پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

در و پنجره دوجداره قوس دار

در و پنجره دوجداره قوس دار در انواع طرح دایره, کمانی و ... ساخته می شوند. در و پنجره دوجداره قوس دار از نوع کمانی از افق دارای قوس می باشد و برخلاف پنجره خلیجی این قوس با انهنای کامل ایجاد می شود.حتی شیشه نصب شده بر روی این پنجره، شیشه خم می باشد.


پنجره هلالی دوجداره

 

 اگر نور روز به عنوان عامل بسیار مهمی به شمار آید که باید به داخل اتاق اضافه شود ، پنجره ها نیز به عنوان وسایل ضروری در نظر گرفته خواهند شد . پنجره ها از دریچه های آسان و ساده برای نور روز ، به یک شکل و سبک خاص و نیم دایره های قوسی رومانسک تا پنجره های باروک که به وسیله تزئینات بسیاری پوشیده شده توسعه یافته اند . در کشور های اروپایی که در شمال آلپ قرار گرفته اند ، پنجره ها به فرم هایی با شکل و شمایل قدرتمندی طراحی و ساخته می شوند . بر خلاف آن ، در مناطقی که در نواحی مدیترانه ای هستند ، زندگی روزمره به معنی گذراندن روز در فضای داخلی می باشد . بنابراین ، مردم به نور روز وابسته هستند زیرا نور مصنوعی گران بوده و نورپردازی خوب یک اتاق در مدت ساعات تاریکی ، دور از دسترس جمعیت محلی می باشد . پنجره ها غیر از کارایی و قابلیت در حفظ انرژی و تهویه هوای مطبوع ، جلوه ساختمان هستند. نمای زیبا برای یک ساختمان تا حد زیادی به مدل پنجره ها بستگی دارد. یکی از مدل های پنجره که زیبایی خاصی به نمای ساختمان می دهد ، انواع در و پنجره دوجداره قوس داراست. پنجره های نیم دایره ، دایره ، کمانی و … انواع دیگر در و پنجره دوجداره قوس دار است که زیبایی منحصر به فردی به نما می دهد.


طرح پنجره دوجداره یو پی وی سی

مزایای در و پنجره دوجداره قوس دار https://upvc.pro/
اضافه کردن زیربنا(درنتیجه ارزش بالاتر) به خانه شما. اضافه کردن نور و رو شنایی به فضا،به خصوص به لطف شیشه های پانوراما که نور را از زوایای مختلف به داخل فضا هدایت می کنند. امکان تهویه و سیرکولاسیون هوا به دلیل قابلیت باز و بسته شدن پنجره. در و پنجره دوجداره قوس دار با طراحی خوب می توانند فضایی همه کاره و چند منظوره ایجاد کنند مکانی برای خوابیدن،مطالعه،نیمکت،جایی برای ذخیره سازی،نیمکت غذاخوری یا صبح انه خوری و یا ترکیبی از این موارد. در کشور ما در سال های گذشته در و پنجره دوجداره قوس دار https://upvc.pro/ در انواع مختلف تولید و در بازار عرضه شده اند برای مثال در و پنجره دوجداره قوس و الومینیوم و نماهای فریم لس و کرتن وال و همچنین در دهه ۹۰ پنجره های جدیدی از ترکیب چوب و آلومینیوم و همچنین یوپی وی سی و آلومینیوم معرفی شدند .که بازار اینده را خواهند ساخت،همچینین با ورود پنجره های دوجداره هوشمند تا چند سال اینده همه چیز برای استفاده بهینه از در و پنجره دوجداره قوس دار و آلومینیوم محیا خواهد شد.
نگهداری در و پنجره دوجداره قوس دار
اگر می خواهید از در و پنجره دوجداره قوس دار خود بیشترین بهره را ببرید، رعایت برخی از نکات باعث می شود کارایی و عمر این پنجره ها بالا رود. این نکات به صورت زیر است:
۱-در زمان های مشخص،همه قطعات در و پنجره دوجداره قوس دار https://upvc.pro/ از قبیل قطعات مکانیکی و متحرک را روغن کاری کنید. روغن کاری باید توسط روغن های رقیق انجام شود.


درب و پنجره کشویی

۲-برای دوام بیشتر لاستیک های درزگیر در و پنجره دوجداره قوس دار باید در زمان های مشخص توسط پارچه ای که حاوی صابون مایع می باشد حداکثر سه ماه یکبار تمیز کنید، زیرا این کار باعث نرمی، انعطاف و تمیزی لاستیک ها می شود.

۳-از مخلوط آب و صابون برای تمیزکردن در و پنجره دوجداره قوس دار استفاده کنید، این عمل بدون باقی گذاشتن اثر گرد و غبار، پنجره ها را کاملا براق می سازد.
۴-جهت تمیز کردن در و پنجره دوجداره قوس دار پارچه ای را که انتخاب می کنید، باید بدون پرز باشد تا به راحتی سطح پنجره ها  تمیز شود.
۵-اگر فعالیت های اجرایی ساختمان پس از نصب در و پنجره دوجداره قوس دار باقی مانده، نباید کاور پنجره ها کنده شود تا به آنها آسیبی نرسد.  این کاورها نباید روی پنجره ها به مدت طولانی باقی بماند زیرا احتمال دارد مدت ها اثر چسب بر روی آنها باقی بماند.
اولین و مهم ترین قدم جهت محاسبه دقیق قیمت درب پنجره دوجداره یو پی وی سی مشخص شدن نوع فریم پروفیل مصرفی می باشد چرا که قیمت فریم پروفیل مصرفی برای تعویض درب و پنجره های قدیمی و آلومینیومی با فریم پروفیل مصرفی برای ساخت درب و پنجره دوجداره برای ساختمان های نوساز و جدید متفاوت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.