پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره upvc کشویی ویستابست

پنجره upvc کشویی ویستابست با توجه به نوع بازشو آن که در هنگام باز شدن فضای زیادی را اشغال نمی کند، یکی از پرطرفدار ترین نوع های پنجره دوجداره می باشد. پنجره upvc کشویی ویستابست در صورت تولید استاندارد می تواند به میزان ۹۰ درصد عایق باشد.


کشویی

  یکی از انواع پنجره های دوجداره upvc ویستابست ، پنجره دوجداره مدل کشویی است که در کشور ما به علت سابقه پنجره های قدیمی کشویی طرفداران خود را دارد. شاید بیشترین علت در این موضوع را بتوان کاربری پنجره کشویی را نسبت به پنجره لولایی دانست، اینکه پنجره کشویی هیچ فضایی را اشغال نمی کند و به راحتی به موازات بر روی لنگه کناری خود حرکت می کند.
واقعیت این است که پنجره upvc کشویی ویستابست با اینکه نسبت به دیگر انواع پنجرهای کشویی از جمله آلومینیومی و چوبی قویتر است و آبندی و هوابندی بهتری نسبت به اینگونه پنجره های دوجداره کشویی دارد اما نسبت به پنجره upvc دوجداره لولایی دارای آبندی و هوابندی ضعیفتری است. ( که البته این مسئله ذات پنجره های کشویی است) در واقع عملیات فیتینگ ایجاد شده در پنجره دوجداره upvc لولایی قویتر و بهتر از پنجره دوجداره upvc کشویی صورت می گیرد. اما به هر حال به خاطر وجود سلایق و همچنین کاربری پنجره upvc کشویی ویستابست این نوع پنجره مورد استقبال افراد می باشد. https://upvc.pro/در اینجا به چند نکته فنی اشاره می کنیم تا در هنگام خرید پنجره upvc کشویی ویستابست بتوانید بهترین نوع اینگونه پنجره ها را انتخاب کنید تا هم عمر مفیدتری داشته باشند و هم عملیات فیتینگ ( آبندی و هوابندی ) در آن به بهترین نحو صورت پذیرد:سیستم بازشو پنجره upvc کشویی ویستابست که به عنوان ریلی نیز شناخته می‌شود همانند پنجره‌های آلومینیومی معمول و بصورت کشویی در دو جهت چپ و راست می‌باشد. یکی از ویژگی‌های برجسته این نوع پنجره‌ها،  عدم اشغال محیط داخلی و همچنین مزاحمت برای پرده‌های نصب شده می‌باشد. همچنین نوع بازشو این پنجره می‌تواند به صورت‌های یک ثابت یک بازشو، دو عدد بازشو بدون ثابت، دو بازشو و یک ثابت و… طراحی گردد. گفتنی است که در این مدل با توجه به نصب یراق آلات مربوط در بخش غیرقابل دید (داخل بازشو) هیچ‌یک از آن‌ها قابل مشاهده نبود و این مورد به نمای زیبای این پنجره جلوه دوچندانی خواهد بخشید. همچنین قابلیت نصب کتیبه در قسمت فوقانی بازشوها از جمله ویژگی‌های دیگر این مدل می‌باشد.
مدل ها و ترکیبات پنجره upvc کشویی ویستابست :
پنجره دو لنگه کشویی با ابعاد یکسان
پنجره دو لنگه کشویی کوچک و بزرگ
پنجره دو لنگه کشویی در پایین https://upvc.pro/
 پنجره upvc کشویی ویستابست – مدل تک ریل
در طراحی پروفیل پنجره upvc کشویی ویستابست ، یکی از ریل ها جای خود را به قسمت فیکس می دهد که سبب افزایش عایق بندی نسبت به پنجره upvc کشویی ویستابست دو ریل می گردد. سطح مقطع این پروفیل دارای عرض ۱۰۷ میلیمتری می باشد.
 پنجره upvc کشویی ویستابست – مدل دو ریل
پنجره upvc کشویی ویستابست دو ریل مانند پنجره های آلومینومی کشویی دارای دو ریل مجزا است که امکان حرکت هر دو لنگه را به درخواست مشتریان گرامی امکان پذیر می سازد. پنجره upvc کشویی ویستابست - دو ریل پایین ترین میزان عایق بندی را نسبت به انواع دیگر پنجره های دوجداره upvc ویستابست دارد اما نسبت به پنجره های قدیمی از کارایی بیشتری برخوردار می باشد. سطح مقطع پنجره upvc کشویی ویستابست - دو ریل دارای عرض ۸۵ میلیمتر و حفره هایی با پروفیل گالوانیزه تقویت شده می باشد. مزیّت پنجره upvc کشویی ویستابست دو ریل عدم اشغال فضای خارج از پنجره می باشد و هیچ گونه تماسی با پرده و یا فضای خارجی ندارد.
ویژگی های پنجره upvc کشویی ویستابست
۱- عدم نیاز به رنگ آمیزی و سهولت در نظافت
۲- عدم تغییر حالت پنجره upvc کشویی ویستابست
۳- عایق حرارتی و برودتی در پنجره upvc کشویی ویستابست


پنجره کشویی


۱- پنجره upvc کشویی ویستابست وپروفیل

پروفیل پنجره upvc کشویی ویستابست به عنوان اصلی ترین و نگهدارنده کلیه ملزومات یک پنجره دوجداره upvc بسیار حائز اهمیت است. در هنگام خرید حتما به استانداردهای پروفیل و گواهینامه های معتبر آن توجه کنید زیرا پروفیل پنجره دوجداره upvc نامرغوب کشویی دارای لرزش زیاد ( مخصوصا در ابعاد بزرگ) می باشد که متاسفانه در بازار فعلی پروفیلهای پنجره upvc کشویی ویستابست اکونومی زیادی وجود دارند که به علت ارزانی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند که طبیعتا در آینده می تواند مشکلات بسیار زیادی را به وجود بیاورد.
۲-  پنجره upvc کشویی ویستابست و یراق
در پنجره upvc کشویی ویستابست تمام وزن شیشه و لنگه بازشو پنجره بر روی غلطکهایی است. که در زیر بازشو قرار دارند و در هنگام جابجایی و اعمال نیروی فیزیکی شما بر روی دستگیره لنگه بازشو به حرکت در می آید. متاسفانه به علت اینکه این غلطکها در در معرض دید نیستند عموما از یراق آلاتی با غلطکهای پلاستیکی بسیار ضعیف استفاده می شود که اصلا در حرکت لنگه بازشو، روان بودن احساس نمی شود و همچنین به علت وزن و فشار لنگه پنجره و شیشه دوجداره بر روی غلطکها بعد از مدتی شاهد شکستگی غلطکها خواهید بود و اینجاست که عملیات آبندی و هوابندی نیز به درستی صورت نخواهد پذیرفت. https://upvc.pro/ پیشنهاد ما به شما یراق پنجره upvc کشویی ویستابست استاندارد و معتبر با غلطکهای سرامیکی است که واقعا بهترین عملکرد چه از نظر روان بودن را دارند و همچنین توان تحمل وزن در آنها نسبت به غلطکهای پلاستیکی بسیار بیشتر است و عمر مفید آنها همیشگی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.