پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک

پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک به دلیل نوع مکانیزم بازشویی که دارد یکی از مدل های محبوب و جالب محسوب می شود. که توانسته است نگاه مشتریان و معماران را به خود جلب نماید. از خصوصیات پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک می توان کاربری آسان ، آب بندی و هوابندی بسیار قوی آن می توان نام برد. https://upvc.pro/


فولکس واگنی دوجداره

  پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک بهترین جایگزین برای پنجره های کشویی می باشد و دلیل آن مقاومت و عایق بندی بسیار بالای این نوع پنجره است. در این مقاله قصد داریم شما را با انواع پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک و ویژگی های منحصر به فردشان آشنا کنیم. سیستم پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک جهت بازشوهای بزرگ و لنگه های سنگین بسیار مناسب است و باعث ایجاد فضایی باز و منظره ای دلپذیر می گردد. استفاده از یراق فولکس واگنی باعث هوابندی کامل شده و در حالت نیمه باز تهویه مناسبی فراهم می آورد. پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک بسیار شیک ، با دوام ،مقاوم و دارای عایق بندی بسیار بالایی می باشند. https://upvc.pro/ لاستیک درزبندی مخفف کلمات Ethylene Propylene Diene Monomer Rubber می‌باشد که نوعی لاستیک ترکیبی بوده و می‌تواند به مقدار زیادی، کش بیاید و دوباره به حالت اولیه بازگردد بدون اینکه هیچ‌گونه تغییر شکل دائمی پیدا کند. زمان خرید پنجره دوجداره وین تک WINTECH باید دقت نمایید که لاستیک درزبندی از نوع EPDM باشد زیرا دوام,عمر و خواص آن بهتر از انواع دیگر لاستیک های درزبندی مانند SBS و SEBS می باشد.

ویژگی های فنی پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک:
عرض فریم: ۵۵ میلی متر
عرض بازشو: ۶۵ میلی متر
ضخامت پروفیل: ۱٫۸ میلی متر
رنگ: آندایز رنگی ۱۲ میکرون، اجرا شده بر اساس استاندارد qualanod با ۲۰ سال پایداری.
رنگ پودری الکترواستاتیک out door تولید شده بر اساس استاندارد qualicoat در انواع رنگها و افکتهای سنباده ای، طرحدار.
انواع طرح های چوب سافت، سه بعدی و برجسته با رنگهای زمینه تیره، روشن و بافتدار.
شیشه: دو جداره ۴-۶ با اسپیسر ۱۲ میل تولید کشور بلژیک.
یکی از مهمترین مسائل در ساخت یک پنجره دوجداره یو پی وی سی بحث تحمل یراق ناشی از وزن پروفیل بازشو و شیشه دوجداره است. که اولا در پنجره لولایی و کشویی عمدتا یراق آلات upvc تحمل وزن لنگه های خیلی بزرگ را ندارند و ثانیا جابجایی و باز و بسته کردن پنجره به علت وزن بسیار زیاد، کاربری آسان آن را از بین می برد.


درب فولکس واگنی

در میان قطعات موجود در پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک ، بازویی و چرخ‌ها اجزایی هستند که طراحی آنها مهمترین نقش را در دوام و روانی مکانیزم بازشو بعهده دارند. تامین‌کنندگان یراق‌آلات فولکس واگنی از برند‌های مختلف را در سه دسته متفاوت تقسیم‌بندی می کنند:

۱- ارائه‌دهندگان یراق پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک
۲- ارائه‌دهندگان یراق فولکس واگنی مکانیکی و نیمه اتوماتیک
۳- ارائه‌دهندگان یراق با سه مکانیزم مکانیک، نیمه اتوماتیک و فول
نکته قابل توجه این است که بسته به مدل به کار گرفته شده جهت یراق بازشو اعم از مکانیکی، نیمه اتوماتیک و فول اتوماتیک، دستگیره مورد استفاده نیز تغییر کرده و طول اهرم دستگیره با ارتقاء سطح مکانیزم یراق افزایش می‌یابد تا بتواند فشار اضافه شده به منظور اتوماتیک شدن عملکرد را تحمل نماید . https://upvc.pro/
پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک با یراق آلات مکانیکی
عمدتا در پنجره های کوچک استفاده می شود که بحث نوع بازشو و بحث عدم اشغال فضا در محل مهم می باشد. لازم به ذکر است که به علت وزن پایین شیشه و لنگه, باز و بسته شدن با اعمال نیروی فیریکی کامل توسط شخص صورت می پذیرد.


پنجره دوجداره دوحالته


پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک با یراق آلات نیمه اتومات

از این یراق در پنجره های متوسط استفاده می شود, نسبت به یراق مکانیکی روانتربوده و اعمال نیروی فیزیکی جهت باز و بسته شدن پنجره یا درب کمتر می باشد.
پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک با یراق آلات فول اتومات
این نوع یراق در اجرای پنجره های فولکس واگنی وین تک با ارتفاع, عرض و وزن بسیار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. که عموما شما قادر خواهید بود بیشترین اندازه شیشه ( بهترین ویو ) و کمترین بازشو و تقسیم بندی را در این نوع پنجره مشاهده کنید.
در پنجره دوجداره یو پی وی سی فولکس واگنی وین تک فول اتوماتیک شما با کمترین فشار فیزیکی ممکنه بر روی دستگیره می توانید بزرگترین بازشوها را باز و بسته نمایید بدون هیچگونه محدودیتی. https://upvc.pro/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.