پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک

پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک انعطاف پذیری بسیار بالایی را در ایجاد و طراحی زیبا و خوش فرم نمای ساختمان بوجود می آورد. پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک به دلیل نداشتن یراق آلات از قیمت مناسبی برخوردار بوده و به همین دلیل در ترکیب انواع بازشوهای پنجره از پنجره دوجداره ثابت استفاده می نمایند.


  در ساخت و سازهای ساختمان، پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک https://upvc.pro/ و آلمینیوم خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک  قرار گرفته اند.استفاده از شیشه دو و سه جداره بهمراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. مزایای متعدد استفاده از پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است. پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک با سبک و زیبایی خود نور و زیبایی را به خانه شما می آورند. درب ها و پنجره های خانه شما نشان دهنده خصوصیات شخصیتی شما هستند. درب ها و پنجره های یو پی وی سی شرکت پیشرو جهانی و از نظر فنی مطابق با استاندارد های بریتانیا هستند. در شرکت پنجره دوجداره وین تک طی مراحل بسته بندی، لیبل هایی بر روی یسته های پروفیل چاپ میگردد که  شامل ثبت بارکد به انضمام اطلاعات کالا، کد کالا، زمان و تاریخ تولید و نام مسئول کنترل کیفی در زمان تولید میباشد که گزارشات کیفی دریافتی در دوره های زمانی مختلف، قابل بررسی و پیگیری خواهد بود.

شرکت https://upvc.pro/ پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک با استفاده از مواد اولیه با کیفیت علاوه بر تولید پروفیل های سفید رنگ با شفافیت بالا, برای افزایش تنوع محصولات خود و هم چنین برطرف کردن نیاز آرشیتکت ها و معماران اقدام به تولید پروفیل یو پی وی سی وین تک با رنگ بندی متنوع نموده است. علاوه بر پروفیل های رنگی لمینت شده ، امکان رنگ پروفیل یو پی وی سی وین تک با رنگ های مخصوص نیز وجود دارد که این رنگ ها بسیار مقاوم بوده و تنوع رنگ ها را افزایش می دهد. شما می توانید پروفیل یو پی وی سی وین تک را به هر رنگی که می خواهید به شرکت پنجره دوجداره با توجه به طراحی ساختمان خود سفارش دهید.


پنجره دوجداره وین تک

مزایای  پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک https://upvc.pro/

– صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۴۵ در صد
– مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش ( uv ) و حذف اثرات مخرب
– کاهش آلودگی هوا
– کاهش تابش سرد
– کاهش هزینه تأسیسات سرمایشی و گرمایشی در ساختمان
– درز بندی کامل
– عدم نیاز به سرویس های مکرر ( تعویض و رنگ آمیزی و … )
– سهولت در نصب
– مقاوم در برابر باد – باران – طوفان و گرد و غبار
– غیر قابل اشتعال
– سازگار با محیط زیست و قابل باز یافت
– نظافت آسان
رنگ بندی پروفیل های پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک
پروفیل های upvc به دلیل رنگ ترکیبات مواد اولیه عمدتا بر پایه سفید تولید میشود که این سفیدی و شفافیت نیز با توجه به فرمولاسیون و کیفیت مواد اولیه و ترکیبات مواد استفاده شده در هر شرکتی متغیر بوده، به طوری که در مقایسه با تولیدات شرکتهای مختلف، رنگ و شفافیت کاملا محسوس می باشد. در کارخانه جات صنعتی وینتک در ایران سعی گردیده که با استفاده از بهترین مواد اولیه اروپایی،پروفیل هایی به رنگ سفید و با حداکثر شفافیت ممکن تولید و به بازار درب و پنجره دو جداره عرضه گردد.
کیفیت تولید و ساخت  پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک https://upvc.pro/
پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک خوب و استاندارد علاوه بر داشتن فاکتور های ذکر شده از لحاظ مواد اولیه و متریال باید در ساخت آن هم تمام نکات ریز و مهم رعایت شود. مجموعه ای اگر یک پروفیل یو پی وی سی فوق العاده با کیفیت و خوب به اضافه بهترین یراق آلات و شیشه هم استفاده کند اما نتواند مونتاژ و تولید با کیفیت داشته باشد نمیتواند یک پنجره دوجداره upvc ثابت وین تک استاندارد و مرغوب تحویل مصرف کننده دهد. در مجموعه های صنعتی شرکت وینتک از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن ۱۲ خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های درب و پنجره یو پی وی سی با بالاترین استانداردها کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.