پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست

پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست به دلیل نوع یراق آلات خاصی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد دارای باز شو تا زاویه ۴۵ درجه است بطوریکه هنگام باز و بسته شدن هیچ گونه فضایی را اشغال نمی کند. درب و پنجره دو جداره فولکس واگنی دارای سه مدل اتومات، نیمه اتومات و توماتیک می باشد.

درب فولکس واگنی

 

 

درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست به دلیل نوع مکانیزم بازشو از جالب ترین مدل های پنجره های یو پی وی سی محسوب می شود که توانسته است نگاه مشتریان و خریداران را به خود جلب نماید. از جمله ویژگی پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست می توان کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی بسیار قوی و اجرای نماهای بزرگ شیشه دوجداره در پنجره با کمترین تقسیم بندی را نام برد. پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست بعنوان یکی از پیشگامان صنعت پلیمر و تولید پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی براساس استانداردهای بین المللی اولین دارنده گواهینامه رال آلمان در سطح کشور، در سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را در این زمینه( پروفیل درب و پنجره ویستابست) آغاز کرد و تنها با طی سال به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پروفیل UPVC تبدیل شد.ویستابست در گام نخست با تجهیز کارخانه ماشین آلات تولیدی دو کمپانی عظیم کراس مافای آلمان و گراینر اتریش، پروسه تولید خود را با ظرفیت ۱۰ هزار تن در قالب تولید پروفیل ویستابست سایز ۶۰ میلی متر ۳ محفظه با رعایت استاندارد رال آلمان (RAL GZ716/1) و استاندارد اتحادیه اروپا آغاز نمود.فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست یک انتخاب صحیح جهت درب و پنجره های لولایی با ابعاد بزرگ می باشد.
کاربری آسان پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست
در کشور ما به علت وجود پنجره های آلومنیومی از معماری قدیم تا کنون هنوز بحث کاربری آسان در پنجره ها به صورت سنتی موجود است. یعنی این که پنجره های کشویی بدون اشغال هیچگونه فضایی باز و بسته می شوند. اما مشکل بزرگ کلیه پنجره های کشویی موجود در بازار از انواع و نوع های مختلف، بحث آب بند و هوابند نبودن آنها است یعنی امکان ورود گرد و غبار، سرما و گرما و صدا به داخل واحد مسکونی به طور شدید وجود دارد.


پنجره فولکس واگنی

ویژگی های فنی در فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست:

عرض فریم: ۵۵ میلی متر
عرض بازشو: ۶۵ میلی متر
ضخامت پروفیل: ۱٫۸ میلی متر
پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست به علت داشتن مکانیزم ریل بر روی ارتفاع دیواره داخلی فریم مشکل باز و بسته شدن را به طور کامل بر طرف نموده است. برای بهتر متوجه شدن می توان نحوه باز و بسته شدن پنجره دوجداره  یو پی وی سی وستابست با یراق فولکس واگنی را همچون درب اتوموبیل های ون دانست یعنی لنگه بازشوی پنجره ابتدا از درگاه خود بیرون آمده سپس بر روی ریلی جدا که بر روی دیواره ارتفاع لنگه ثابت کناری نصب شده است به حرکت در می آید و به سمت دلخواه که از قبل طراحی شده است حرکت می کند.
از مهمترین عوامل محبوبیت پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست می توان به موارد زیر اشاره نمود:
• مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش ( uv ) و حذف اثرات مخرب
• غیر قابل اشتعال و سازگار با محیط زیست بدلیل ساختار خاص شیمیایی پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست به هیچ عنوان تغییر رنگ نداده و نیاز هم به رنگ آمیزی ندارند و بنا به درخواست مشتری بصورت سفید, لمینیت و یا رنگی تولید می شود. درب و پنجره های شرکت فروش پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست به راحتی با محلول های آب و صابون تمیز می شوند و نیازی به جلا و رنگ آمیزی دوره ای ندارد .


درب و پنجره دوجداره فولکس واگنی

سبکی ، تنوع رنگ و قابلیت ساخت با طرح های متنوع ، این درب پنجره ها را برای هر نوع معماری مناسب می سازند. قابلیت چرخش پنجره بر روی دو محور افقی و عمودی بوسیله چرخش دستگیره ، امکان استفاده راحت و متناسب با هر فضا را در این پنجره ها فراهم می سازد . قابل به ذکر است در اجرای پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست می بایست کارشناسی کامل توسط شرکت https://upvc.pro/ تولید کننده صورت پذیرد تا بهترین نوع کاربری و اجرا طراحی شده و همچنین مشخص گردد در اجرا می بایست از کدام نوع یراق فولکس واگنی استفاده گردد تا بهترین کاربری حاصل گردد.

مزیت های سیستم یراق آلات پنجره دوجداره فولکس واگنی ویستابست https://upvc.pro/ :
عایق ۱۰۰% نسبت به پنجره های کشویی
باز شدن بازشو (لنگه) تا زاویه ۴۵ درجه به صورت دوحالته
تمامی قطعات یراق‌ آلات مصرفی بر روی این سیستم ساخت شرکت ROTO آلمان می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.