پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

پنجره دوجداره

پنجره دوجداره, فروش پنجره دوجداره, شرکت در پنجره دوجداره وین تک ویستا بست

درب و پنجره دوجداره upvc طرح چوب

پنجره های چوبی در برابر نور خورشید و رطوبت متورم و از هم گسیخته می شوند. ولی پنجره های دوجداره upvc این مشکلات را ندارند.امروزه شما می توانید پنجره هایی به شکل چوب اما از جنس یو پی وی سی داشته باشید. با استفاده از تکنولوژی لمینیت درب و پنجره دوجداره upvc طرح چوب با هزینه ای کمتر از پنجره های چوبی ساخته و تولید می شوند. https://upvc.pro/


پنجره یو پی وی سی طرح چوب

 

 

در گذشته از چوب برای ساخت پنجره ها به منظور سبکی و زیبایی بهتر استفاده می شد اما همان طور که می دانید چوب بسیار اسیب پذیر است و عمر کمتری نسبت به آهن و آلومینیوم دارد و در صورت تغییر آاب و هوا فاسد شده و کارایی خود را از دست می دهد اما طبق مزایایی که در بخش های مختلف عنوان کردیم پنجره یو پی وی سی کامل از این نظر بهینه شده است و به وسیله لمینیت می توان پنجره ای از جنس یو پی وی سی اما طرح و رنگ چوب را طراحی و پیاده سازی کرد.پنجره های دوجداره تمامی مشکلاتی که ممکن بود در پنجره های چوبی رخ دهد را پوشش می دهند و با مهندسی خاصی که در آن ها به کار رفته است از لحاظ امنیت و ظاهر در بالاترین سطح خود بوده و همه چیز را برای آسایش شما به ارمغان می آورد در بحث تعویض پنجره های قدیمی با  درب و پنجره دوجداره upvc طرح چوب نیز بارها پیش امده است که کارفرما درخواست  درب و پنجره دوجداره upvc طرح چوب داشته است و تیم کاری ما پس از برنامه ریزی مشخص و تبدیل پنجره به  درب و پنجره دوجداره upvc طرح چوب درخواست کارفرما را به نحو احسن اجرایی کرده است پس این تضمین را به شما می دهیم که هر درخواستی که قابل اجرا شدن باشد را برای رضایت کامل شما انجام خواهیم داد.


پنجره دوجداره دوحالته


نمایندگی پروفیل در درب و پنجره دوجداره upvc طرح چوب

امروزه بحث جلوگیری از هدر رفتن انرژی، یکی از مواردی است که در تولید محصولات جدید در نظر گرفته می شود. در این راستا هدر رفتن انرژی در ساختمانها نیز عامل مهمی به شمار می رود که در کشور ما نیز در چند سال اخیر مورد توجه بوده است و در نتیجه آن صنایع محصولاتی با قابلیت حفظ انرژی رو به گسترش می باشند. یکی از مشکلات بزرگ کشور ما در حال حاضر هدر رفتن مقدار زیادی انرژی در تمامی فعالیتها و بخصوص در بخش ساختمانها می باشد. از دلایل هدر رفتن انرژی در ساختمانها می توان استفاده از در و پنجره های نامناسب را نام برد. https://upvc.pro/ از طرفی با توجه به شرایط متفاوت آب و هوائی کشور و برای استفاده صحیح از انرژی و جلوگیری از هدر رفتن بی حد و مرز آن و در جهت بهینه سازی مصرف سوخت در ساختمانها باید استفاده از این صنعت به صورت همگانی در بین آحاد مردم فرهنگ سازی شود.
تفاوت پنجره دوجداره چوبی و المینیومی  یو پی وی سی
فرصتی بدست آمده تا یکی از مجموعه های اصلی تولید پروفیل یو پی وی سی کشور را مورد بررسی قرار دهیم. مجموعه  درب و پنجره دوجداره upvc طرح چوب علاوه بر تولید پروفیل، در زمینه مونتاژ  درب و پنجره دوجداره upvc طرح چوب نیز فعالیت دارد و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کنندگان پنجره های یو پی وی سی در بین تولید کنندگان به شمار می رود. روشن است که وقتی نیروی های جوان با تجربه همگام شوند، نتایجی شگرف را به بار خواهند آورد.ما در تولید پروفیل های خود از فناوری های روز دنیا استفاده می کنیم و با حساسیتی که در انتخاب مواد اولیه داریم, تلاش می کنیم کیفیت بسیار مناسبی را به بازار عرضه کنیم. اما غیر از این شرکت پنجره از این مزیت بهره می برد که کاملا بر سرمایه شخصی خود متکی است، به این معنی که در این سال ها هیچ نوع وام و یا تسهیلات بانکی دریافت نکرده است. بنا بر این افت و خیز بازار نمی تواند بر کیفیت و قیمت محصولات شرکت پنجره تاثیری بگذارد در نتیجه قیمت ما همواره ثابت بوده و به راحتی می توانیم از نظر کیفیت و قیمت با همه پروفیل های بازار رقابت کنیم. از سوی دیگر به دلیل بومی بودن نیروی کار ما و همچنین به این خاطر که ما مواد اولیه را به صورت کاملا نقدی خریداری می کنیم، از توان رقابتی بسیار بالایی برخوردار هستیم.دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. https://upvc.pro/یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.



پنجره دوجداره

 تفاوت درب و پنجره معمولی چوبی با درب و پنجره دوجداره upvc طرح چوب:

درب های چوبی ساختمان در گذشته مناسب بودند. با طول عمر بالا، قوی و در دسترس در طیف وسیعی از سبک.  اما از سوی دیگر، آنها نیاز به تعمیر و نگهداری که شامل: پوشش، ترسیم مجدد، سنباده و یا تمیز کردن داشتند. سپس  درب و پنجره دوجداره upvc طرح چوب به بازار آمدند. از اواخر دهه ۱۹۹۰ به بعد  بازار تحت سلطه آنها است. و تشخیص دلیل آن سخت نیست. اگر درب و پنجره شما در حال حاظر  طرح چوب نیست, در اینجا ۶ دلیل برای تبدیل درب و پنجره قدیمی به  درب و پنجره دوجداره upvc طرح چوب مشاهده می کنید: https://upvc.pro/
•    تعمیر و نگهداری و  درب و پنجره دوجداره upvc طرح چوب
•    عایق بهترو مناسب تر
•     درب و پنجره دوجداره upvc طرح چوب برخلاف درب و پنجره های چوبی در فصول مختلف در شکل و اندازه اولیه باقی می مانند و درجه هوا بر اندازه در یا درزهای چهارچوب تغییری ایجاد نمی کند, که این موضوع باعث می شود مقدار حرارت از دست رفته به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند. این خود به معنی مصرف انرژی کمتر, خانه گرم تر و در نتیجه صورت حساب ارزانتر است.
•    طراحی زیبا و  درب و پنجره دوجداره upvc طرح چوب
امروزه الودگی صوتی از سوی محافل دست اندرکار مانند سایر آلودگی‌ها نظیر الودگی هوا مورد توجه قرار گرفته و استفاده از شیشه‌های چند جداره از مهمترین روش‌های کاهش این آلودگی به ویژه در شهرهای بزرگ به شمار می‌رود. افزایش چشمگیر قیمت انرژی در سالهای اخیر موجب گردیده است دست اندرکاران صنعت ساختمان به روش‌های کاهش اتلاف انرژی از سطوح خارجی ساختمان رو آورند. پنجره و شیشه‌های ساختمان مهمترین بخش هدردهنده انرژی به شمار می‌روند و استفاده از شیشه‌های دو و چند جداره به میزان قابل توجهی در کاهش اتلاف انرژی موثر است و در حد محسوسی هزینه‌های حرارتی و برودتی راکاهش می‌دهد. پنجره‌های عایق استاندارد، ضمن کاهش ۶۵ تا ۷۵ درصدی مصرف انرژی، آسایش حرارتی ساکنین ساختمان را فراهم می‌سازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.