پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

در و پنجره دو سه جداره استاندارد

پنجره ها  از مهمترین اجزای ساختمان به حسای می آیند چرا که تامین کننده نور، گرما و زیبایی در ساختمان می باشند و همچنین می توان با باز و بسته کردن پنجره ها به محیط بیرونی دسترسی داشت. البته اگر پنجره بطور صحیح ساخته و بکار گرفته نشود عامل اصلی افت حرارتی و برودتی در فصول سرد و گرم سال می شود. در و پنجره دو سه جداره استاندارد را باید از نمایندگی های مجاز و دارای مجوز خریداری نمایید تا از کیفیت آنها مطمئن باشید.


پروفیل

  

پروفیل در و پنجره دو سه جداره استاندارد https://upvc.pro/ یکی از مطمئن ترین و پرمصرف ترین مواد اولیه در ساخت در و پنجره ساختمانی بوده و مشخصه اصلی آن زیبائی و استحکام می باشد. سبک وزنی، خمش پذیری، عایق بودن در مقابل حرارت و الکتریسیته، مقاومت در برابر مواد شیمیائی و بیولوژیک قابلیت تبدیل به سطوح صیقلی، قابلیت تلفیق با مواد افزودنی مختلف و بالاخره انعطاف پذیری در کاربردهای متعدد، پلیمرهای مزبور را به مناسب ترین جایگزین برای آلیاژهای فلزی و غیره فلزی در صنعت در و پنجره سازی تبدیل نموده است. پروفیل یو پی وی سی قابلیت عرضه در رنگهای مختلف را دارا می باشد.

در و پنجره دو سه جداره استاندارد از ماده سخت و محکمی به نام UPVC ساخته شده است که مخفف کلمات (Unplasticized PolyVinyl Chloride)  می باشد. پلی وینیل کلراید ماده اصلی پروفیل یو پی وی سی است که حدود ۸۵% آن را در بر می گیرد, علاوه بر این ماده مواد افزودنی دیگری نیز جهت ایجاد خواص مورد نیاز به ترکیب در و پنجره دو سه جداره استاندارد اضافه می‌گردد که عدم وجود آنها یا تغییر در مقدار آنها در فرمولاسیون اصلی می‌تواند محصول نهایی ساخته‌ شده را به‌ شدت تحت تأثیر قرار داده و از کیفیت آن بکاهد. فروش در و پنجره دو سه جداره استاندارد از نظر انتقال حرارت نسبت به نمونه های سنتی (پنجره های آهنی, چوبی, آلومینیومی) از عایق بندی بسیار مناسب تری برخوردار می باشند. در و پنجره دو سه جداره استاندارد از دو یا سه قاب شیشه‌ای تشکیل شده است که بوسیله هوا یا گازهای آرگون و کریپتون برای کاهش انتقال حرارت جدا شده‌اند. در و پنجره دو سه جداره استاندارد بر خلاف ظاهر ظریی که دارا می باشد از بالاترین ضریب امنیتی و استحکام برخوردار است  و مهم ترین دلیل آن ساختار شبکه ای پروفیل upvc می باشد که ضریب مقاومت ضربه ای را چندین برابر کرده و همچنین سیستم بازشوهای این محصول بدلیل اینکه دارای زبانه های قفلی در سه طرف بوده در نتیجه سارقین و دزدان نمی توانند آنها را پیدا کرده و باز نمایند.


پنجره دوجداره استاندارد

سیستم رنگ آمیزی در و پنجره دو سه جداره استاندارد

در و پنجره دو سه جداره استاندارد رنگی اغلب بصورت بیرون رنگ و برای همخوانی درب و پنجره با نمای ساختمان کاربرد دارد و شامل ۱۹۰ نوع رنگ می باشد که انتخاب رنگ آن بوسیله کالیته رنگ صورت می پذیرد. بدلیل کیفیت خاص پنجره دوجداره upvc، الزاما از رنگ های مخصوص پروفیل بر پایه آب برای رنگ آمیزی استفاده می گردد، در و پنجره دو سه جداره استاندارد رنگی، درب یا پنجره بعد از تولید بوسیله رنگ های مخصوص پروفیل و با استفاده از دستگاه های مخصوص پاششی، رنگ آمیزی می شوند, از خصوصیات این نوع در و پنجره دو سه جداره استاندارد می توان ضد خش بودن، تنوع رنگ و عدم تغییر رنگ در شرایط آب و هوایی مختلف را نام برد.
مزایای در و پنجره دو سه جداره استاندارد https://upvc.pro/
۱- دوام و استحکام بالا
۲- ثبات رنگ و عدم نیاز به رنگکاری
۳- عایق بندی بالا در برابر سرما و گرما
۴- عایق بندی در برابر آلودگی‌های صوتی و گردو غبار
۵- امکان ساخت و اجرای همه اشکال هندسی بدون محدودیت با توجه به نیاز و سلایق مشتریان گرامی
فریم های در و پنجره دو سه جداره استاندارد باید از جنس موادی عایق و با مقاومت و استحکام بالا،مانند فایبر گلاس یا یو پی وی سی ساخته شده باشند. این درب و پنجره ها باید حداقل دارای دو جداره باشند ولی بعضی از انواع آنها سه یا چهار جداره نیز دارند. لایه پوششی این پنجره ها باید قابلیت منعکس نمودن اشعه مادون قرمز و ماورای بنفش را داشته، همچنین باید در برابر عوامل جوی مقاوم بوده و طوری درزبندی شده باشد که در زمستان مانع از خروج هوای گرم و نفوذ هوای سرد و در تابستان مانع از خروج هوای خنک شود و نفوذ هوای گرم و اسباب خانه را نیز از آسیب های ناشی از نور آفتاب و رطوبت یا گردو غبار محفوظ دارد. در و پنجره دو سه جداره استاندارد به شکلی طراحی و تولید می شوند که از نفوذ هوا و سرو صدا جلوگیری نموده و در شرایط گرم آب و هوایی، جذب گرمای حاصل از تابش خورشید را کاهش و به حداقل برساند. کاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترین عوامل در داشتن خانه هایی با بازده انرژی مناسب هستند. این گونه ساختمان ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گیری میکنند.بیشتر تلفات حرارتی ساختمان از طریق درب و پنجره ها صورت می گیرد. به همین دلیل پنجره های دوجداره نامناسب می توانند هزینه سوخت را بسیار بالا ببرند.


پروفیل یو پی وی سی

خصوصیات یراق  در و پنجره دو سه جداره استاندارد https://upvc.pro/ به شرح زیر است:

۱-تحمل و مهار وزن لنگه بازشو و شیشه و سایر ملزومات:
از آنجایی که پنجره با درخواست مهندسان، معماران و مشتریان در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته میشود، قطعاً اندازه بازشو ها در پنجره ها یکسان نیستند و به همین علت وزن هر لنگه بازشو با توجه به مصرف و نوع پروفیل و شیشه دوجداره آن متفاوت است.  متأسفانه امروزه به شدت این مسئـله دیده می شود که برای پایین آوردن قیمت یک پنجره از یراق های نامناسب استفاده می شود و این در حالی است که در پنجره دو سه جداره یو پی وی سی با تغییر ارتفاع و عرض بازشو مکانیزم یراق نیز به خاطر تحمل وزن تغییر می کند، اما عمدتاً به خاطر پایین نگه داشتن قیمت پنجره به این مسئله توجه زیادی نمی شود.
۲–آبندی کامل در و پنجره دو سه جداره استاندارد
در زندگی صنعتی و شهری امروزه یکی از مهمترین مسائل جلوگیری از گرد و غبار و هوای آلوده به داخل واحدهای ساختمانی است که بسیار مورد توجه است.  اگر یراق تولید شده براساس استاندارد های موجود نباشد عملیات فیتینگ میان لاستیک آبندی و پروفیل به درستی صورت نمی پذیرد و در نتیجه پنجره تولید شده انتظارات این بحث را به درستی برآورده نمی سازد. لازم به ذکر است که یادآور شویم در بحث آبندی همانند بحث قبلی اگر از یراق مناسب با توجه به اندازه لنگه استفاده نشود، بحث آبندی پنجره به درستی صورت نمی پذیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.