پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

فروش پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک

فروش پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک تنها در نمایندگی های مجاز صورت می گیرد. پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک دارای استاندارد 6840 ملی می باشد که نشان دهنده کیفیت بالای این محصول است. توجه داشته باشید که قیمت فروش پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک رابطه مستقیم با کیفیت نهایی درب و پنجره دوجداره upvc دارد چرا که هر چه پروفیل یو پی وی سی استفاده شده دارای کیفیت بالاتری باشد درب و پنجره دوجداره به مرور زمان تغییر شکل و تغییر رنگ نمی دهند.


کارخانه وین تک

 

 

بسیاری از تولیدکنندگان پروفیل پنجره دوجداره وین تک در اروپا بخصوص کشور آلمان و با استقرار تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، از سال ۲۰۰۸ و قبل از اتمام زمان بندی معین شده اتحادیه کشورهای اروپایی، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی های پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند. در کارخانه وین تک کشور ایران نیز مطابق با سایر کارخانجات این گروه از ابتدای شروع فعالیت و باتوجه به اهمیت موضوع حفظ محیط زیست برای نسل های آینده و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی، از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک در ترکیب مواد پلیمری و تولید انواع پروفیل پنجره دوجداره وین تک استفاده می گردد. فروش پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک تولید شده در گروه کارخانجات درب و پنجره دو جداره وین تک WINTECH شامل پروفیلهای یو پی وی سی تولید شده در کارخانه ایران و کارخانجات خارج از کشور می باشند و تمامی محصولات تولیدی در این کارخانجات با تکنولوژی یکسان و ترکیبات مواد اولیه همگون تولید شده و از طرف واحد نظارت و کنترل کیفی مرکزی، مستقر در کارخانه مرکزی، بصورت مرتب کنترل و نظارت می گردد و جهت کنترل و حفظ کیفیت برند WINTECH در کلیه واحدهای تولیدی در تمامی کشورها نظارت دقیق علمی و عملی وجود داشته و همواره گزارش عملکرد واحدهای تولیدی بصورت ماهانه با آنالیز دقیق به مدیریت کنترل کیفی مرکزی ارسال می گردد.

در کارخانه وین تک WINTECH ایران https://upvc.pro/ تمامی زهوارهای درزبندی که عمدتا بر روی پروفیل پنجره دوجداره وین تک عرضه می شود مطابق با آخرین قوانین حفظ محیط زیست اتحادیه اروپا تهیه شده و از نوع T.P.V بوده که این نوع مواد کوچکترین ضرری به محیط زیست و زندگی انسان وارد ننموده و ۱۰۰% قابل بازیافت میباشد.
قیمت فروش پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک https://upvc.pro/
.جنبه دیگری که در تعیین کیفیت در و پنجره استاندارد باید مورد توجه قرار گیرد، بعد شیمیایی پروفیل پنجره دوجداره وین تک می باشد که متاسفانه به راحتی قابل شناسایی توسط خریداران محترم نمی باشد و در این مورد فقط باید به استانداردها و گواهینامه‌های فنی اکتفا کرد.
فروش پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک دوستدار محیط زیست
مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. درهمین راستا تمامی کارخانجات درب و پنجره دوجداره وین تک مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند.


پروفیل های سری 70 یو پی وی سی

فروش پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک

برای محاسبه قیمت فروش پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک هر متر مربع پنجره دوجداره عوامل مختلفی دخیل می باشند که از مهمترین آن ها میتوان نوع پروفیل مصرفی پنجره دوجداره, طول و عرض پنجره دوجداره, تعداد بازشوها و جنس یراق آلات کاربردی را نام برد. یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت یک درب و پنجره یو پی وی سی، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های یو پی وی سی تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است.به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ فروش پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است. موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران را تعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که در ساخت پنجره دوجداره وین تک https://upvc.pro/ به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته می شود و پروفیل یو پی وی سی وین تک توانسته است این استاندارد را کسب نماید.
فروش پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک
پروفیل پنجره دوجداره وین تک سری W700
پروفیل پنجره دوجداره وین تک سری W260
پروفیل پنجره دوجداره وین تک سری PP624

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.