پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی

در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی نسل جدید پنجره های آلومینیومی می باشند که تمام ضعف های آن از جمله اتلاف انرژی در ان رفع گردیده است. جدیدترین مدل در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی ترمال بریک نام دارد که دارای قیمتی مقرون به صرفه بوده و شما می توانید با صرف هزینه ای مناسب از این نوع پروفیل برای ساخت پنجره دوجداره خود استفاده نمایید.

پنجره آلمینیومی ترمال بریک

 

 

از تفاوت های اصلی در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی می توان مقاومت در برابر پوسیدگی و تغییر رنگ, زیبایی, عایق بودن و مقاومت در برابر آتش سوزی و اشتعال را نام برد. همان طور که اشاره شد آلومینیوم حرارت را از خود عبور داده و رسانای گرماست و باعث اتلاف انرژی می گردد. برای حل این مشکل تولید کنندگان درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی ماده ای به نام ترمال بریک به فریم پنجره های خود اضافه کردند که این ماده میزان عایق بودن درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی را افزایش داده ولی فریم پنجره یکپارچگی خود را از دست می دهد. در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی به مرور زمان کدرشده و زیبایی خود را از دست می دهند. در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی ترمال بریک نیز به طور کلی از درب و پنجره های دوجداره یوپی وی سی زیبایی کمتری دارد و به دلیل عدم اجرای خم و دیگر اشکال به دلیل مشکلات فنی یا هزینه بسیار بالا، در طراحی و زیبایی نمای ساختمان نمی توان بر روی آن حساب کرد .

ضعف اصلی پنجره‌های آلومینیومی، عایق نبودن نسبت به حرارت می‌باشد که برای رفع این نقص کارشناسان و متخصصین صنعت آلومینیوم مبادرت به طراحی و تولید نوع جدیدی از پروفیل درب و پنجره دوجداره آلومینیومی به نام ترمال بریک نمودند. ترمال بریک یک تکنولوژی در ساخت درب و پنجره دوجداره آلومینیومی به حساب می آید در این تکنولوژی از یک متریال استفاده می شود این متریال بین محفظه های آلومینیومی قرار می گیرد هدف از این کار این است تا در برابر سرما و گرما و سر و صدا مقاوم تر شود آزمایشات انجام شده روی این پنجره ها نشان دهنده این می باشد که پنجره دوجداره آلومینیومی که از ترمال بریک برای ساخت آن استفاده می شود دارای کیفیت بسیار بالاتری بود و به همین دلیل در بازار دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد.

پنجره ترمال بریک

یراق آلات مورد استفاده در در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب, تعویض, تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص کارشناسان دارد. عملکرد روان یراق آلات روتو را میتوان به وسیله حرکت دستگیره ارزیابی کرد. گشتاور قفل شدن و باز شدن دستگیره پنجره براساس استاندارد نرمال صنعتی آلمان با مقدار حداکثر ۱۰ نیوتن بر متر تعیین شده است. یراق دو حالت بازشوی پنجره دو جداره ROTO برای امکان رگلاژ دوبعدی و سه بعدی طراحی شد ه اند. رگلاژ نادرست توسط افراد معمولی و غیر متخصص یراق آلات روتو ROTO میتواند باعث شود پنجره دیگر عملکرد مطلوب اولیه را نداشته باشد و دچار مشکل شود. بحث ایمنی و ضدسرقت بودن در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. یراق آلات روتو ROTO مورد استفاده در  در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی به گونه ای طراحی شده اند که ورود افراد از بیرون به داخل را غیرممکن می سازد, این امر به وسیله طراحی و هندسه های خاص در مکانیزم یراق آلات روتو صورت پذیرفته است.

مزایای استفاده در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی:
امکان صرفه جویی در انرژی با سیستم های ترمال بریک در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی
امکان تنوع در انتخاب رنگ در انواع کدهای رال و آنادایز با امکان تولید پروفیل https://upvc.pro/
استفاده از نوارهای اب بندی و هوابندی مناسب از جنس ای پی دی ام
تنوع رنگی نا محدود،استاتیک،دکورال و آنادایز
در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی مزایای بسیار فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت مونتاژ شوند و متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شوند استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه تماس گرفته شود.


پنجره آلومینیومی ترمال بریک

مشخصات فنی در و پنجره دوجداره یو پی وی سی آلومینیومی https://upvc.pro/ بدین شرح می باشد:

• قابلیت باز شدن پنجره در یک یا دو جهت TURN و TILT
• دارا بودن دو نوع سیستم ساده و گرمابند  (THERMAL BREAK)
• قابلیت نصب شیشه تک جداره و دو جداره
• استفاده از سیستم پروفیل های سبک و یا سنگین جهت ابعاد متفاوت
• امکان ساخت در دو نوع سری ۵۰ و ۷۰ با ضخامت پروفیل ۵۰ و ۷۰ میلیمتر در سیستم گرمابند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.