پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره یو پی وی سی قوسی

انعطاف پذیری در طراحی پنجره دوجداره یو پی وی سی قوسی فقط به اشکال هندسی مربع و مستطیل ختم نمی شود. پروفیل های یو پی وی سی با توجه به معماری های خاص و ارائه نقشه، از خم پذیری خوبی جهت ساخت انواع کتیبه برخوردار هستند در نتجیه می توان انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی قوسی را با اشکال خاص و با توجه به سلیقه خریداران ساخت.


پنجره هلالی دوجداره

  یکی از شاخص‌ترین خصوصیات پروفیل‌های دوجداره UPVC  قابلیت شکل‌پذیری و امکان ساخت اشکال هندسی : بصورت (هلالی) (مثلثی) (ذوزنقه) (دایره) (بیضی) وغیره… با تنوع نامحدود است. مکانیزم عمل نیز به طور کلی به این صورت است که پروفیل های دوجداره UPVC جهت تغییر شکل در دستگاه مخصوص این کار (کوره بخار) در دمایی حدود ۱۵۰ درجه سانتی‌گراد در مدت زمان‌های مختلف (بسته به نوع پروفیل بین ۱۰ تا ۲۰ دقیقه) نگهداری می‌شود تا شرایط لازم جهت شکل‌ دهی به پروفیل فراهم آید. بعداز زمان مشخص شده و انعطاف پذیر شدن پروفیل انرا از دستگاه خارج کرده و بر روی شابلون قرار میگیرد تا دقیقا شکل و فرم مورد نظر بدست اید. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی قوسی https://upvc.pro/ است. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و … انواع دیگر در جای خود زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد.استفاده از پنجره های چندضلعی و با اشکال خاص بسته به طراحی و معماری ساختمان دارد. در بسیاری از ساختمان ها برخی از پنجره های نما اشکال خاص دارند که جلوه ای خیره کننده به نما می دهد. اشکال گوناگونی را می توان با پروفیل یو پی وی سی ساخت که با مشاوره و محاسبه کارایی و مقاومت پنجره می توان آنها را تولید کرد.معماران و طراحان ساختمان با سلایق خاص همیشه به دنبال یافتن و اجرای پروژه های منحصر بفرد و خاص هستند. شاید یکی از دلایلی که بعنوان نقاط ضعف پنجره های دوجداره یو پی وی سی نسبت به انواع پنجره آهنی و فلزی مطرح است، همین عدم انعطاف پذیری پروسه تولید پنجره دوجداره یو پی وی سی قوسی با نظر طراحان تصور شود.


شیشه سانرژی

اما در سالهای اخیر و جهت ترمیم چنین تصوری شرکت های فروش پنجره دوجداره یو پی وی سی قوسی و همچنین شرکت های تولید کننده پروفیل یو پی وی سی با همکاری یکدیگر اقدام به ابداع روشها و ماشین آلات خاصی شده اند تا بتوانند این تنوع محصولات را افزایش دهند. بعنوان مثال امروزه تولید پروفیل یو پی وی سی در سایز های مختلف ممکن شده است. همچنین ماشین آلات خاصی جهت ایجاد خم بر روی لنگه های پنجره دوجداره یو پی وی سی قوسی و کلاف ساخته شده اند.
خصوصیات یراق خوب برای پنجره دوجداره یو پی وی سی قوسی https://upvc.pro/ به شرح زیر است:
۱-تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:
از آنجایی که پنجره با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است. به همین علت می بایست یراق مناسبی برای هر پنجره انتخاب شود که بتواند وزن وارده را تحمل کند و در مدت زمان باعث افت لنگه پنجره دوجداره یو پی وی سی نشود. این مسئله میتواند سبب خارج شدن لنگه از رگلاژ گردد که باعث بوجود آمدن مشکلات فراوان در باز و بسته کردن پنجره دوجداره یو پی وی سی قوسی می گردد.


عایق صوتی گرما سرما

متأسفانه امروزه به شدت این مسئـله دیده می شود که برای پایین آوردن قیمت پنجره دوجداره یو پی وی سی قوسی https://upvc.pro/ از یراق های نامناسب استفاده می شود و این در حالی است که در پنجره دوجداره یو پی وی سی قوسی با تغییر ارتفاع و عرض بازشو مکانیزم یراق نیز به خاطر تحمل وزن تغییر می کند، اما عمدتاً به خاطر پایین نگه داشتن قیمت پنجره به این مسئله توجه زیادی نمی شود.

۲–آبندی کامل پنجره دوجداره یو پی وی سی قوسی :
در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.