته شده است. شکل چند محفظه ای آن باعث می شود در مقابل هدر رفتن گرما و سرما و تعریق مقاوم باشد.  بهترین پنجره دوجداره upvc تک حالته زمانیکه در برابر گرما و سرمای خیلی زیاد قرار می گیرد تغییر شکل نمی دهد. هسته فلزی آن تضمین می کند که یو پی وی سی فرم و پایداری خود را حفظ می کند. گوشه های درب ها و پنجره های یو پی وی سی به صورت مکانیکی بهم متصل نمی شوند بلکه به یکدیگر جوش داده می شوند که باعث می گردد درب یا پنجره به صورت یک قالب بهم پیوسته و یک تکه https://upvc.pro/ باشد در صورتی که این نوع پنجره ها توسط سازندگان معتبر ساخته نشود، با گذشت زمان اندکی از نصب آن دچار تغییر حالت شده و فرم عایق بندی آن از بین می رود. در این پنجره ها از گالوانیزه استفاده می شود که این باعث می شود پنجره دارای استحکام بیشتری باشد.
در مدل بهترین پنجره دوجداره upvc تک حالته که به آن یک جهت بازشو نیز گفته می‌شود، حرکت بازشوی پنجره بر روی یک محور و به صورت افقی می‌باشد. از ویژگی‌های بهترین پنجره دوجداره upvc تک حالته می‌‌توان به صرفه بودن قیمت در مقایسه با دیگر مدل‌های بازشو، قابلیت جابجایی جهت بازشو (از چپ به راست و یا بلعکس) و همچنین قابلیت تغییر سیستم از مدل تک‌ حالته به دو حالته اشاره داشت. بهترین پنجره دوجداره upvc تک حالته از پرکاربردترین اجزای پنجره‌های دو جداره می‌باشد و به دلیل ثابت بودن دارای بالاترین عایق بندی صوتی، حرارتی، برودتی و گرد و غبار می‌باشد. نکته قابل توجه اینکه در پنجره UPVC ثابت به دلیل عدم استفاده از یراق آلات استفاده نشده، قیمت نهایی آن ارزان‌تر از باقی مدل‌ها خواهد بود. در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است و بهترین راه حل استفاده از درب و پنجره دوجداره upvc می باشد. اگر یراق درب و پنجره دوجداره upvc تک حالته تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره دوجداره upvc تک حالته تولید شده انتظارات شما را برآورده نمی سازد https://upvc.pro/.


پنجره دوجداره

بهترین پنجره دوجداره upvc تک حالته مدل سرویسی https://upvc.pro/ :

از امتیاز های قابل توجه این نوع پنجره تهویه هوا داخلی با کمترین سطح اشغال در محیط می باشد.این مدل پنجره دقیقا شبیه پنجره دو جداره تک حالته می باشد اما به کمک استفاده از یراق آلات خاص و دستگیره گردان دو حالته امکان بازشو ساده و بازشو از بالا را در زاویه ای محدود ممکن می سازد. در حالت بسته کامل این نوع پنجره بهترین عایق بندی را نسبت به مدل های ساده تک لنگه ای دارد. کاربرد خاص این سیستم جهت تهویه هوا در سرویس های بهداشتی، سرویس های حمام، استخر ها، سونا و جکوزی می باشد. این نوع پنجره بصورت تک حالته و معمولا بازشو از بالا ساخته می شود. اهرم هایی در یراق آلات این دسته از پنجره ها دوجداره تعبیه شده است که اجازه بازشدن بیش از چند درجه را نمی دهد.


ویژگی‌ها و مزایای بهترین پنجره دوجداره upvc تک حالته :

۱– هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارا می‌باشد
۲– می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده نمود https://upvc.pro/
۳– با نصب این نوع پنجره شما دید بیشتری نسبت به فضای بیرون خود خواهید داشت و از مناظر بیرون و اطراف خود نهایت لذت را خواهید برد.
۴– این نوع از پنجره را می‌توان بیشتر در نماهای بیرونی آپارتمان‌ها، ویلاها و ساختمان‌های اداری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.