پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

انواع درب و پنجره سه جداره

انواع درب و پنجره سه جداره از لحاظ قیمت و عایق بودن نسبت به پنجره های دو جداره از سطح بالاتری برخوردار می باشند و این امر سبب شده است از محبوبیت بیشتری برخودار باشد, انواع درب و پنجره سه جداره که بصورت استاندارد تولید می شوند میزان عایق بندی به حداکثر رسیده و آرامش و آسایش بیشتری را برای خانوار به همراه دارند.


شیشه عایق

  

انواع درب و پنجره سه جداره باکیفیت به شکلی طراحی و تولید می شوند که از نفوذ هوا جلوگیری نموده و در شرایط گرم آب و هوایی، جذب گرمای حاصل از تابش خورشید را کاهش دهد. کاهش نشت هوا و انتقال دما، مهمترین عوامل در داشتن خانه هایی با بازدهانرژی مناسب هستند. انواع درب و پنجره سه جداره که از کیفیت مناسب برخوردار باشند این گونه خانه ها از اتلاف گرما در نقاط سرد و از اتلاف سرما در نقاط گرم جلو گیری میکنند.بیشتر تلفات حرارتی ساختمان از طریق پنجره ها صورت می گیرد. به همین دلیل پنجره های نامناسب می توانند هزینه سوخت را بسیاربالا ببرند.استفاده از انواع درب و پنجره سه جداره باکیفیت ، روش ساده ای برای کاهش هزینه های انرژی و در نتیجه کاهش گازهای گلخانه ای است.علاوه بر ان میزان صوت را تا ۷۵ دسیبل کاهش داده و همچنین عایق ۱۰۰ درصد در برابر نفوذ هرگونه گردو خاک و حتی بوهای نامطبوع از محیط بیرون به داخل خانه می شود . https://upvc.pro/گروه با تیکه بر مونتاژ کاران حرفه ای و اموزش دیده و همچنین بهرگیری از نصاب های مجرب و دوره دیده سعی برآن دارد تا خدمات گسترده خود را به همشهریان عزیز در سطح کشور و حومه ارائه نماید فعالیت این گروه در زمینه تولید و نصب انواع درب و پنجره سه جداره باکیفیت مانند : ویستابست و وین تک و همچنین پروفیل های ایرانی که دارای استانداردهای بین المللی میباشد است.

یکی از عوامل موثر در ارزیابی فنی و شیمیایی کیفیت انواع درب و پنجره سه جداره، واکنش پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. معمولا یکی از ایرادهای وارد بر درو پنجره های یو پی وی سی تغییر رنگ احتمالی پروفیل در برابر نور و تابش خورشید است. به واقع آنچه باعث تغییر رنگ یا استحکان رنگ پروفیل می شود، ترکیب و فرمول استفاده از استابیلایزرها پایدارکننده های پودر پی وی سی است. مهمترین استابیلایزر، تیتانیوم دی اکساید است که میزان مصرف این مواد اولیه در تغییر یا پایداری رتگ پروفیل های یو پی وی سی نقش اساسی دارد. اطلاعات و مطالعات منتشره توسط نهادهای بین المللی نشان می دهد که ایران https://upvc.pro/ از حیث تابش مستقیم نور خورشید و اثر گذاری آن بر کیفیت محصولات شیمیایی جزو کشورهای خطرناک محسوب می‌شود و احتمال تغییر رنگ پروفیل های یو پی وی سی در ایران بیش از دیگر کشورها ارزیابی شده است.


پنجره عایق


انواع درب و پنجره سه جداره نسبت به انواع چوبی، آلومینیومی و آهنی عایق های به مراتب بهتری هستند. در ساخت این نوع پنجره ها، به طور معمول از شیشه سه جداره استفاده می شود که امکان رد و بدل شدن گرما یا سرما از محیط داخلی خانه به خارج و یا بالعکس را تقریباً غیر ممکن می سازد. این خاصیت عایق بودن برای به وجود آوردن محیطی لذت بخش و همچنین پایین آوردن مصرف انرژی بسیار مناسب است.

مزایای اصلی انواع درب و پنجره سه جداره :
۱_سبکی وزن و مقاومت بسیار بالا
۲_ صرفه جویی در مصرف انرژی (۵۰ درصد) و رعایت مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان
۳_ عدم نیاز به رنگ آمیزی
خصوصیات شیشه سه جداره
این محصول از مجموع سه لایه شیشه بهمراه دو عدد اسپیسر تشکیل شده که موجب افزایش قیمت ۱٫۸ برابر( بطور تقریبی) نسبت به شیشه دوجداره میگردد. عمده ترین دلیل انتخاب شیشه سه جداره برای پروژه هایی تعویض پنجره های قدیمی با آلودگی های صوتی بالاست و از ضخامت های ۴ +۶+۴ برای عایق بندی بهتر استفاده می شود اما در حقیقت میزان عایق بندی حرارتی شیشه سه جداره مزیت این نوع شیشه محسوب می شود.


شیشه سه جداره

انواع درب و پنجره سه جداره ویراق آلات روتو

یراق آلات در نحوه عملکرد و نوع پنجره نقش اساسی را ایفا می کند، برای مثال در پنجره های دوحالته و هچنین در نوع فولکس واگنی از یراق آلات پیچیده با کارایی خاص استفاده شده است که برای نصب , تعویض , تعمیر و یا رگلاژ نیاز به تخصص دارد. انواع درب و پنجره سه جداره و آلمینیومی مزایای بسیار فراوانی دارند اما به شرطی که به بهترین حالت مونتاژ شوند و متریالی که برای ساخت آنها استفاده می شوند استانداردهای لازم را را داشته باشند و توسط نصاب ماهر نصب شوند، به درستی استفاده و نگه داری گردند و در صورت بروز مشکل با سرویس کار و تعمیرکار شرکت مربوطه https://upvc.pro/ تماس گرفته شودعوامل زیادی برای ماندگاری انواع درب و پنجره سه جداره و آالومینیوم وجود دارد که یکی از این موارد یراق آلات می باشند که در حال حاضر در برندهای مختلف آلمانی , ترک و ایرانی در بازار به عنوان بهترین با کارایی بالا شناخته می شوند، اما طریقه متصل کردن بر روی پروفیل و استفاده از آن نقش بیشتری برای ماندگاری ایفا می کنند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.