پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک

تمامی محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک طی فرایندتولید،پس ازآن و قبل از عرضه به بازار مصرف کشورمان در آزمایشگاه های تخصصی تحت تستهای مختلف کنترل کیفی قرار میگیرند تا از کیفیت آنها مطمئن شوند. از پروفیل های وینتک تولید شده در هر خط اکسترودر و در هر شیفت کاری نمونه گیری گردیده و آزمایشهای مختلفی در محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک بر روی هر مقطع به انجام می رسد و در صورتی که نتایج حاصله پایین تر از حدود استانداردهای مشخص شده باشد از ارسال پروفیل یو پی وی سی وین تک به انبارها و واحدهای فروش جلوگیری به عمل می آید.

کارخانه وین تک

 

 شرکت https://upvc.pro/ دارای دفتر فروش محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک است روند کاری فروش درب و پنجره دوجداره در این شرکت بدین صورت است که ابتدا ابعاد حدودی و مدل درب ها و پنجره های وین تک از مراجعه کنندگان و مشتریان گرفته می شود. سپس این ابعاد حدودی به نرم افزار طراحی درب و پنجره دوجداره وین تک داده می شود تا پیش فاکتوری مبنی بر آن صادر گردد. این پیش فاکتور برای مشتری ارسال می شود و در صورتی که نسبت به قیمت موجود در پیش فاکتور نظر مساعدی داشته باشند یکی از کارشناسان دفتر فروش محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک جهت اندازه گیری نهایی و بررسی دقیق درب ها و پنجره ها به محل مذکور مراجعه می نماید. سپس فاکتور نهایی با توجه به این ابعاد دقیق صادر می گردد و قرارداد منعقد می شود.  شرکت محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک از تولید کنندگان مطرح در ساخت درب و پنجره upvc است که دارای سابقه چندین ساله در این زمینه می باشد و در سطح کشور دارای نمایندگی های فعال مختلفی است. دفتر فروش محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک دارای انواع پروفیل از قبیل پروفیل درب و پنجره دوجداره وین تک سری W700, W640, W260و PP624 می باشد که هر یک با توجه به خصوصیاتی که دارند برای انواع بازشو پنجره دوجداره استفاده می شوند.
مزایای فروش محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک
کاهش هزینه های مصرفی انرژی جهت تامین حرارت
ثابت بودن رنگ در برابر تابش اشعه خورشید
غیر قابل اشتعال در آتش سوزی

درب و پنجره دوجداره وین تک

شرکت https://upvc.pro/ محصولات درب و پنجره دوجداره وین تکWintech  از اواخر سال ۱۹۸۰ فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های یو پی یو سی مورد نیاز صنعت ساختمان (پنجره دوجداره وین تک) در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت، پروفیلهای تولیدی خود را در بازار مصرفی کشورهای مختلف عرضه نمود. با توجه به عرضه بسیار پروفیل درب و پنجره وین تک در ایران طی چندین سال گذشته شرکت پنجره دوجداره وین تک تصمیم به احداث کارخانه در ایران نمود و فاز یک کارخانه وین تک در ابتدای آبان ماه سال ۹۰ در زمینی به وسعت ۳۶۰۰ متر مربع وزیر بنای تولیدی به وسعت ۱۶۰۰۰ متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت ، تولید و عرضه انواع پروفیلهای upvc استاندارد وین تک مورد نیاز این صنعت نمود.

مواردی که نشانه دهنده کیفیت پروفیلupvc  وین تک WINTECH می باشند :
• وزن پروفیل upvc وین تک
• بدون لاستیک تولید شدن پروفیل upvc وین تک
• کیفیت سطح پروفیل صاف و براق
• دارا بودن گواهینامه مختلف اعم از استاندارد ها و تاییده ها رال آلمان ، بیمه نامه ها و …
• متنوع بودن پروفیل های تولید شده از لحاظ مقطعی و یا تنوع رنگ بندی و لمینیت
محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک دوستدار محیط زیست  https://upvc.pro/
مطابق قوانین اتحادیه اروپا تمامی محصولات مورد مصرف در صنایع مختلف از جمله ساختمان سازی بایستی قابل بازیافت و بدون آلودگی های زیست محیطی باشند. درهمین راستا تمامی کارخانجات درب و پنجره دو جداره upvc وین تک مطابق با بسیاری از تولید کنندگان دراروپا و با استفاده از تکنیک و دانش فنی بهینه شده در فرآیند فرمولاسیون محصولات خود، در تمامی تولیدات خود از بکارگیری مواد و افزودنی هایی بر پایه سرب (آلوده کننده محیط زیست و مضر برای حیات انسان) خودداری نموده و از استابلایزرهای بر پایه کلسیم زینک استفاده می نمایند. محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک به گونه ای طراحی شده است که هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارد و می‌توان یک لنگه را ثابت و فقط از یک لنگه به عنوان بازشو استفاده کرد. مناسب بودن قیمت پنجره دوجداره فرانسوی وین تک و قابلیت نصب انواع سیستم تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک باعث شده است مورد توجه برج سازان قرار گیرد. فروش محصولات درب و پنجره دوجداره وین تک https://upvc.pro/ یا دو لنگه بازشو همانطور که از نامش مشخص است دارای دو لنگه بازشو است که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و به دلیل زیبایی و عمق دید بالا بسیار کارایی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.