پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست

مواد اولیه و پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست تولید شده، در لابراتوار مجهز ویستابست و به وسیله آخرین تکنولوژی روز دنیا مورد کنترل و آزمایش قرار می گیرد. بعلاوه این تولید کننده مفتخر به دریافت چندین گواهینامه کیفیت از موسسات بین المللی و جهانی و موفق به اخذ ISO 14001 و ISO 9001 و OHSAS 18001 وهمچنین تست کنترل کیفی پروفیل طبق استاندارد GZ716.1 رال گردیده است.


پنجره دوجداره ویستابست

  

لازم به ذکر است که استاندارد RAL آلمان سختگیرانه ترین و کاملترین استاندارد مربوط به این صنعت در دنیا می باشدو تمامی شرکت های دریافت کننده این گواهی نامه ملزم به رعایت معیارهای تستی و کیفی موسسه RAL می باشند. گواهی نامه کیفیت RAL برای اولین بار توسط شرکت ویستا بست به ایران آمد و نام و نشان تجاری شرکت ویستا بست (تولید کننده پروفیل یو پی وی سی) به عنوان دارنده رسمی گواهی نامه فوق در سایت شرکت GKFP (یکی از شرکت های زیر مجموعه موسسه RAL آلمان) به آدرس www.gkfp.de موجود و تایید گواهی نامه آن قابل استعلام می باشد. این شرکت نماینده رسمی فروش پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست برترین برند پروفیل ساخت ایران براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور آمادگی خود را برای فروش و نصب انواع درب و پنجره یو پی وی سی دوجداره اعلام می کند.شرکت تولیدی درب و پنجره دوجداره ویستابست با همت گروهی از متخصصان در زمینه صنعت پلیمر و با هدف تولید مصالح ساختمانی جدید با بهره مندی از فناوری های به روز، سال ۱۳۸۲ تاسیس شد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پروفیل یو پی وی  سی در ایران است که در سراسر کشور نمایندگان فعال و کار آزموده دارد. ویستابست پس از دو سال تحقیق و مطالعه و آماده سازی های سخت افزاری در اوایل سال ۱۳۸۵، فعالیت خود را در زمینه خرید و استقرار تجهیزات برای تولید پروفیل یو پی وی سی آغاز کرد. خرید ماشین آلات تولیدی از دو کمپانی بزرگ و معتبر دنیا به نام های کراس مافای (Krauss Maffei) آلمان و گراینر اتریش (Greiner) اولین اقدام برای آغاز فعالیت به منظور تولید پروفیل بود. در سال ۱۳۸۸ با توجه به نیاز بازارهای داخلی و بین المللی و استراتژی های سازمانی و همچنین سیاست های کشور در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی در ابعاد گوناگون به خصوص در بخش ساختمان، نسل جدیدی از پروفیل را با سایز ۷۰ میلی لیتر پنج محفظه ای در ۱۳ قالب با امکان شیشه ۲ و یا چند جداره به مرحله تولید رساند.

پنجره upvc ویستابست یکی از پر فروش ترین پنجره های دوجداره یو پی وی سی در ایران و جهان می باشد. پیشنهاد می شود پنجره upvc ویستابست را تنها با ضمانت نامه آن از شرکت های نمایندگی معتبر ویستابست تهیه فرمایید.


پنجره upvc


پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست https://upvc.pro/ به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و نیاز هم به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید می شود. درب و پنجره های شرکت ویستاست به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد . سبکی ، تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، این درب پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند. قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی بوسیله چرخش دستگیره ، امکان استفاده راحت و متناسب با هر فضا را در این پنجره ها فراهم می سازد .
پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست با قیمت مناسب
پروفیل سری سه محفظه ای درب و پنجره دوجداره ویستابست: این نوع از پروفیل یو پی وی سی به صورت استاندارد و در عرض سه میلیمتری می باشد و مورد استفاده در پنجره دوجداره می باشد یکی از ساخت های جدید پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست می باشد که برای موارد خاصی مرود استفاده قرار میگرد.
پروفیل سری پنج محفظه ای درب و پنجره دوجداره ویستابست: شرکت ویستا بست ۱۴ مدل از پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست در سایز پنج محفظه ای را  روانه بازار کرده است عرض این پروفیل ها در سایز ۵۰ میلیمتر می باشد که  برای ساخت انواع درب و پنجره مناسب می باشد هدف از ایجاد این نوع از پروفیل کاهش حجم اتلاف انرژی می باش  چرا که  حجم این نوع از پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست به حدی می باشد که میتواند مناسب برای جلوگیری از اتلاف انرژی باشد.
پروفیل سری پنج کشویی درب و پنجره دوجداره ویستابست: این نوع از پروفیل همانگونه که از اسم آنها مشخص می باشد برای پنجره دوجداره کشویی مورد استفاده قرار میگرد این پروفیل های در سایز های ۳ و ۵ میلیمتری در بازار موجود می باشد و دارای مزیت های بسیار زیادی برای ایجاد و نصب پنجره های دوجداره کشویی می باشند.هر شرکت روند کاری مخصوص به خود را جهت خرید و فروش و دادن قیمت به مشتریان دارد.
خصوصیات پروفیل درب و پنجره دوجداره ویستابست https://upvc.pro/
• ظریف ، شکیل و زیبا
• استحکام بالا با ضخامت مناسب لایه بیرونی و بکارگیری پروفیلهای گالوانیزه درون فضاهای خالی
• دوام و طول عمر زیاد و مقاوم در برابر هرگونه شرایط آب و هوایی ، نور ، اشعه ماوراء بنفش(U.V) ، گرمای مستقیم و شدید خورشید
• غیر قابل اشتعال و بدون تغییر شکل در محدوده دمایی ۸۰+ تا ۴۰- درجه سانتیگراد https://upvc.pro/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.