پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره upvc دو حالته وین تک

 کاربرد پنجره upvc دو حالته وین تک بیشتر در فضاهایی می باشد که نیاز به جابجایی هوا باشد که بیشتر در آشپزخانه ها نصب می گردد.یکی از مزایای پنجره upvc دو حالته وین تک این می باشد که که در هنگام باز و بسته کردن پنجره, فضای کمی را اشغال می کند. https://upvc.pro/


پنجره وین تک

 

 در ساخت و سازهای ساختمان، پنجره upvc دو حالته وین تک و آلمینیوم خوب باید پاسخ گوی نیازهای مشتری بوده و بعنوان یک عایق حرارتی مناسب، موجب از دست رفتن کمترین میزان انرژی، جهت دستیابی به تهویه مطبوع هوای داخل ساختمان گردد . پلی وینیل کلراید سخت (UPVC) ماده مناسبی جهت تولید سریع و گوناگون از پروفیلها است . این پروفیلها که علی رغم ارزانی بها از ظاهری زیبا برخوردارند ، امروزه به عنوان یکی از بهترین گزینه ها مورد توجه تولید کنندگان پنجره upvc دو حالته وین تک قرار گرفته اند استفاده از شیشه دو و سه جداره به همراه یراق آلات مناسب علاوه بر اعمال کیفیت بالا در فرآیند تولید محصول موجب عدم نیاز به حفاظ های فلزی میگردد. https://upvc.pro/مزایای متعدد استفاده از پنجره upvc دو حالته وین تک در ساختمانها این محصول را به رایج ترین نوع در میان سایر انواع درب و پنجره در کشورهای پیشرفته تبدیل نموده است.
پنجره upvc دو حالته وین تک
پنجره upvc دو حالته وین تک به طور کلی در دو گروه ساخته میشود:
نحوه باز شدن پنجره های کشویی به وسیله حرکت غلطک هایی می باشد که بر روی ریل تعبیه شده است که می تواند به چپ و یا راست حرکت کند. حد فاصل قسمت بازشو و قسمت ثابت پنجره نوار های مویی است که به منظور جلوگیری از ایجاد استحکاک قرار داده شده است.
در پنجره upvc دو حالته وین تک جنس نوار،که نوار آبندی نامیده میشود از نوار لاستیکی EPDM ،سیلیکون و یا TPE می باشد.پنجره upvc دو حالته وین تک قابلیت ساخت در ابعاد مختلفی را دارد، همچنین به دلیل این که بتوان لنگه متحرک را درفریم پنجره حرکت دهیم لنگه متحرک آن بر روی لنگه ثابت قرار گیرد، پس این پنجره ها در دو لنگه مساوی ساخته می شوند.
پنجره upvc دو حالته وین تک از استاندارد های بالا جهت جلوگیری از ورود هوا و گرد و غبار از ویژگی های منحصر پنجره های فولکس واگنی باشد.
اولویت انتخاب و پیشنهاد خرید پنجره upvc دو حالته وین تک می باشد. عایق بندی این کلاس پنجره دوجداره بدلیل مشخصات خاص پروفیل ها و استفاده از دو ردیف نوار عایق عالی در محل نصب شیشه دو و یا سه جداره با دو یا سه ردیف نوار آب بندی دیگر در محل قاب های UPVC بسیار مناسب تر از انواع کشویی می باشد. این سیستم پنجره دوجداره شامل یک قاب اصلی با اندازه دلخواه می باشد. لنگه بازشو حول یک محور در قاب خود حرکت می کند. امکان ساخت پنجره های تو در تو در این سیستم ممکن می باشد به نحوی که یک لنگه بازشو خود قاب اصلی یک بازشو دیگر باشد. https://upvc.pro/ اشکال خاص پنجره مانند پنجره های دوجداره گرد، زاویه دار و … نیز با انواع اتصالات و یراق آلات دوجداره ممکن می باشد.
انواع یراق آلات و پنجره upvc دو حالته وین تک
انواع یراق آلات پنجره upvc دو حالته وین تک دارای نحوه عملکرد متفاوتی می باشند تا خریداران بتوانند با توجه به سلیقه و نیازشان هنگام سفارش درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی از آن استفاده نمایند چرا که با توجه به نوع یراق آلات استفاده شده در پنجره upvc دو حالته وین تکبا یکدیگر متفاوت می باشد.
۱- تک حالته وین تک (Turn)
دراین نوع از یراق بازشوی پنجره حول محور نود درجه باز و بسته می شود.
۲- کلنگی یا یراق سرویسی پنجره وین تک (Tilt)

برای اندازه های کوچکی از پنجره که معمولا در سرویس بهداشتی و حمام است از این نوع یراق مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع یراق فقط از زاویه بالا به میزان ۳۰ درجه باز می شود و کور شدن نقطه دید از روبرو از مزایای این سیستم است.


شرکت پنجره وین تک


۳- پنجره upvc دو حالته وین تک
در این نوع از یراق آلات پنجره upvc دو حالته وین تک بر روی دو محور به صورت عمودی و افقی حرکت می کند. این سیستم به گونه ای طراحی شده که مانع بسیار مقاومی در برابر نفوذ آب باران، گرد و غبار، آلودگی هوا و کاهش آلودگی های صوتی می باشد.
حالت دوم بازشو پنجره upvc دو حالته وین تک برای عدم درگیری با پرده ها و در عین حال گردش هوا و ثابت ماندن در حالت باز در حالت دوم حتی در هنگام وزش باد شدید و طوفان از مزایای این سیستم است.
مکانیزم  پنجره upvc دو حالته وین تک
مکانیزم سیستم بازشو پنجره upvc دو حالته وین تک به صورت Tilt & Turn دو جهت بازشو و یا دوحالته حول هر دو محور کناری و زیرین ( عمودی و افقی) می‌باشد.
مزیت های سیستم پنجره upvc دو حالته وین تک یا دو جهت بازشو :
– مخفی بودن کل یراق آلات مصرفی حول محور بازشو https://upvc.pro/
طراحی ، تولید و نصب پنجره upvc دو حالته وین تک با نهایت دقت و ظرافت انجام می گیرد تا طول عمر درب و پنجره دوجداره و کارایی آنها در بالاترین حد ممکن باشد. پنجره upvc دو حالته وین تک دارای ساختاری خاص هستند که نیاز به رعایت مواردی دارند تا کارایی لازم را داشته باشند و تا مدت طولانی حالت ایده ال و استاندارد خود را حفظ کنند. درب و پنجره های دوجداره upvc از بخش های مختلفی مانند: پروفیل و گالوانیزه، یراق آلات و اسپانیولت ، لولا ها و دستگیره ، شیشه و زهوار تشکیل شده است که هر کدام دارای ویژگی خاصی می باشند و وجود هر یک لازمه عملکرد صحیح پنجره upvc دو حالته وین تک می باشد که در صورت خرابی کار درب و پنجره ها را مختل خواهد کرد.
در مجموعه های صنعتی شرکت وین تک از آخرین تکنولوژی و ماشین آلات موجود در این صنعت استفاده میگردد و با اتکا به دانش فنی متخصصان خود و بهترین تجهیزات و ماشین آلات و با داشتن ۱۲ خط اکسترودر از شرکت krauss maffei کشور آلمان اقدام به تولید پروفیل های پنجره upvc دو حالته وین تک با بالاترین استانداردها کرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.